Skocz do zawartości

Niestabilny układ kierowniczy


MarioG3

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam wszystkich , na wstepie chcialem napisac ze zarejstrowalem sie na forum bo mam problem z autem ,czytalem forum wczesniej zeby moc dowiedziec sie jak najwiecej przez zakupem mojej f30

 

i wszytstko bylo super do czasu naglego wyjazdu samochodem z irlandi do polski

 

gnalem autem jak zly ,przez anglie, belgie ,holandie niemcy az do polski i lacznie w 16-17 h godzin zrobile 2200 km i cos sie wydarzylo z zawieszeniem czy tam ukladem kierowniczym przy predkosci 230km + na autostradzie nagle ni z tad ni z owad sciaglo mnie na pas boczny ,dobrze ze nie bylo nikogo z boku bo juz to cienko widzialem

i od tamtej pory auto stracilo stabilne poruszanie po drodze ,po tym jak zauwazylem ze auta plywa po drodze staralem sie nie przekraczac wiecej niz 120 km/h co i tak w zaleznosci od drogi sciaga mnie raz w lewa raz w prawa strone

 

 

po przjezdzie do polski pierwsze co kupilem 4 nowe opony micheline privacy 3 wywazone + zrobilem w garazu zbieznosci, ale nic to nie pomoglo jest nadal jak bylo wczesniej

 

wiem ze wczesniej auto jezdzilo dobrze bo w 3 miesiace zrobilem sam 20 tys km i nie bylo zadnych negatywnych objawu ze cos jest nie tak

 

auto z roku 2013 przebieg 160 tys km

jestem w tej chwili jakies 150 km od warszawy i niedlugo musze wrocic do domu ,ale az boje sie jechac jakies pomysly rady ?z gory dziekuje bardzo i przepraszam za chaotyczna wiadomosc ale to moja wada

 

dodam jeszcze ze na eco i comforcie jest tragedia na sporcie jako tako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

 

Spoko, jak mi zacznie znów tak trzeszczeć, to "poproszę" o wymianę na egzemplarz bez wad... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

 

 

Spoko, jak mi znów zacznie tak trzeszczeć, to poproszę o wymianę na egzemplarz wolny od wad... raczej się z nimi nie certole... szybka laurka od doświadczonego papugi stawia ich na nogi, zwłaszcza jeśli to taki co już im kilka aut zwrócił... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
wrocilem wlasnie ze stacji diangnostycznej i pan powiedzial ze nie widzi nic do czego moze sie doczepic , oprocz jednej tuleji z prawej strony jest jakby lekko wiekszy luz niz na lewej ale mowi ze on watpi ze to jest to

 

 

siemanko ,po powrocie do kraju ,wstawilem auto do bmw ireland i okazalo sie ze maglownica jebnieta ,koszt naprawy 3650 euro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.