Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hej,

na chwilę obecną zastanawiam się czy warto poczekać na lift. (miałem obiecaną produkcję na koniec lutego)

może ktoś z Was orientuje się lepiej bo mój człowiek w BMW wystraszył mnie ze w nowej wersji w cenniku nie ma adaptacyjnego zawieszenia do xDrive - a to musi być... dzisiaj ma się dowiedzieć i jeśli to prawda wezmę stara wersję.

 

czy wiece tez jakie zmiany są wprowadzone w lifcie? (wiem ze będą nowe światła) czy jakieś nowe kolory, felgi czy wyposażenie też będą dostępne??

Opublikowano

Co do braku zawiasu w xdrive coś mi się wierzyć nie chce. Moim zdaniem warto choćby dla nowych świateł z tyłu full led :)

 

Zresztą tu masz wszystko pięknie opisane , nowy kolor Sunset Orange jest piękny ale niestety nie można go połączyć z M-pakiem :(

 

http://www.bmwblog.com/2017/01/16/world-premiere-2017-bmw-4-series-facelift/

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czekaj na lift, unikniesz paskudnych tylnych świateł..
Opublikowano

Postanowione. Czekam na lifting. Niestety będzie mnie to kosztować ok 7000zl, liczę jednak, że dzięki temu będę miał wyższa wartość auta po 3-4 latach. W związku z tym zapewne wezmę biały, podstawowy kolor. Naczytałem się też, że zawieszenie i układ kierowniczy są lepsze (mam nadzieje ze tyczy się to również sportowych adaptacyjnych układów) bo faktycznie podstawowe to dramat... a to auto ma przede wszystkim jeździć powodując radość z każdej chwili w nim spedzonej tw zwiazju z tym nie mogę podjąć innej decyzji;)

Ps. Akurat tylne lampy najmniej mnie interesuja;) ale nowe są faktycznie wow

 

.

Opublikowano
Postanowione. Czekam na lifting. Niestety będzie mnie to kosztować ok 7000zl, liczę jednak, że dzięki temu będę miał wyższa wartość auta po 3-4 latach. W związku z tym zapewne wezmę biały, podstawowy kolor. Naczytałem się też, że zawieszenie i układ kierowniczy są lepsze (mam nadzieje ze tyczy się to również sportowych adaptacyjnych układów) bo faktycznie podstawowe to dramat... a to auto ma przede wszystkim jeździć powodując radość z każdej chwili w nim spedzonej tw zwiazju z tym nie mogę podjąć innej decyzji;)

Ps. Akurat tylne lampy najmniej mnie interesuja;) ale nowe są faktycznie wow

 

.

 

Standardowe zawieszenie w xdrive nie jest takie złe jak większość uważa. Wszystko zależy od osobistych preferencji. Dla mnie po przesiadce z passata b7 jest idealne, nie za twarde, nie za miękkie. Dobrze, że wybrałeś LCI, poza światłami powinni usunąć drobne niedociągnięcia jakościowe.

Opublikowano

Wczoraj wstępnie złożyłem zamówienie. W LCI model bazowy jest lekko droższy ale ma bogate i tańsze pakiety wypasu, dzięki czemu dodałem jeszcze kilka opcji.

Mam dylemat, felgi wybrałem 19" Star Spoke 403M. Nie będzie za twardo? I czy w koleinach tylne gumy 255 szerokości nie będą trochę uciążliwe w koleinach? Czasem auto będzie latać po drogach lokalnych średniej jakości.

Opublikowano
Ja mam m442 19" z oponami ROF i nie widzę braku komfortu a większość pokonuje bocznymi drogami z racji dojazdu do pracy - 150km dziennie. 255 przy zawieszeniu aktywnym i stabilności auta naprawdę nie dokucza w koleinach czy nierównych drogach. Powiedziałbym że bardziej czuje wszystko w F25 przy 19" i oponie 265.
Opublikowano
ile doplaty za LCI bo w cenniku ciagle nie wywiesili? Z tego co widzialem zdjecia u dilera to troche bzdurny ten lift bo nic sie dobra sprawe nie zmienia, pelne led'y mozna bylo miec zawsze, 2 nowe kolory, felgi, zderzaki i ksztalt swiatel tak minimalnie ze trzeba w tym siedziec aby sie zorientowac. Chciecli zrobic jakis ruch bo A5 sportback robi szum a odgrzali kotleta zamiast go naprawde odswiezyc.
Opublikowano

