Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Samochód odebrany. Na razie jest cisza, naprawa tym razem przeprowadzona zgodnie ze standardami. Zobaczymy jak bedzie za tydzień.
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Poprawnie przyklejone taśmy, dodatkowo podklejone boczki. Szkoda, że dopiero za trzecim razem, ale nyslę, ze po tym poligonie doświadczalnym, którym był mój samochód, serwisanci bedą sobie pózniej radzić bez problemu.
Opublikowano

A ja nie chce broń Boże nikogo usprawiedliwiać ale nieraz warto znaleźć w sobie trochę empatii - ci ludzie stawiani są przed nie lada wyzwaniem naprawy coraz to bardziej skomplikowanych maszyn zaprojektowanych przez ekspertów z ogromna dokładnością.

Często dokumentacja jest niezbyt dokładna a budżety szkoleniowe są cięte by ograniczać koszty. Zmierzam do tego ze często nie wynika to ze złej woli człowieka a z takiej ludzkiej ułomności która każdy z nas w jakimś stopniu jest obciążony :)

 

Oczywiście życzę Wam i sobie tylko idealnych wizyt konsultacji tylko z super merytorycznymi doradcami i zdolnymi mechanikami. A nade wszystko by tych wizyt nie trzeba było w ogóle odbywać :)

Opublikowano

Myślę, że wykazałem dostatecznie duzo empatii jeżdżą trzy razy z tą samą rzeczą. Nie przesadzajmy tez zanadto w drugą stronę. Poprawne złożenie drzwi i staranne przyklejenie taśmy zgodnie z obrazkami, to nie jest naprawa dla wybitnego fachowca. Walka z usterką trwała od końca kwietnia, czyli odbioru auta, do połowy czerwca. Mimo wszystko warto skupić się na faktach. Do trzech razy sztuka, oby nie było kolejnych.

Łatwiej tez mowić o empatii względem ASO, nie przyjeżdżając z jedną usterką, od dnia odebrania kluczyków z salonu. Mało to budujące, kiedy zostawiasz wcale niemało pieniędzy i nie masz z tego tytułu grama radości a tylko zmartwienia

Opublikowano
Myślę, że wykazałem dostatecznie duzo empatii jeżdżą trzy razy z tą samą rzeczą. Nie przesadzajmy tez zanadto w drugą stronę. Poprawne złożenie drzwi i staranne przyklejenie taśmy zgodnie z obrazkami, to nie jest naprawa dla wybitnego fachowca. Walka z usterką trwała od końca kwietnia, czyli odbioru auta, do połowy czerwca. Mimo wszystko warto skupić się na faktach. Do trzech razy sztuka, oby nie było kolejnych.

Łatwiej tez mowić o empatii względem ASO, nie przyjeżdżając z jedną usterką, od dnia odebrania kluczyków z salonu. Mało to budujące, kiedy zostawiasz wcale niemało pieniędzy i nie masz z tego tytułu grama radości a tylko zmartwienia

 

Suchcaj ja nie piłem w żaden sposób personalnie do Ciebie raz :)

Nigdzie nie napisałem iż to Ty nie wykazałeś się rzeczona empatia - a tylko chciałem troszkę naświetlić jak to wyglada z drugiej strony.

Mam także nadzieje Twoja dygresja w zdaniu o tym ze łatwiej jest mówić o empatii względem ASO nie przyjeżdżając z jedna usterka także nie tyczy się mnie , bo nie masz wiedzy z jakimi usterkami i ile razy oraz jakich ASO bywałem :)

 

Jeśli chodzi o stosunek wydanych pieniędzy do zakupionych problemów to ja niestety wyrosłem z przekonania o którym piszesz. Moje życiowe doświadczenie pokazuje ze czym droższa zabawka tym więcej problemów - tak w uproszczeniu :)

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

Przymierzam się do zakupu BMW M140i xdrive 5dr. i jestem ciekawy czy ktoś może podzielić się jakimiś doświadczeniami związanymi z eksploatacją tego modelu?

 

Wiem, że jest problem z seryjnym wydechem i że jest on powszechny - może wystąpić już w pierwszych tygodniach użytkowania lub w późniejszym okresie, a objawia się on nieprzyjemnymi dźwiękami(ang. rattle).

