Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pakiet Connected Drive i tak wezmę bo zależy mi głównie na Navi i na RTI, a konfigurując je osobno jest taka sama cena jak za pakiet z tymi wszystkimi dodatkami. Co do adaptacyjnych świateł to mam je w X1, są naprawdę dobre, ale tam nie było zwykłych ledów z tego co pamiętam. Za 6 tys. zł będę miał wydech i jeszcze zostanie. Naprawdę ciężki wybór.
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak jak pisałem, 60 tys. to dla mnie za dużo, a auto bardzo mi się podoba. Lepsze 430i niż 420d, których też dużo jeździ. :D

Fotele będą sportowe, tylko Hexagon. Skóry lubię, ale tutaj postawię na alcantare.

Co do hamulców, jeśli mają bardziej wyglądać niż hamować, to nie zależy mi na tym. Teraz kwestia czy między zwykłymi a M jest duża różnica w liczbach?

Co do dodatków, to nie chciałbym z nimi przesadzić i upiększać auto jakby miało co najmniej 350-400 KM. Wiem, że to nie jest V6, ale chciałbym zmienić na wydech M performance, a ponoć cenią się prawie tak samo jakbym brał wydech m performance do 440i. Oprócz tego myślałem, żeby zmienić grill na ciemny i może nakleić to coś na progi ewentualnie nakładki lusterek w karbonie.

 

Zależy jak jeździsz. Jak czerpiesz frajdę z szybszej jazdy - zwykły hamulec to syf. Nie tylko w serii 4. Od zawsze hamulce były najsłabszym punktem BMW. Hamulec M Performance poprawia sytuacje bo nie trzeba już kombinować z bbk aftermarketowymi. Uważam że to jedna z lepszych rzeczy jakie trafiły do oferty od czasów E8x/E9x. I nie chodzi o różnicę w dystansie przy pierwszym hamowniu jaką ujrzysz w testach. Chodzi o podatność na fading i przegrzanie a także dozowalność i ogólne wyczucie.

P.s nie ma V6 w BMW ;)

Opublikowano

Hahaha, R6, naprawdę napisałem V6 :mad2: :mad2: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hmm, dałeś mi dużo do myślenia z tymi hamulcami. Kolejny temat na głowie haha.

Opublikowano

1. Dobry pomysł

 

2. Akcyza zabija 440i - jestem takiego samego zdania jak Ty

 

3. Główna różniaca to łopatki i ładniejszy lewarek. Będziesz z łopatek korzystał naprawdę sporadycznie

 

4. xDrive jest konieczny w Polsce, no chyba że w deszczu na autostradzie lubisz mieć dreszczyk emocji.... na codzień po mieście nie jest potrzebny...

 

5. Z Connected to tylko nawi +rtti jest ok. Reszta to gadżety i raczej nie będziesz z tego korzystał..

 

6. moim zdaniem 18 jest już dość twarda, wiec na zimę wziąłem 17 i jest bardzo kofortowo. Jeśli nie zależy Ci na komforcie to bierz 18 lub nawet 19. Auto lepiej wygląda a różnica miedzy 18/19 w komforcie już pewnie będzie niewielka

7. Hamulce weź sportowe. 30i jest dość szybkie, a standardowe hamulce są przeciętne. Dwa razy mi już zabrało ze 2 metry, Na szczęście było miejsce na poboczu. Dostęp komfortowy niby fajny, ale w tylnych drzwiach tego nie ma a bagażnik się czasami otwiera jak przechodzę za samochodem. Ponadto łatwo takie auto ukraść "na walizkę". Teraz bym tego nie brał.