cena bazowa jest trochę wyższa, za to konfigurując są nowe pakiety i tak naprawdę będzie jeszcze lepiej wyposażona w tej samej cenie;)

poza tym co wspominałeś czyli: światła przód i tył są nowe, 2 kolory, 3 wzory felg, lekkie zmiany deski rozdzielczej, możliwość zrezygnowania z analogowych wskaźników, ponoć poprawione zawieszenie i układ kierowniczy.

ogólnie szału nie ma ale jak mówiłem w tej samej cenie będzie więcej no i może przy odsprzedaży będzie wyższa cena za LCI

267 za lci vs 259 za pre (cena bazowa na model 440i xD)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Wczoraj wieczorem odebrałem auto.

planuję docierać silnik przez 2tys... jednak kusi by porzucić ten szatański pomysł.

AUTO JEST PRZE KOZACKIE!

Opublikowano

Gratulacje!!! Obyś był zadowolony przez cały okres użytkowania.

Ja zawsze docieram przez 2k silniki - co prawda nie polega to u mnie na zamulaniu przez 2k,raczej przez 1k a w drugim już sporadycznie ciągnę do odcinki na 4,5 biegu, i zawsze na hamowni seria odwdzięczała się dobrym bonusem. Uważam że warto ale są różne szkoły :cool2:

Opublikowano
Ja wymieniam pierwszy raz po 5k. Zalewam Millersem z normą BMW. Później co 10k wymiany. W poprzednich autach miałem zasadę też co 10k lub co jeden track day.
Opublikowano
Wczoraj wieczorem odebrałem auto.

planuję docierać silnik przez 2tys... jednak kusi by porzucić ten szatański pomysł.

AUTO JEST PRZE KOZACKIE!

W takim razie czekamy na temat w galerii ! :norty:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich! Postanowiłem, że nie będę na razie zakładał nowego tematu. Dopiero jak podpisze umowę to założę temat w Galerii. Mam jednak jeszcze kilka pytań co do konfiguracji auta. Auto ma zostać wyprodukowane na początku marca, więc mam jeszcze kilka tygodnia na zmianę konfiguracji. Na pewno będzie to model F36 w 2 litrowej benzynie, 252 KM, w kolorze Snapper Rocks Blue na M pakiecie. Mam w miarę określony budżet, więc będzie to racjonalny konfig., nie chce wydawać pieniędzy na coś co nie jest dla mnie konieczne w aucie, albo na coś co będę używał sporadycznie.

 

1. Kolor ? Postanowiłem, że dość już "nudnych" kolorów. Nie chce wysiadać z kolejnego białego, szarego czy czarnego auta na parkingu. Tym bardziej, że w rodzinie mama dwie BeMKi właśnie w czarnym i białym kolorze, za dużo już tego. Gdy zobaczyłem, że kolor (bardzo podobny, ale nie ten sam), który był zarezerwowany do tej pory dla konfiguracji Individual albo tylko modeli M, jest w cenie innych metalicznych kolorów...nie zastanawiałem się długo. Podoba się głównie płci żeńskiej, ale to nie oznacza, że zarezerwowany jest tylko dla kobiet. Jakie Wy macie odczucia na temat tej barwy ?

 

2. Silnik ? Nie będę długo się rozpisywał na ten temat. Chciałem coś mocniejszego, a to jest bardziej racjonalny i tańszy wybór między 430i, a 440i. Do tego wybrałem xDrive, żeby auto było bardziej uniwersalne i bezpiecznie mógłbym pojechać np. w góry.

 

3. Skrzynia sportowa automatyczna żeby zostało coś ze sportu jak już odrzuciłem tylny napęd :twisted:.

 

4. Zawieszenie adaptacyjne - jest to temat, który chyba najbardziej mnie zastanawiał. Dowiedziałem się od Was, że w przypadku xDrive nie będę miał sportowego zawieszenia M, więc pochylam się ku opcji, żeby jednak wziąć zawieszenie adaptacyjne do swojego autka.