 

 

i tu:

 

Z tego co wyczytałem na różnych forach i w komentarzach na yt wynika, że BMW może próbować wmawiać, że jest to normalny dźwięk, po braku akceptacji takich tłumaczeń zdarzają się naprawy lub wymiany gwarancyjne na nowy wydech - efekty naprawy są krótkotrwałe, a nowe wydechy są identyczne, więc ponowne wystąpienie niepokojących dźwięków jest kwestią czasu(raczej szybciej niż później).

 

Jedynym rozwiązaniem jest montaż wydechu M Performance(MPE) - normalna cena to ok.15tys.pln - czytałem, że wielu osobom udało się osiągnąć porozumienie z producentem i dostają taki wydech za darmo w ramach gwarancji.

 

Drugą i raczej bardziej niepokojącą, choć nie tak powszechną wadą/usterką, jest wycie/jęczenie silnika(ang.whine):

- zewnątrz

 

- wewnątrz

 

Nie słyszałem o żadnej historii związanej z gwarancyjną naprawą tego czegoś(podobno BMW nie wie skąd te dźwięki i co jest problemem) zakończoną happy endem(klienci dotknięci tą usterką odradzają zakup M140i dopóki BMW nie poprawi silnika B58).

 

Wszystkie informacje pochodzą z zagranicznych stron/forów i jestem ciekawy jak sytuacja wygląda w Polsce.

 

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Dziękuję.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, wlasnie wczoraj wracajac z pracy wyskoczyl mi ten sam blad ''naped.niepelna moc silnika.jedz wolno'' i dzieje sie tak po raz drugi. tylko tym razem trzesie sie silnik i galka od biegow. Dodam ze rok tem mialem ten sam problem tylko wtedy bylo bez drgan a mianowicie wciskasz gaz a jedzie jak po piachu bez mocy. Ciekawostka jest to ze dzieje sie tak drugi raz z rzedu po serwisie. Mieszkam w Anglii serwis mam do 50000mil darmowy, rok temu oprocz filtrow byly wymieniane 'Spark plug' (swiece) i efekt byl ze nie mial mocy nie trzeslo a teraz 3 tygodnie temu SERWIS tylko olej i filtry(ostatni darmowy serwis ) bo auto ma juz 46500mil i jak juz pisalem ten sam BLAD plus trzesie. Wizyte mam na poniedzialek 7;00 rano. Rok temu pojechalem do nich z tym problem z pretensjami jak to mozliwe ze po serwisie (tydzien) dzieja sie takie rzeczy i sprawdzili naprawili oczywiscie za darmo. W wydruku dostalem potwierdzenie ze znalezli przyczyne - znaleziono mala dziurke na dolocie do pompy prozniowej, Rurka naprawiona - sprawdzona, wszystko - OK. Teraz stalo sie tak po 3 tygodniach od serwisu - mozliwe ze zrobili to specjalnie zeby miec kolejnego klienta na naprawe?? Jest na to jakas gwarancja po serwisowa itp.??

Jest to silnik 118i 170km z poczatku 2013 roku. Paliwo tylko shel nitro. Z gory dzieki

Opublikowano

Jestem użytkownikiem M140i automat, napęd tył. Nalatane 20 tys. I rzeczywiście raz czy dwa usłyszałem ten rattle ale tylko w garażu przy zimnym silniku. Nic szczególnego. Teraz mam wydech Performance. Ale nic o cenie 15 tys. nie słyszałem. Ja go kupiłem za 3 tys. plus 400 zł założenie. Jest bardziej sportowy wydech, lekko męczący na prędkościach stałych autostradowych ale ja nie słucham radia. Ale i tak super komfortowy do M2 czy M3. Na razie nic się dzieje, wszystko super. Tylko ta moc ciągnie, to i spalanie 11-12. A wiem, że się da. Tylko po co. 140 równo komputer pokazuje 6.

Co do jęczenie musiałbym jechać na sporcie, by tak ciągnął wysokie obroty ale sport to do sportowej jazdy, nie wolnej. Na comforcie zbyt szybko komputer komputer zmienia biegi i silnik jedzie jak najniżej jałowego biegu. Efektu tego brak. JEDYNY minus tego samochodu w porównaniu do poprzednich to to,że tak łatwo przednia szyba chwyta kamienie. Co dziwne maska i zderzak nie....