Asystenty są średnie i średnio działają. Po kilku miesiącach je wyłączyłem. Zostawiłem tylko ten antyzderzeniowy, ale czasami działa dziwnie więc nie wiem czy zadziała jak będzie potrzeba. Być może lepsze rozwiązanie jest z aktywnym tempomatem bo wtedy jest prawdziwy czujnik a nie kamera,

Head up teraz bym wziął bo niestety nie mogę tak ustawić fotela i kierownicy żebym wygodnie patrzył na zegary. Kierownica mi je częściowo zasłania więc HUD rozwiązałby sprawę. Poza tym pokazuje komunikaty z nawigacji, tel itp.

 

8. składane lusterka się przydają więc jak nie ma w pakiecie, to warto dokupić

 

9.Standardowe ledy są przeciętne. Sprawdziłbym w nocy Full Ledy - no chyba, że sporadycznie jeździsz nocami słabymi drogami. Na autostradzie to nie ma większego znacznienia.

 

10. OK

 

11. Bardzo ok, za 800 pln. Uzywam często w zimie. Nawet jak auto stoi w garażu. Super sprawa - warta każdej złotówki. Szkoda tylko, że nie da się jej ustawić żeby włączała się automatycznie. To samo dotyczy ogrzewania foteli. Mam alcantarę i dzieki temu bardzo szybko czuć ciepło.

 

12. Ja wolę seryjnie przyciemniane., ale to Twoja decyzja,.

 

13. Idż do salonu i sprawdź sam. JA wolę klasyczne..

 

14. Z wydechem sportowym niestety jest tak, że potem w trasie go słychać więc jak jedziesz 500-600 km i ciągle buczy to może być męczące. Z tego co wiem te sportowe niestety nie mają klapki tak jak seryjny mPakietowy, który w sporcie jest odrobinę głośniejszy,

 

PRzy tej cenie powinieneś dostać 20% rabatu

Opublikowano

Wezmę raczej 18, też wydają się spoko, ale zawsze bezpieczniej na krawężnikach niż na 19. Najwyżej zostawię 18 na zimę, a kupie 19 letnie.

Head Up fajny gadżet, ale czy taki konieczny, to już właśnie indywidualne podejście. Nie wiem właśnie co z tymi lusterkami, bo jeśli trzeba kupić pakiet ze ściemnianiem i obniżaniem automatycznym, żeby mieć składane to wezmę na pewno. W nocy jeżdżę sporadycznie poza miastem. Głównie miasto i jak coś to autostrady, więc wydaje mi się, że odpuszczę je. Sprawdzałem w X3 te nowe zegary. Wydaje mi się, że analogowe są równie dobre, a za mniejszą kasę.

 

Czemu sądzisz, że 20% ? :D Ponoć w listopadzie była produkcja z 20% zniżką na 4 i rozeszły się bardzo szybko. Teraz zaproponowano mi 16% i jakieś gratisy pewnie.

Opublikowano
To tym bardziej bierz 440i,jak są rabaty. Samochód kupisz drożej, ale drożej go też później sprzedaż.

Auto biorę w wynajem długoterminowy, raczej zamienię go za 3 lata na nowy model 4, albo coś lepszego. Obecnie przy różnicy 60 t ys. na racie wyjdzie 1600-1700 zł. To dużo, za dużo jak dla mnie. Akcyza zabija ten silnik bo pewnie nie jestem jedynym, który sercem jest przy 440i, a rozumem przy 430i. Różnica 20 tys tak jak to jest w Niemczech to inna bajka, wtedy myślę, że nikt by nie brał 430i, chyba, że ze względu na mniejsze spalanie, ale to też mi się wydaje, że nie ma znacznej różnicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To tym bardziej bierz 440i,jak są rabaty. Samochód kupisz drożej, ale drożej go też później sprzedaż.

Auto biorę w wynajem długoterminowy, raczej zamienię go za 3 lata na nowy model 4, albo coś lepszego. Obecnie przy różnicy 60 t ys. na racie wyjdzie 1600-1700 zł. To dużo, za dużo jak dla mnie. Akcyza zabija ten silnik bo pewnie nie jestem jedynym, który sercem jest przy 440i, a rozumem przy 430i. Różnica 20 tys tak jak to jest w Niemczech to inna bajka, wtedy myślę, że nikt by nie brał 430i, chyba, że ze względu na mniejsze spalanie, ale to też mi się wydaje, że nie ma znacznej różnicy.