 

5. Pakiet Connected Drive - co z tym ładowaniem bezprzewodowym i hotspotem Wi-Fi (trzeba coś dopłacać do jakiegoś abonamentu, żeby mieć internet) ? Działa bez problemu ? Wziąłem również kamerę cofania, zestaw HiFi.

 

6. Koła ? Tapicerka, fotele ? Zdecydowalem się 18 cale koła w kolorze Ferric Grey i standardowe fotele w alkantarze. Do tego Aluminium Carbon i postanowiłem nie dokupować podgrzewania foteli, ponieważ myślę, że przy alkantarze jest to nie konieczne. Co sądzicie ?

 

7. Odrzuciłem sportowe hamulce, dostęp komfortowy (zbędny jak dla mnie, mam jedno auto z dostępem, drugie bez i nie czuje jakiegoś dużo większego komfortu haha), wszystkie asystenty i aktywny tempomat nie są mi potrzebne. Head-up to dla mnie też dodatkowy gadżet więc nie wziąłem go pod uwagę.

 

8. Czy elektrycznie składane lusterka zewnętrzne są w standardzie czy trzeba dokupić pakiet dodatkowych funkcji lusterek ?

 

9. Nie zdecydowałem się na adaptacyjne ledy, jest to dość duża kwota, wolałbym zainwestować to w jakieś dodatki. Myślę, że standardowe Ledy też robią robotę. Czy ktoś wie czy przy standardowych Ledach, kierunkowskazy też są ledowe ? Dokupiłem za to asystenta świateł drogowych.

 

10. Elektrykę siedzeń i podparcie lędźwiowe odrzuciłem, ponieważ tylko ja będę jeździł tym autem, a w długie trasy wybieram się zazwyczaj dieslem :D.

 

11. Ogrzewanie kierownicy ? Warto ?

 

12. Szyby przyciemniam po za fabryką w sprawdzonej firmie :).

 

13. Co sądzicie o nowym wielofunkcyjnych zegarach ? Ja na razie nie dodawałem ich do konfiguracji bo jestem fanem standardowych analogów i podoba mi się, że BMW jako jedyna chyba marka nadal się ich trzyma.

 

14. Planuje dodatkowe upiększanie auta dodatkami od M performance. Które dodatki polecacie na początek ? Wydech od 440i czy zostawić standard w M performance ? Może ktoś z Was ma do sprzedania jakieś dodatki ?

 

To chyba tyle. Wstępna cena po konfiguracji wyszła mi około 250 tys., po rabatach - 16%. Jeśli ktoś miałby dla mnie jakieś przydatne porady co do konfiguracji to zapraszam do dyskusji.

Opublikowano

Pk1 - kwestia gustu

Pk2 - 440i wzgledem 430i jest warta kazdej zlotowki doplaty

Pk3 - musi byc

Pk4 - mam adaptacyjne i po 2k km cos w nim stuka, poza tym xdrive stoi wysoko jak koza. Chyba lepsza opcja jest standardowe zawieszenie i wymiana jego na bilstein/eibach.

Pk5 - kamera cofania i harman musi byc

Pk6 - alkantara spoko. Wez listwy bez doplaty i zmien na mperformance, grzane fotele musza byc bo po nocy jest zimno, felgi 19, na 18 wyglada slabo

Pk7 - hamulce m wez bo sa wieksze i ladnie wygladaja a cena znikoma. Reszta niepotrzebna

Pk8 - chyba musisz dokupic

Pk9 - adaptacyjne ledy sa zajebiste

Pk10 - w 440i elektryka jest w standarcie

Pk11 - warto. Ja nie wzialem i zaluje

Pk12 - jak chcesz

Pk13 - standarty sa ok

Pk14 -koniecznie tylny dyfuzor

P.s. 250 to troche duzo jak za 430 bez skory i adaptacyjnych ledow. Co tam nabrales?