 

Ciekawe z tą ceną wydechu Performance. Chociaż i tak wolałbym fabryczny, też brzmi dobrze, a nie jest tak męczący i nie zwraca na siebie uwagi. Kwestia gustu.

Jedną z najlepszych i najbardziej imponujących rzeczy w tym aucie jest dla mnie to, że przy 230km/h ma ok.3500 obr/min! :cool2:

Widziałem, że wielu użytkowników m135/m140 montuje na podwoziu specjalne opaski poprawiające zachowanie tylnego zawieszenia, kojarzysz temat/robiłeś to?

Możesz napisać jak jesteś zadowolony z dodatkowych opcji wyposażenia/czy jakieś byś dodał/czy jakieś uważasz za zbędne, po takim czasie użytkowania?

Czy opony zimowe masz wszystkie w takim samym rozmiarze czy rozmiary tak jak letnie?

Dzięki.

Opublikowano
Ciekawe z tą ceną wydechu Performance. Chociaż i tak wolałbym fabryczny, też brzmi dobrze, a nie jest tak męczący i nie zwraca na siebie uwagi. Kwestia gustu.

Jedną z najlepszych i najbardziej imponujących rzeczy w tym aucie jest dla mnie to, że przy 230km/h ma ok.3500 obr/min! :cool2:

Widziałem, że wielu użytkowników m135/m140 montuje na podwoziu specjalne opaski poprawiające zachowanie tylnego zawieszenia, kojarzysz temat/robiłeś to?

Możesz napisać jak jesteś zadowolony z dodatkowych opcji wyposażenia/czy jakieś byś dodał/czy jakieś uważasz za zbędne, po takim czasie użytkowania?

Czy opony zimowe masz wszystkie w takim samym rozmiarze czy rozmiary tak jak letnie?

Dzięki.

 

Czy ten wydech zwraca uwagę też bym tego nie stwierdził. Lepiej go słychać na zewnątrz niż wewnątrz ale to nie jest Performance z M2. Tak więc spoko. Na pewno da się nim fajnie "pierdzieć" przy szybkim ujęciu gazu. Cena z Niemiec, założenie u nas. To jest czysty tłumik końcowy nic więcej.

Nie wiem co to za opaski. Nie mam potrzeby nic zmieniać bo i tak mam zawias stały M. I nawet nie czuję potrzeby zmiany trybu regulacji, bo samochód jest lepiej przyklejony. Czasem lekko za sztywny. Ale przynajmniej tak tył nie ucieka jak przy regulowanym jak poprzednio w 4. Brakuje mi szpery ale to drogi gips. Szkoda.

Opony zimowe zgodnie z zaleceniami w równym rozmiarze. Jutro założenie Dunlop 5.

Wiele bym nie zmieniał, szkoda, że mam wersje sprzed drugiego facelift( ale sprawdzałem sztywność tej deski rozdzielczej i jest gorsza niż u mnie).

Ja musiałem niestety na siłę zmieniać samochód, wolałbym M240i. Ale wiedziałem, że będzie face więc zostałem przy jedynce. A tu klops. Też coś pozmieniali. Brakuje: tych nowszych zegarów, nowszej nawigacji. Nic więcej. Może jednak błąd. Starą M240i i tylko wymienić światła. Na razie nic nie ma lepszego z takim przyspieszeniem w rozsądnej cenie. A nie widzi mi się Golf czy też Seat. W dużym samochodzie nie czuć tak przyspieszeń, chociaż i tu na maksie jest człowiek oderwany od tej prędkości. A teraz te hot hatch'e tak poszły z tymi cenami....Giulię Veloce i A45 testowałem. Zostałem przy swoim.

Opublikowano

haha a po co już zimowki zakładasz? chyba ze mieszkasz w zakopanem to wtedy nawet za pozno :mad2:

 

mit 7 stopni Celsjusza to MIT. Przy takich temperaturach jak są teraz auto mi pokazuje temp opon powyżej 10 stopni jak jadę, zatem idiotyzmem jest zakładanie zimowek

 

ale każdy woli swoje.

 

w zakresie 140i/240i to aktualnie są nieczipowalne i to ich niewielka ale jednak wada

Opublikowano
Ciekawe z tą ceną wydechu Performance. Chociaż i tak wolałbym fabryczny, też brzmi dobrze, a nie jest tak męczący i nie zwraca na siebie uwagi. Kwestia gustu.