 

 

Wbrew pozorom spalanie 440i vs 430i to samo i wiem co mówię mam w 330i 2017 spalanie w mieście 15-16 w innych r6, v6, v8 miałem podobne))

male-bmw-2.png
Opublikowano

Z tych pozycji które wymieniłeś , na pewno brałbym grzaną kierownicę ,(mam grzane fotele), a tego mi brakuje w moim w takie dni jak dziś :) .

No i na pewno dopłaciłbym do lepszych hamulców , zwykłe przy jezdzie np. autostradowej gdzie trzeba często mocniej przyhamować robią się gumowate , a nie wspomnę o jezdzie po torze :D

Opublikowano
To tym bardziej bierz 440i,jak są rabaty. Samochód kupisz drożej, ale drożej go też później sprzedaż.

Auto biorę w wynajem długoterminowy, raczej zamienię go za 3 lata na nowy model 4, albo coś lepszego. Obecnie przy różnicy 60 t ys. na racie wyjdzie 1600-1700 zł. To dużo, za dużo jak dla mnie. Akcyza zabija ten silnik bo pewnie nie jestem jedynym, który sercem jest przy 440i, a rozumem przy 430i. Różnica 20 tys tak jak to jest w Niemczech to inna bajka, wtedy myślę, że nikt by nie brał 430i, chyba, że ze względu na mniejsze spalanie, ale to też mi się wydaje, że nie ma znacznej różnicy.

 

 

Wbrew pozorom spalanie 440i vs 430i to samo i wiem co mówię mam w 330i 2017 spalanie w mieście 15-16 w innych r6, v6, v8 miałem podobne))

wehyr, sorry, że to piszę, ale trafiła Ci się chyba jakaś gorsza jednostka. Masz zdecydowanie spalanie totalnie odchylone od normy. 28i żeby tyle spaliło trzeba się było postarać, a 30i niby oszczędniejsze. Do tego masz RWD, więc naprawdę albo jeździsz zero-jedynkowo albo masz kompletnie skopaną trasę.

Dla porównania, ja w większym mieście od Ciebie (Gdańsk), przy silniku N20 palę 11l . I to mając manual i silnik skręcony powyżej 300KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Malo jeżdżę tym autem....

Z reguły rano 2km i powrót 2km.... W rok zrobiłem 12k....

I auto pali 15-16 nierozgrzany, w korku, na krótkiej trasie.....

Jadąc trasę dłuższą 10km spalanie już w granicach 10 w Eco a 12 w sporcie

Trasa

Szczecin - Częstochowa 800km, średnia 140km/h spalanie w granicach 7,5 Comfort

Podobnie na trasie Szczecin - Karpacz nawet ciut mniej bo kiepskie ostatnie 150km i spalanie koło 7,2

I tak to wygląda :) ktoś nie wierzy jego sprawa.... A8 w dyzlu pali w mieście też koło 11-12na takich trasach, gdzie w dłuższej spali nawet i 5,5

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nie no ok, 2km to jeżdżenie ciągle na nierozgrzanym- wtedy tak, ale to widzisz, jesteś bardzo szczególnym przypadkiem. Zwykle ludzie robią spokojnie 30km dziennie po większym mieście i wtedy ten wynik się uśrednia, no chyba, że ktoś się przemieszcza tylko o 2km ;)
Opublikowano
Przy takich odcinkach w 35i miałbyś 20-22l. W trasie 35i w zależności od budy można zejść do 7.8l a można mieć +30 l/100. Wszystko zależy od tego jak jedziesz. Moim zdaniem poza miastem 2.0 wcale nie zapewnia lepszej ekonomii.
Opublikowano