Opublikowano
Nie napisałem, że nie jest warta dopłaty, ale w moim przypadku, gdy nie jest to jedyne auto, to 60 tys. robi różnicę. Gdyby nie akcyza to pewnie bez zastanowienia brałbym 440i. Jeździłem nią i będzie mi na pewno jej brakowało, może kiedyś...za 3-4 lata jak będę wymieniał to może już nie będzie akcyzy haha. Co do zawiechy to nie wiem jak moje ingerencje miałyby się do leasingu. W salonie przekonywali mnie, że standardowe zawieszenie jest ok, że nie warto dopłaty, ale jak nie mogę mieć sportowego to chyba już wolę adaptacyjne. To aluminium carbon mam bez dopłaty, później może zmienię jak nie będą mi pasować. Właśnie nic takiego do niej nie dokładałem. Zaczyna się od 207 tyś + pakiet m 18 tys. + navi 11 tyś + lakier 4 tyś + zawiecha więc mamy już 243 tys, do tego jakieś duperele i wyszło 250 tys. haha. Po rabacie wyjdzie pewnie coś koło 210. Źle sformułowałem zdanie w poprzednim poście, miałem na myśli, że od 250 tyś jeszcze - 16 %. :)
Opublikowano

2. Dopłaciłbym do 40i

4. Zrezygnowałbym z xdrive i brał adaptacyjne. Jak xdrive to must have...też brałbym adaptacyjne.

5. Ja w F32 nie mam. Mamy w F25 i F10 - nikt z tego nie korzysta.

6/7. Sportowe fotele to must have. Zwykłe są straszne. Tapicerka - ja wolę skóre, plus koniecznie deska w skórze. To auto nie jest mistrzem jakości wnętrza. Skóra trochę poprawia samopoczucie kierującego.

7. Sportowy hamulec (nawet w 30i czyli „mały” bo duży jest w 40i) must have.

12. Brałbym fabryczne

13. Nie lubię

14. :) 30i, bez hamulca m, bez sportowych foteli ale wydech od 40i i dodatki mperformance muszą być. Nigdy tego nie pojmę ale grunt żeby właściciel kochał swoje auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich! Postanowiłem, że nie będę na razie zakładał nowego tematu. Dopiero jak podpisze umowę to założę temat w Galerii. Mam jednak jeszcze kilka pytań co do konfiguracji auta. Auto ma zostać wyprodukowane na początku marca, więc mam jeszcze kilka tygodnia na zmianę konfiguracji. Na pewno będzie to model F36 w 2 litrowej benzynie, 252 KM, w kolorze Snapper Rocks Blue na M pakiecie. Mam w miarę określony budżet, więc będzie to racjonalny konfig., nie chce wydawać pieniędzy na coś co nie jest dla mnie konieczne w aucie, albo na coś co będę używał sporadycznie.

 

1. Kolor ? Postanowiłem, że dość już "nudnych" kolorów. Nie chce wysiadać z kolejnego białego, szarego czy czarnego auta na parkingu. Tym bardziej, że w rodzinie mama dwie BeMKi właśnie w czarnym i białym kolorze, za dużo już tego. Gdy zobaczyłem, że kolor (bardzo podobny, ale nie ten sam), który był zarezerwowany do tej pory dla konfiguracji Individual albo tylko modeli M, jest w cenie innych metalicznych kolorów...nie zastanawiałem się długo. Podoba się głównie płci żeńskiej, ale to nie oznacza, że zarezerwowany jest tylko dla kobiet. Jakie Wy macie odczucia na temat tej barwy ?

 

2. Silnik ? Nie będę długo się rozpisywał na ten temat. Chciałem coś mocniejszego, a to jest bardziej racjonalny i tańszy wybór między 430i, a 440i. Do tego wybrałem xDrive, żeby auto było bardziej uniwersalne i bezpiecznie mógłbym pojechać np. w góry.

 

3. Skrzynia sportowa automatyczna żeby zostało coś ze sportu jak już odrzuciłem tylny napęd :twisted:.

 

4. Zawieszenie adaptacyjne - jest to temat, który chyba najbardziej mnie zastanawiał. Dowiedziałem się od Was, że w przypadku xDrive nie będę miał sportowego zawieszenia M, więc pochylam się ku opcji, żeby jednak wziąć zawieszenie adaptacyjne do swojego autka.