Jedną z najlepszych i najbardziej imponujących rzeczy w tym aucie jest dla mnie to, że przy 230km/h ma ok.3500 obr/min! :cool2:

Widziałem, że wielu użytkowników m135/m140 montuje na podwoziu specjalne opaski poprawiające zachowanie tylnego zawieszenia, kojarzysz temat/robiłeś to?

Możesz napisać jak jesteś zadowolony z dodatkowych opcji wyposażenia/czy jakieś byś dodał/czy jakieś uważasz za zbędne, po takim czasie użytkowania?

Czy opony zimowe masz wszystkie w takim samym rozmiarze czy rozmiary tak jak letnie?

Dzięki.

 

Czy ten wydech zwraca uwagę też bym tego nie stwierdził. Lepiej go słychać na zewnątrz niż wewnątrz ale to nie jest Performance z M2. Tak więc spoko. Na pewno da się nim fajnie "pierdzieć" przy szybkim ujęciu gazu. Cena z Niemiec, założenie u nas. To jest czysty tłumik końcowy nic więcej.

Nie wiem co to za opaski. Nie mam potrzeby nic zmieniać bo i tak mam zawias stały M. I nawet nie czuję potrzeby zmiany trybu regulacji, bo samochód jest lepiej przyklejony. Czasem lekko za sztywny. Ale przynajmniej tak tył nie ucieka jak przy regulowanym jak poprzednio w 4. Brakuje mi szpery ale to drogi gips. Szkoda.

Opony zimowe zgodnie z zaleceniami w równym rozmiarze. Jutro założenie Dunlop 5.

Wiele bym nie zmieniał, szkoda, że mam wersje sprzed drugiego facelift( ale sprawdzałem sztywność tej deski rozdzielczej i jest gorsza niż u mnie).

Ja musiałem niestety na siłę zmieniać samochód, wolałbym M240i. Ale wiedziałem, że będzie face więc zostałem przy jedynce. A tu klops. Też coś pozmieniali. Brakuje: tych nowszych zegarów, nowszej nawigacji. Nic więcej. Może jednak błąd. Starą M240i i tylko wymienić światła. Na razie nic nie ma lepszego z takim przyspieszeniem w rozsądnej cenie. A nie widzi mi się Golf czy też Seat. W dużym samochodzie nie czuć tak przyspieszeń, chociaż i tu na maksie jest człowiek oderwany od tej prędkości. A teraz te hot hatch'e tak poszły z tymi cenami....Giulię Veloce i A45 testowałem. Zostałem przy swoim.

 

Mam podobne zdanie jeśli chodzi o konkurencję dla M140i - jedyna opcja jaką rozważałem to RS3, ale cena jednak znacznie wyższa(ok.70tys pln przy mojej konfiguracji, bez rabatów), szczerze mówiąc to nawet jakby te auta kosztowały tyle samo to i tak bym chyba wybrał jedynkę - większy sleeper.

To fakt - dobre są te zmiany w LCI2.

Opublikowano
haha a po co już zimowki zakładasz? chyba ze mieszkasz w zakopanem to wtedy nawet za pozno :mad2:

 

mit 7 stopni Celsjusza to MIT. Przy takich temperaturach jak są teraz auto mi pokazuje temp opon powyżej 10 stopni jak jadę, zatem idiotyzmem jest zakładanie zimowek

 

ale każdy woli swoje.

 

w zakresie 140i/240i to aktualnie są nieczipowalne i to ich niewielka ale jednak wada

 

Człowieku chcesz nie zakładaj ale nie pokazuj dezaprobaty, że ktoś to robi. :nienie:

Potem taki wjedzie mi w tyłek i co ....Mam gdzieś, że ktoś przez swoją głupotę nie zadba o bezpieczeństwo. Ale co ze mną...

 

Mając ciut twardsze opony letnie z zawieszeniem M zrobiło się dzisiaj mocno niekomfortowo, a na autostradzie z ranka w zakrętach już trzeba było uważać. Poza tym przy nowym samochodzie ciekawie jakby skończyła się stłuczka na letnich oponach.

Opublikowano
Ciekawe z tą ceną wydechu Performance. Chociaż i tak wolałbym fabryczny, też brzmi dobrze, a nie jest tak męczący i nie zwraca na siebie uwagi. Kwestia gustu.