Więc tak! Byłem dzisiaj w salonie, jeździłem 430i bez adaptacyjnego zawieszenia i moje postanowienia wyglądają następująco:

Zawieszenie adaptacyjne - NIE, nie widzę zbytniej różnicy, może do też dlatego, że jeżdżę teraz X3 i X1...(jedyna różnica to twardy SPORT na adaptacyjnym, comfort i standardowe zawieszenie bardzo podobne)

Hamulce M - TAK i NIE, czy jeśli auto będzie bardziej służyć do przemieszczania się z punktu A do B w mieście są konieczne ? Wydaje mi się, że nie. Nie będę wariował tym autem.

Zegary wielofunkcyjne - TAK ! Nie spodziewałem się, że to powiem, ale spodobały mi się!

Adaptacyjne Ledy - NIE, 90% mojej jazdy to miasto, a tam w nocy różnica nie będzie zauważalna.

Podgrzewana kierownica - chyba tak, chociaż lubię z rana jak pobudza mnie zimna kierownica haha :D

Wydech M performance - TAK ! Oszczędzam na Ledach więc wrzucę wydech

Zestaw Hi-Fi - TAK, działa lepiej niż moje standardowe nagłośnienie w X3 i X1 haha

Reszta zostaje tak jak była I to chyba tyle. Opcje wyjdą 45 tysięcy więc nie będzie to 430I na full wypasie, ale uważam, że większość tych elementów nie jest mi do szczęścia potrzebna, więc nie będę za nie przepłacał.

Opublikowano
Mam jeszcze ofertę na auto z produkcji 2017 z innego salonu we Wrocławiu. Tyle, że cena proponowana jest wyższa niż za auto do produkcji z salonu gdzie brałem poprzednie auta. Jak myślicie, na ile mógłbym ich cisnąć z upustami. Cena tej białej z 2017 to 255 tys, a mojej Snapper Rock 251 tys., a po rabatach 212 tys. 20 % to realny upust, żeby to auto z 2017 się opłacało...będę dzisiaj negocjował, wtedy przy 204 tys. można jeszcze pomyśleć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam jeszcze ofertę na auto z produkcji 2017 z innego salonu we Wrocławiu. Tyle, że cena proponowana jest wyższa niż za auto do produkcji z salonu gdzie brałem poprzednie auta. Jak myślicie, na ile mógłbym ich cisnąć z upustami. Cena tej białej z 2017 to 255 tys, a mojej Snapper Rock 251 tys., a po rabatach 212 tys. 20 % to realny upust, żeby to auto z 2017 się opłacało...będę dzisiaj negocjował, wtedy przy 204 tys. można jeszcze pomyśleć.

 

20% czyli jak za 200k to bym brał :) niestety Polak patrzy na datę produkcji przy kupnie.... Więc jakby nie było auto ma teoretycznie rok.... Ja na 330i do produkcji dostałem 20%.pozdrawiam podeślij linka do tej buni.

male-bmw-2.png
Opublikowano
Mam jeszcze ofertę na auto z produkcji 2017 z innego salonu we Wrocławiu. Tyle, że cena proponowana jest wyższa niż za auto do produkcji z salonu gdzie brałem poprzednie auta. Jak myślicie, na ile mógłbym ich cisnąć z upustami. Cena tej białej z 2017 to 255 tys, a mojej Snapper Rock 251 tys., a po rabatach 212 tys. 20 % to realny upust, żeby to auto z 2017 się opłacało...będę dzisiaj negocjował, wtedy przy 204 tys. można jeszcze pomyśleć.

 

20% czyli jak za 200k to bym brał :) niestety Polak patrzy na datę produkcji przy kupnie.... Więc jakby nie było auto ma teoretycznie rok.... Ja na 330i do produkcji dostałem 20%.pozdrawiam podeślij linka do tej buni.

