Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jestem tu z powodu białej chmury wydobywajacej się z tłumika ale zanim zrzucimy wszystko na uszczelke pod głowica lub pierścienie dodam że problem wystepuje tylko na gorącym silniku i to przez jakis czas przykładowo odrazu po odpaleniu samochodu spalin nie widać wraz ze wzrostem temperatury kopcenie nasila się. Ale jak już troszkę się pojezdzi to problem znika znów spaliny sa przezroczyste i po jakims czasie znowu. Wydaje mi się ze w przypadku pierscieni o uszczelki problem wystepowalby ciągle a w oleju moglbym znaleźć np płyn chlodniczy lub na odwrót ewentualnie mogłoby to spowodować zauważalny spadek mocy sęk w tym ze tutaj nie dopatrzyłam się żadnych negatywnych aspektów oprócz zasłony dymne :). Z Góry dzięki za pomoc za bledy przepraszam pisze z telefonu i pozdrawiam
Opublikowano
Odma do sprawdzenia ale wtedy paliło by olej. Biały dym oznacza raczej wodę. ale nie ogarniam do końca jak to jest z tym kopceniem. Po rozgrzaniu silnika problem po chwili znika? Czy pojawia się na przemian, raz jest raz nie ma kopcenia na jednym odpaleniu. Może to po prostu wilgoć z wydechu odparowywuje. Jak wydech się rozgrzewa to paruje a jak odparuje to przestaje. Potrafi się jej na prawdę sporo zbierać. Przy upg nie koniecznie muszą się mieszać płyny, zależy gdzie puści. Palony olej ma bardziej siwy /niebieskawy kolor.
Opublikowano
Tak wymieniałem około tygodnia temu bo wtedy stawiał zasłone jak świeca poligonowa haha ;) Tak przy jednym odpaleniu raz jest raz nie na przemian, ale racja nie zauważyem zbytniego ubytku oleju jakies 400km zrobiłem i aktualnie wydaje mi się że nic nie ubyło to samo z płynem chłodniczym jest go mniej ale od 4tysiecy km nie dolałem nic więc uznaje to za normalny ubytek mówimy tu o około 0.5l a ilość dymu sugeruje że paliłby go litrami. Błędów nie ma , jutro może uda mi się sprawdzić kompresje a przy okazji zobacze czy swiece mokre , ale co do tej wilgoci to miałoby nawet sens sęk w tym że wtedy nie kopcił by na przemian.
Opublikowano
Zależy kiedy ci kopci, jeśli po dłuższym postoju i dopiero odpalisz to może kopcić bo wilgoć się zbierze. A jeśli po krótkim postoju nie kopci tzn ze wilgoć się nie zdążyła zebrać ciepły wydech itp itd. I to są oznaki,, odparowania wilgoci " czyli jak najbardziej norma i nie ma się czym przejmować. Zauważyłeś jakąś zależność kiedy kopci?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyjdzie lato to samo się naprawi.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.