 

5. Pakiet Connected Drive - co z tym ładowaniem bezprzewodowym i hotspotem Wi-Fi (trzeba coś dopłacać do jakiegoś abonamentu, żeby mieć internet) ? Działa bez problemu ? Wziąłem również kamerę cofania, zestaw HiFi.

 

6. Koła ? Tapicerka, fotele ? Zdecydowalem się 18 cale koła w kolorze Ferric Grey i standardowe fotele w alkantarze. Do tego Aluminium Carbon i postanowiłem nie dokupować podgrzewania foteli, ponieważ myślę, że przy alkantarze jest to nie konieczne. Co sądzicie ?

 

7. Odrzuciłem sportowe hamulce, dostęp komfortowy (zbędny jak dla mnie, mam jedno auto z dostępem, drugie bez i nie czuje jakiegoś dużo większego komfortu haha), wszystkie asystenty i aktywny tempomat nie są mi potrzebne. Head-up to dla mnie też dodatkowy gadżet więc nie wziąłem go pod uwagę.

 

8. Czy elektrycznie składane lusterka zewnętrzne są w standardzie czy trzeba dokupić pakiet dodatkowych funkcji lusterek ?

 

9. Nie zdecydowałem się na adaptacyjne ledy, jest to dość duża kwota, wolałbym zainwestować to w jakieś dodatki. Myślę, że standardowe Ledy też robią robotę. Czy ktoś wie czy przy standardowych Ledach, kierunkowskazy też są ledowe ? Dokupiłem za to asystenta świateł drogowych.

 

10. Elektrykę siedzeń i podparcie lędźwiowe odrzuciłem, ponieważ tylko ja będę jeździł tym autem, a w długie trasy wybieram się zazwyczaj dieslem :D.

 

11. Ogrzewanie kierownicy ? Warto ?

 

12. Szyby przyciemniam po za fabryką w sprawdzonej firmie :).

 

13. Co sądzicie o nowym wielofunkcyjnych zegarach ? Ja na razie nie dodawałem ich do konfiguracji bo jestem fanem standardowych analogów i podoba mi się, że BMW jako jedyna chyba marka nadal się ich trzyma.

 

14. Planuje dodatkowe upiększanie auta dodatkami od M performance. Które dodatki polecacie na początek ? Wydech od 440i czy zostawić standard w M performance ? Może ktoś z Was ma do sprzedania jakieś dodatki ?

 

To chyba tyle. Wstępna cena po konfiguracji wyszła mi około 250 tys., po rabatach - 16%. Jeśli ktoś miałby dla mnie jakieś przydatne porady co do konfiguracji to zapraszam do dyskusji.

 

 

1.git

2.starczy!!! Szału nie ma ale zawsze można chipa dać i około 290 PS 420nm

3.git

4 nie brałbym.

5.nie brałbym

6.git

7.nie brałbym

8.bralbym

9.must Have mam i jest git

10.nie bralbym

11.warto

12.warto fabryczne

13.bralbym

14.wydech koniecznie

male-bmw-2.png
Opublikowano

Tak jak pisałem, 60 tys. to dla mnie za dużo, a auto bardzo mi się podoba. Lepsze 430i niż 420d, których też dużo jeździ. :D

Fotele będą sportowe, tylko Hexagon. Skóry lubię, ale tutaj postawię na alcantare.

Co do hamulców, jeśli mają bardziej wyglądać niż hamować, to nie zależy mi na tym. Teraz kwestia czy między zwykłymi a M jest duża różnica w liczbach?

Co do dodatków, to nie chciałbym z nimi przesadzić i upiększać auto jakby miało co najmniej 350-400 KM. Wiem, że to nie jest V6, ale chciałbym zmienić na wydech M performance, a ponoć cenią się prawie tak samo jakbym brał wydech m performance do 440i. Oprócz tego myślałem, żeby zmienić grill na ciemny i może nakleić to coś na progi ewentualnie nakładki lusterek w karbonie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.