 

Niestety auta nie ma nigdzie wystawionego, jest w centrali w Warszawie na placu. Później podeśle zdjęcia konfiguracji białej i niebieskiej na papierze. Trafiłeś na dobrą okazję z tymi 20%. Wiem, że w listopadzie był wypust na serie 4 z 20% rabatem to w kilka dni się rozeszły, teraz na flotę dostałem 16% + jakieś gratisy. Zobaczymy co ugram z tym z poprzedniego rocznika. Musiałbym dostać tak jak mówię z 20%, żeby opłacało mi się porzucić moją konfigurację.

Opublikowano

20% na 2018 to mrzonka :-)

Jak dostajesz 16% plus gratisy to uważam, że masz naprawdę bardzo dobrą ofertę.

Jakie to gratisy btw.?

 

Dla mnie ledy mają inną zaletę. Poza super świeceniem auto po prostu lepiej wygląda - nowocześniej. Dodatkowo lepiej powinno trzymać wartość po paru latach.

Harman Kardon też wg mnie jest warty dopłaty, do siebie dorzuciłem. Gra to dopiero znośnie, hifi to nadal słaba półka :(

Head up wg mnie warty grzechu ale znowu - kwestia preferencji. Ja wrzuciłem do siebie dodatków na łącznie ok. 270k i jak przechodziłem po opcjach to nie bardzo mialem z czego zrezygnować i na wszystko miałem argument :/

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano
Dostałem od drugiego salonu trochę inną propozycję. Jestem nastawiony na najem długoterminowy, więc zaproponowano mi inny sposób finansowania, gdzie do leasingu biorą wartość auta bez zniżek. Co się okazuje. Wychodzi prawie na to samo, jak w przypadku oferty z 16% rabatem, tylko, że dostaję komplet zimowych kół za darmo i ponoć dobre zniżki na wydech M performance. Pójdę więc z tą ofertą do swojego zaprzyjaźnione salonu i zaproponuje, że nie chce ich 16%, tylko leasing od wartości auta bez zniżek + koła zimowe + wydech + najniższa prowizję dealera, którą proponowali mi również przy poprzednim wyliczeniu. Tylko, że po 3 latach będzie mi się tylko i wyłącznie opłacało wziąć nowe auto. Wkład w auto mam znikomy. Spłacam tylko utratę wartości. Wiem, że dla wielu to kontrowersyjne WB- własność banku :D. Niestety, takie są realia, auta tracą tak szybko na wartości, że nie opłaca się kredytów, standardowych leasingów gdzie prowizje sięgają do 13 %, czy płacenia za takie auto gotówką. W Niemczech już dawno funkcjonuje to co u Nas od kilku lat, że bierzemy auto na 3 lata nie wkładając w nie na początek, spłacamy to co traci na wartości, a po 3 latach bierzemy nowe. Co nie oznacza, że nie będę dbał o nie jak o swoje i nie przywiąże się do niego.
Opublikowano
W zwykłych ledach lampy wyglądają identycznie jak w full ledach.

Jest różnica, też tak myślałem, ale zwykłe ledy są na kształt dwóch liter U, a Full Ledy są bardziej otwarte i jest pociągniety pasek do grilla. Mam nadzieję, że dobrze to zobrazowałem.

Opublikowano
W zwykłych ledach lampy wyglądają identycznie jak w full ledach.

 

Z tego co widziałem w konfiguratorze, to można mieć albo xenon albo led dynamic. I te lampy różnią się wyglądem znacząco.