Jedną z najlepszych i najbardziej imponujących rzeczy w tym aucie jest dla mnie to, że przy 230km/h ma ok.3500 obr/min! :cool2:

Widziałem, że wielu użytkowników m135/m140 montuje na podwoziu specjalne opaski poprawiające zachowanie tylnego zawieszenia, kojarzysz temat/robiłeś to?

Możesz napisać jak jesteś zadowolony z dodatkowych opcji wyposażenia/czy jakieś byś dodał/czy jakieś uważasz za zbędne, po takim czasie użytkowania?

Czy opony zimowe masz wszystkie w takim samym rozmiarze czy rozmiary tak jak letnie?

Dzięki.

 

Czy ten wydech zwraca uwagę też bym tego nie stwierdził. Lepiej go słychać na zewnątrz niż wewnątrz ale to nie jest Performance z M2. Tak więc spoko. Na pewno da się nim fajnie "pierdzieć" przy szybkim ujęciu gazu. Cena z Niemiec, założenie u nas. To jest czysty tłumik końcowy nic więcej.

Nie wiem co to za opaski. Nie mam potrzeby nic zmieniać bo i tak mam zawias stały M. I nawet nie czuję potrzeby zmiany trybu regulacji, bo samochód jest lepiej przyklejony. Czasem lekko za sztywny. Ale przynajmniej tak tył nie ucieka jak przy regulowanym jak poprzednio w 4. Brakuje mi szpery ale to drogi gips. Szkoda.

Opony zimowe zgodnie z zaleceniami w równym rozmiarze. Jutro założenie Dunlop 5.

Wiele bym nie zmieniał, szkoda, że mam wersje sprzed drugiego facelift( ale sprawdzałem sztywność tej deski rozdzielczej i jest gorsza niż u mnie).

Ja musiałem niestety na siłę zmieniać samochód, wolałbym M240i. Ale wiedziałem, że będzie face więc zostałem przy jedynce. A tu klops. Też coś pozmieniali. Brakuje: tych nowszych zegarów, nowszej nawigacji. Nic więcej. Może jednak błąd. Starą M240i i tylko wymienić światła. Na razie nic nie ma lepszego z takim przyspieszeniem w rozsądnej cenie. A nie widzi mi się Golf czy też Seat. W dużym samochodzie nie czuć tak przyspieszeń, chociaż i tu na maksie jest człowiek oderwany od tej prędkości. A teraz te hot hatch'e tak poszły z tymi cenami....Giulię Veloce i A45 testowałem. Zostałem przy swoim.

 

Mam podobne zdanie jeśli chodzi o konkurencję dla M140i - jedyna opcja jaką rozważałem to RS3, ale cena jednak znacznie wyższa(ok.70tys pln przy mojej konfiguracji, bez rabatów), szczerze mówiąc to nawet jakby te auta kosztowały tyle samo to i tak bym chyba wybrał jedynkę - większy sleeper.

To fakt - dobre są te zmiany w LCI2.

 

Bież M240i, tylko mocno negocjuj. Naprawdę sporo można.

Teraz zbyt duża strata dla mnie z wymianą. Chociaż jak niektórzy udowadniają jedynka jest ciut szybsza od dwójki oraz ma ciekawsze brzmienie...(trudno powiedzieć). Innym wyborem jest Kia Stinger. Stinger w wersji 2.0 i szperą bardzo mnie zdziwił co można zrobić z tyłkiem (lepiej niż 4 z 28i). TYLKO to spalanie 17 :(

Opublikowano
haha a po co już zimowki zakładasz? chyba ze mieszkasz w zakopanem to wtedy nawet za pozno :mad2:

 

mit 7 stopni Celsjusza to MIT. Przy takich temperaturach jak są teraz auto mi pokazuje temp opon powyżej 10 stopni jak jadę, zatem idiotyzmem jest zakładanie zimowek

 

ale każdy woli swoje.

 

w zakresie 140i/240i to aktualnie są nieczipowalne i to ich niewielka ale jednak wada

 

Człowieku chcesz nie zakładaj ale nie pokazuj dezaprobaty, że ktoś to robi. :nienie:

Potem taki wjedzie mi w tyłek i co ....Mam gdzieś, że ktoś przez swoją głupotę nie zadba o bezpieczeństwo. Ale co ze mną...

