Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie Wszystkich Forumowiczów.

Jestem tu nowy i być może moje pytanie będzie nie na miejscu,ale od czego właściwie jest takie forum - prawda?

Moje pytanie zawarte jest w tytule a chodzi mi o założenie dodatkowego zabezpieczenia odcinającego dopływ prądu do pompy paliwa znajdującej się na zbiorniku paliwa.

Ponieważ jestem "świeżym" właścicielem (od tygodnia)X3 E83 więc nie bardzo wiem jak się do tego zabrać,i czy w ogóle można wpiąć się szeregowo w przewód zasilający ową pompkę nie powodując jakichś zakłóceń w układzie elektrycznym pojazdu (błędy na komputerze).Proszę o sugestie w " w tym temacie"

Pozdrawiam Mirek.

Opublikowano

Po pierwsze nie ten dział

Po drugie :znasz się trochę na elektryce aut czy po prostu chcesz sam powalczyć ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Teoretycznie jest to nielegalne:) samochód odpali i pojedzie ale po chwili zgadnie bo nie ma paliwa. Załóżmy ze przez to jakiś lewy złodziej ucierpi na zdrowiu bo w cos wjedzie:) wiem mało prawdopodobne aleeee:) chłop wygrywa sprawę.

Ja myślałem na początku żeby usunąć zasilanie do gniazda obd ale...co to za problem żeby złodziej miał swoje niezależne:)

Dlatego usunąłem całkiem to złącze. Tzn założyłem takie wtyczki jak do radia męska i żeńska i pomieszałem kabelkami żeby było trudniej. Końcówkę złącza mam przy sobie i jak potrzebuje to zakładam i sie wpinam.

100 % skuteczności...bez złącza samochodu nie odpali

Opublikowano
Po pierwsze nie ten dział

Po drugie :znasz się trochę na elektryce aut czy po prostu chcesz sam powalczyć ??

Witam.Elektrykiem samochodowym nie jestem bo będąc nim nie zadawał bym takiego pytania.Jest to pierwszy mój samochód marki BMW i nie jestem pewien co do skutków ingerencji w układ elektryczny.Pomysł z odcięciem napięcia do pompy paliwa na zbiorniku to nic nowego,miałem to w poprzednich moich samochodach (Hyundai i Opel) i spełniało to swoje zadanie jednocześnie nie wyskakiwały żadne błędy.Ale BMW to wyższa półka i nie jestem pewien czy tu się nie pojawią.I stąd moje pytanie. - Mirek.

Opublikowano

Skoro i tak sam nie będziesz tego zakładał to nie ma co rozwijać tematu.

Oczywiście ,że możesz zrobić takie odcięcie bez żadnych skutków.Nie ma z tym problemu

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Skoro i tak sam nie będziesz tego zakładał to nie ma co rozwijać tematu.

Oczywiście ,że możesz zrobić takie odcięcie bez żadnych skutków.Nie ma z tym problemu

 

To,że nie jestem elektrykiem wcale nie oznacza,że nie będę tego sam zakładał.W poprzednich moich autach takie odcięcie samodzielnie zakładałem bo to nie jest problem jeśli się wie jak dostać się do tej pompki.

I tu jest moje dodatkowe i już mam nadzieję ostatnie pytanie: w jaki sposób się do niej dobrać, co i jak zdemontować i który przewód (chodzi o kolor) jest "plusowym".

Mam takie fajne ustrojstwo które wpina się szeregowo w zasilanie(+) pompki paliwowej najlepiej jak najbliżej niej, drugi element zakończony gniazdem USB wkładamy do zapalniczki na kokpicie.

Po wsunięciu w to gniazdo USB elementu w kształcie pendrive odpowiednio zaprogramowanego samochód normalnie się uruchomi ale bez niego uruchomienie auta jest niemożliwe.

Proste ale skuteczne .

Proszę o odpowiedź na moje pytanie- Mirek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.