Nie widziałem żadnych zwykłych led :)

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano
Dostałem od drugiego salonu trochę inną propozycję. Jestem nastawiony na najem długoterminowy, więc zaproponowano mi inny sposób finansowania, gdzie do leasingu biorą wartość auta bez zniżek. Co się okazuje. Wychodzi prawie na to samo, jak w przypadku oferty z 16% rabatem, tylko, że dostaję komplet zimowych kół za darmo i ponoć dobre zniżki na wydech M performance. Pójdę więc z tą ofertą do swojego zaprzyjaźnione salonu i zaproponuje, że nie chce ich 16%, tylko leasing od wartości auta bez zniżek + koła zimowe + wydech + najniższa prowizję dealera, którą proponowali mi również przy poprzednim wyliczeniu. Tylko, że po 3 latach będzie mi się tylko i wyłącznie opłacało wziąć nowe auto. Wkład w auto mam znikomy. Spłacam tylko utratę wartości. Wiem, że dla wielu to kontrowersyjne WB- własność banku :D. Niestety, takie są realia, auta tracą tak szybko na wartości, że nie opłaca się kredytów, standardowych leasingów gdzie prowizje sięgają do 13 %, czy płacenia za takie auto gotówką. W Niemczech już dawno funkcjonuje to co u Nas od kilku lat, że bierzemy auto na 3 lata nie wkładając w nie na początek, spłacamy to co traci na wartości, a po 3 latach bierzemy nowe. Co nie oznacza, że nie będę dbał o nie jak o swoje i nie przywiąże się do niego.

 

Dokładnie ten sam model sam wziąłem ;)

Powiesz jak to wygląda w konkretach, tj. ile u Ciebie kwota zakupu - jaka wysokość rat netto, jaki wkład własny i późniejszy wykup?

Porównamy.

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano (edytowane)
Dostałem od drugiego salonu trochę inną propozycję. Jestem nastawiony na najem długoterminowy, więc zaproponowano mi inny sposób finansowania, gdzie do leasingu biorą wartość auta bez zniżek. Co się okazuje. Wychodzi prawie na to samo, jak w przypadku oferty z 16% rabatem, tylko, że dostaję komplet zimowych kół za darmo i ponoć dobre zniżki na wydech M performance. Pójdę więc z tą ofertą do swojego zaprzyjaźnione salonu i zaproponuje, że nie chce ich 16%, tylko leasing od wartości auta bez zniżek + koła zimowe + wydech + najniższa prowizję dealera, którą proponowali mi również przy poprzednim wyliczeniu. Tylko, że po 3 latach będzie mi się tylko i wyłącznie opłacało wziąć nowe auto. Wkład w auto mam znikomy. Spłacam tylko utratę wartości. Wiem, że dla wielu to kontrowersyjne WB- własność banku :D. Niestety, takie są realia, auta tracą tak szybko na wartości, że nie opłaca się kredytów, standardowych leasingów gdzie prowizje sięgają do 13 %, czy płacenia za takie auto gotówką. W Niemczech już dawno funkcjonuje to co u Nas od kilku lat, że bierzemy auto na 3 lata nie wkładając w nie na początek, spłacamy to co traci na wartości, a po 3 latach bierzemy nowe. Co nie oznacza, że nie będę dbał o nie jak o swoje i nie przywiąże się do niego.

 

Dokładnie ten sam model sam wziąłem ;)

Powiesz jak to wygląda w konkretach, tj. ile u Ciebie kwota zakupu - jaka wysokość rat netto, jaki wkład własny i późniejszy wykup?

Porównamy.

7,9 % wkładu, bo chciałbym zachować rozsądną kwotę raty. W przypadku zwykłej prowizji dealera to wychodzi około 2100 zł netto jak dobrze pamiętam bo nie mam teraz przy sobie rozpiski. Brutto 2600 około. Wykup to 140 tys, ale On mnie nie interesuje bo tak jak mówię, wymienię auto na nowe. Gdybym chciał to wziąłbym CL 103% wtedy przy zachowaniu tej samej raty miałbym wykup o 25 tys mniejszy, a wkład własny nieznacznie tylko większy. Tyle, że nie miałbym kół zimowych i wydechu w cenie, więc wyszłaby większa różnica.A i kwota zakupu 251 tys.

Edytowane przez witus1996

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.