Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Co koledzy sądzicie o tym egzemplarzu??? Czy 2.0d przy tym przebiegu jest się bać w tym egzemplarzu?

Za sugestię bardzo dziękuję.

 

Cena wydaje się dość atrakcyjna jak na ten rok i silnik. Nie mam wiedzy na temat silników 2.0 d ponieważ bardziej celowałem w benzynę, a "ON" jest ich wiele i ta mi się spodobała itd.

 

Link do aukcji

http://allegro.pl/x3-2-0d-150ps-4x4-skora-xenon-navi-panorama-maxful-i6685959014.html#thumb/1

 

Pozdrawiam

emilo

Opublikowano

Ewidentnie szykowana do sprzedazy. Zdjecia profesjonalne. Stan na zdjęciach odpowiada moim zdaniem deklarowanemu przebiegowi. Sprawdzenie stanu mechanicznego wskazane (dwumasa, wtryski, skrzynka rozdzielcza, hamulce, zawieszenie, szyberdach, składanie lusterek, grzanie foteli itp.).

Jesli przebieg i bezwypadkowość się potwierdzą to sztuka warta zainteresowania...

Opublikowano

To rocznik 2005 a nie 2006 .Bełkot handlarza o modelu na 2006 standardowy.Cena już nie jest atrakcyjna w tej sytuacji .

Przebieg pewnie jest ok i to choć tyle .Reszta do weryfikacji

 

PS.zapytaj handlarza czym różnią się te roczniki.Jestem ciekawy opinii :):)

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
To rocznik 2005 a nie 2006 .Bełkot handlarza o modelu na 2006 standardowy.Cena już nie jest atrakcyjna w tej sytuacji .

Przebieg pewnie jest ok i to choć tyle .Reszta do weryfikacji

 

PS.zapytaj handlarza czym różnią się te roczniki.Jestem ciekawy opinii :):)

teraz taka moda w śród handlarzy z zawyżaniem rocznika,jeden na pięciu się złapie i kupi

Opublikowano

Zamówiłem raport i zobaczę czy jest zgodny z książka jaką podaje Pan z ogłoszenia.

Auto w sumie zbiera się i nie wydaje dziwnych odgłosów. Sprawdzałem miernikiem i jest Ok. Jedynie boje się tego ewentualnego zakupu bo od zawsze miałem i mam wszystkie w benzynie i to był by mój pierwszy diesel hehe. Ile te śliniki wytrzymują. Co do produkcji jej to rocznik nie jest głównym kryterium a produkcja tej to 31.01.2005 to wiem jak rozkodowałem Vin. Ale jak sądzicie czy warto się pchać w taki przebieg ale prawdziwy (bo na znanym portalu są ale do 200 kkm).

 

Za informację bardzo dziękuję

Opublikowano

A ja znowu zacytuję kolegę który dwa lata temu napisał piekny elaborat:

 

sam w sobie napęd jeśli działa poprawnie to nie zauważysz nic niepokojącego jeśli chcesz sprawdzić czy działa czy jest odpięta wtyczka z rozdzielacza w celu ukrycia wady itd itd to proponuje przytrzymać przycisk kontroli trakcji aż pojawi się ikonka 4x4 i niech ktoś patrzy jak się zachowują koła i słucha :) twoja rola taka sama tylko im mniejsza przyczepność drogi tym lepiej . zawsze polecam pojechać na serwis .... jak nie serwis to jakiś kanał itp na 90 % masz pęknięte sprężyny z tyłu jak w większości x3 ( na ostatnim dolnym zwoju ) no chyba że ktoś już wymienił jak nie ? punkt dla ciebie i targuj cenę sprężynki to 500 zł , sprawdź czy grzeją równomiernie fotele ( lubi się przepalić mata ) włącz radio ( nie płytę ) i uruchom ogrzewanie tylnej szyby ( większość x3 jakie oglądałem miało przepalone ścieżki w ogrzewaniu w szybie jeśli tak jest radio będzie strasznie zakłócało ) jak masz asystenta zjazdu - ilustracja auta jadącego w dół - sprawdź czy działa z jakiegoś wzniesienia, opony czy mają jeden rozmiar i czy są takie same ( jak nie ? dolicz koszt wymiany opon w x drive muszą być jak tabliczka znamionowa nakazała ), standardowo test zegarów czy kontrolki nie powyłączane i kompa podepnij jak masz możliwość - pewnie wyjdą świece jak w większości choć czasem to tez sterownik świec nie daj sobie wmówić ze po skasowaniu błędu problemu już nie będzie odpalisz i błąd powróci ... x3 z tego rocznika mają jeszcze pierwszy aku więc to tez od razu leci jako koszt wymiany no ale tu pewnie nie utargujesz ;]]]]] kierownica i fotele przy tym przebiegu nie mają prawa być zniszczone to samo gałka łącznie z jej lakierowaniem ma być perfekt ... jak błyszczy chromem zamiast matowej stali możesz liczyć 400 000 i to po mieście... . pojeździj troszkę i włącz w tescie zegarów test temperatury silnika na 90 % będą do wymiany termostaty w twoim przypadku główny koszt jakieś 200 zł, ten od EGR-u - 80 zł....potem pokręć troszke 1 i 2 na parkingu na skręconych kołach jak czujesz jak dołącza się napęd to skrzynka pewnie do remontu...sprawdz też kolor ksenonów, czujniki parkowania, zasięg pilota w kluczyku, czy działa otwieranie bagażnika z przycisku w klapie..... to chyba tyle ze specyficznych przypadłości reszta to jak w każdym aucie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg pewnie jest ok i to choć tyle .Reszta do weryfikacji

Biorąc pod uwagę że auto zrobiło przez pierwsze 7 lat 200 tyś to 58tyś zrobione przez kolejne 5 lat wymaga dokładniejszej weryfikacji :8)

Stan wnętrza przy przebiegu ~250 mógłby być też ciut lepszy .... No i ta "maksymalna opcja wyposażenia" ... :mrgreen:

Jeżeli było by to auto z 2006r z przebiegiem 258tyś bez większych niespodzianek pod maską to warto.

Jeżeli jednak okaże się jak w 90% przypadków że, rocznik niższy, przebieg większy a do zrobienia jest jeszcze trochę - to nie warto.

Opublikowano

Dzisiaj podjadę ze znajomym co bardziej się zna na dieslach mam nadzieję że coś mi doradzi ale nie wiem sam .

Ale patrząc po necie widzę że te auta nawet do 500kkm dojeżdżają czyli silnik niby trwały poza jego wadami.

 

Historia serwisowania mówi o ostatnim wpisie z ASO:

27.11.12 - 191 044 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, uzupełnienie oświetlenia

Ostatni sczyt z kluczyka - 191 133 km

 

Nie wiem co myśleć hehe hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.