Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

 

Jakies dwa miesiace temu bylem u mechanika. Powod? Dziwne piski z okolic paskow klimy lub alernatora oraz przeciek oleju silnikowego. Mechanik stwierdzil ze to pasek od klimy, a pozniej uznal, ze znalazl przeciek w postaci starej uszczelki pod filtrem oleju. Obie rzeczy wymienil. Piski pojawily sie ponownie po dwoch dniach, a wczoraj pokazala sie kontrolka oleju. Jeej :)

 

Chyba pora zmienic mechanika.

 

Panowie pytanie do Was.

 

Co do piskow to kupilem juz oba paski,napinacze i rolki. Wymieni sie komplet, mam nadzieje ze bedzie ok.

 

Natomiast co do przecieku. Czy jest jeszcze duzo miejsc w ktorych olej moze cieknac tak mocno? W ciagu dwoch miesiecy spadlo z Max do Min wiec to musi byc naprawde spory przeciek. Jakies sugestie gdzie rozpoczac poszukiwania?

 

Dzieki za odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Długo masz to auto? Bo to m54 i jakby wypijał litr na 2-3k km to było raczej dobrze jak na tę jednostkę..większość dochodzi do 1l/1000km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

 

Musze troche usprawiedliwic mechanika i skarcic siebie za poprzedni wpis. Podczas gdy wymienial przeguby i zdjal oslone silnika okazala sie cala w oleju wiec ten przeciek na pewno jest.

 

Po wymianie tych przegubow i uszczelki, ktora miala usunac przeciek umylismy te oslony silnika. Jutro podniose samochod i sprawdze czy znowu jest olej na oslonach. Nie chce mi sie wierzyc zeby pil tyle oleju. Przebieg ma tylko 140t. I jest udokumentowany, a od wymiany tej uszczelki i wlaniu swiezego oleju zrobilem moze z 2t km.

 

Wiecie moze ile litrow miesci sie pomiedzy MAx a MIN na bagnecie?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg nie ma tu wielkiego znaczenia :wink: to m54, więc sporo potrafi wypić..między min a max jest 1l.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz.

 

Jezeli jest to tylko 1L to faktycznie moglo go ubyc w trakcie km ktore zrobilem.

 

Pozostaje mi sprawdzic czy jest dalej wyciek na oslonach. Jezeli nie to... nie bede mogl sie pogodzic z mysla ze Betka pali go tak duzo :D

 

Duzo jest do roboty z tym? Moglbys lub ktos inny wymienic tylko w glownych punktach co trzeba ? Ja sobie pozniej doczytam dokladniej. Koszty spore? :evil:

 

Dzieki za odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z czym dużo roboty? Masz na myśli wyeliminowanie spalania oleju? W przypadku m54 w grę wchodzi tylko remont generalny, wymiana samych uszczelniaczy zaworowych nie wystarcza.

 

Masz tu aktualny temat:

viewtopic.php?f=69&t=270349&start=90

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.