 

Mając ciut twardsze opony letnie z zawieszeniem M zrobiło się dzisiaj mocno niekomfortowo, a na autostradzie z ranka w zakrętach już trzeba było uważać. Poza tym przy nowym samochodzie ciekawie jakby skończyła się stłuczka na letnich oponach.

 

 

Still, przy temperaturach jakie są aktualnie w Warszawie 4-8 stopni w ciągu dnia letnia opona trzyma lepiej na suchym asfalcie niż zimowka

 

opona zimowa ma rowki do wgniatania się w snieg - bo jest to OPONA SNIEGOWA. Owszem na mrozie guma w oponie zimowej będzie bardziej plastyczna ale przynajmniej w stolicy gidze mieszkam widzę jaka mam temperaturę opon - od 12 do 15 stopni - zatem zimowka to glupota

 

ale kazdu robi jak chce

 

tyle w temacie

Opublikowano

Czy ten wydech zwraca uwagę też bym tego nie stwierdził. Lepiej go słychać na zewnątrz niż wewnątrz ale to nie jest Performance z M2. Tak więc spoko. Na pewno da się nim fajnie "pierdzieć" przy szybkim ujęciu gazu. Cena z Niemiec, założenie u nas. To jest czysty tłumik końcowy nic więcej.

Nie wiem co to za opaski. Nie mam potrzeby nic zmieniać bo i tak mam zawias stały M. I nawet nie czuję potrzeby zmiany trybu regulacji, bo samochód jest lepiej przyklejony. Czasem lekko za sztywny. Ale przynajmniej tak tył nie ucieka jak przy regulowanym jak poprzednio w 4. Brakuje mi szpery ale to drogi gips. Szkoda.

Opony zimowe zgodnie z zaleceniami w równym rozmiarze. Jutro założenie Dunlop 5.

Wiele bym nie zmieniał, szkoda, że mam wersje sprzed drugiego facelift( ale sprawdzałem sztywność tej deski rozdzielczej i jest gorsza niż u mnie).

Ja musiałem niestety na siłę zmieniać samochód, wolałbym M240i. Ale wiedziałem, że będzie face więc zostałem przy jedynce. A tu klops. Też coś pozmieniali. Brakuje: tych nowszych zegarów, nowszej nawigacji. Nic więcej. Może jednak błąd. Starą M240i i tylko wymienić światła. Na razie nic nie ma lepszego z takim przyspieszeniem w rozsądnej cenie. A nie widzi mi się Golf czy też Seat. W dużym samochodzie nie czuć tak przyspieszeń, chociaż i tu na maksie jest człowiek oderwany od tej prędkości. A teraz te hot hatch'e tak poszły z tymi cenami....Giulię Veloce i A45 testowałem. Zostałem przy swoim.

 

Mam podobne zdanie jeśli chodzi o konkurencję dla M140i - jedyna opcja jaką rozważałem to RS3, ale cena jednak znacznie wyższa(ok.70tys pln przy mojej konfiguracji, bez rabatów), szczerze mówiąc to nawet jakby te auta kosztowały tyle samo to i tak bym chyba wybrał jedynkę - większy sleeper.

To fakt - dobre są te zmiany w LCI2.

 

Bież M240i, tylko mocno negocjuj. Naprawdę sporo można.

Teraz zbyt duża strata dla mnie z wymianą. Chociaż jak niektórzy udowadniają jedynka jest ciut szybsza od dwójki oraz ma ciekawsze brzmienie...(trudno powiedzieć). Innym wyborem jest Kia Stinger. Stinger w wersji 2.0 i szperą bardzo mnie zdziwił co można zrobić z tyłkiem (lepiej niż 4 z 28i). TYLKO to spalanie 17 :(

 

Dwójka w ogóle mnie nie interesuje, nie podoba mi się, niepraktyczna, szpanerska, totalnie nie moja bajka. Jedynka też nie jest piękna, ale kwestie estetyczne są dla mnie na dalszym planie, ogromną zaletą 5 drzwiowej 140i jest to, że nie ma na rynku tak mocnego auta, które wygląda tak niepozornie, kolejna kwestia to względy praktyczne(fotelik, wózek itp).

 

W tym przedziale cenowym to prędzej Kia Stinger GT 3.3, nie powiem, żebym się nad nią nie zastanawiał, bardzo ciekawa opcja, świetna maszyna, ale póki nie muszę jeszcze mieć tak dużego auta, to wolę jednak 140i, lubię jeździć mniejszymi i niepozornymi sleeperami.

Opublikowano
1er w M Paku nie jest niepozorna, kwestia gustu ale np moja żona jest zakochana w tym aucie.

 

Wg mnie jest niepozorna, zwłaszcza w wersji bez oznaczeń, na standardowych kołach, w stonowanym kolorze np mineral grey, tylko wydech i niebieskie zaciski zdradzają ukrytą moc. Dla niewtajemniczonych to zwykła i skromna beemka.

Widać to jak się ją porówna z type r, focus rs czy nawet a45 - spoilery, wloty, felgi 19, splittery itp, te auta wręcz krzyczą: zobacz jaki jestem szybki i groźny, trochę jak nastoletni napakowany, wytatuowany, bujający się z bezprzewodowym głośniczkiem amator ulicznych sztuk walk, a 140i jest jak dobrze zbudowany atleta, porządnie ubrany, w drogie jeansy(bez dziur ;)) i dobrą kurtkę miejską, jak mu się uważniej przyjrzy to zaczyna się dostrzegać, że może on faktycznie te plecy ma jakieś szersze, a barki jakby bardziej napompowane i leg day też nie odpuszczał, ale z pewnością budowa ciała nie służy mu do zdobywania szacunku na dzielni, respekt osiąga swoimi czynami, nie ma żadnych kompleksów i potrzeby informowania wszystkich dookoła o swoich mocno ponadprzeciętnych możliwościach.

 

To oczywiście tylko taki mój przejaskrawiony opis, którym chciałem pokazać przewagę i wartość sleepera :).

Opublikowano
1er w M Paku nie jest niepozorna, kwestia gustu ale np moja żona jest zakochana w tym aucie.

 

 

Założone zimówki na felgach Mak Luft czarne. Jak to dodało uroku. Samochód jakby się obniżył. Wygląda super :)

 

A opony Dunlop 5 polecam. Bardzo precyzyjne, w porównaniu do Michelin (na suchym i wodzie zbyt duże uślizgi)

Opublikowano

Wymieniał ktoś rozrząd w swojej 1 ? Na jakie koszta trzeba się nastawić ?

Zaraz mi stuknie 200k i myślę czy dla świętego nie wymienić mimo że mechanik na razie nie wspominał że go słychać i żadnych dziwnych dźwięków nie ma ..

  • Członkowie klubu
Opublikowano
1er w M Paku nie jest niepozorna, kwestia gustu ale np moja żona jest zakochana w tym aucie.

 

Wg mnie jest niepozorna, zwłaszcza w wersji bez oznaczeń, na standardowych kołach, w stonowanym kolorze np mineral grey, tylko wydech i niebieskie zaciski zdradzają ukrytą moc. Dla niewtajemniczonych to zwykła i skromna beemka.

Widać to jak się ją porówna z type r, focus rs czy nawet a45 - spoilery, wloty, felgi 19, splittery itp, te auta wręcz krzyczą: zobacz jaki jestem szybki i groźny, trochę jak nastoletni napakowany, wytatuowany, bujający się z bezprzewodowym głośniczkiem amator ulicznych sztuk walk, a 140i jest jak dobrze zbudowany atleta, porządnie ubrany, w drogie jeansy(bez dziur ;)) i dobrą kurtkę miejską, jak mu się uważniej przyjrzy to zaczyna się dostrzegać, że może on faktycznie te plecy ma jakieś szersze, a barki jakby bardziej napompowane i leg day też nie odpuszczał, ale z pewnością budowa ciała nie służy mu do zdobywania szacunku na dzielni, respekt osiąga swoimi czynami, nie ma żadnych kompleksów i potrzeby informowania wszystkich dookoła o swoich mocno ponadprzeciętnych możliwościach.

 

To oczywiście tylko taki mój przejaskrawiony opis, którym chciałem pokazać przewagę i wartość sleepera :).

To prawie jak Sławek naklejający napis 116i na swojego M135i :D

@auropark Opony się zmienia nie po to żeby mieć lepszą trakcję w warunkach optymalnych, tylko żeby mieć mniej złą w najgorszych. A już się zaczynają przymrozki więc jak ktoś jeździ w nocy czy rano to dobra decyzja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.