Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z bmw e39 535i silnik m62 tu bez gazu, po odpaleniu silnik zaczyna telepać tak jak by nie chodził na którymś z cylindrów po chwili telepanie ustępuje po kilku minutach jazdy znów wraca i po chwili ustępuje nie ma spadku mocy obroty nie falują czuć tylko trzęsienie silnika na samym silniku fotelu i kierownicy auto po wymianie świec cewek odmy uszczelek kolektora ssącego nie nie po mogło komputer od czasu do czasu pokaże błąd czujnika spalania 1 3 4 czasem 2 3 miał ktoś może tak co to może być proszę o pomoc i podpowiedzi
Opublikowano
Właśnie w tym problem że nie ma żadnych błędów ostatnio tylko po długiej jeździe wyskoczy błąd czujnika spalania stylowego 1 3. Oglądałem pracę sąd z banku jednego na niskich obrotach ma 100v a drugi bank ma 0.1 v Ale przy dodaniu gazu niby pracują
Opublikowano
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
z tego co mi wiadmomo zaworu disa nie ma w V8 tylko R6.Wyjmij wyczysc silniczek krokowy ja u siebie mialem zawalony,sprawdz czy olej nie dostaje sie do cewek i swiec,wszystkie cewki wymianiales ? u mnie tez trzeslo buda i okazalo sie ze cewka jedna do wymiany.
Opublikowano
Świece wszystkie nowe uszczelki dekli nowa odma cewki wszystkie nowe znaczy używane z innego auta sprawnego ale nie ma różnicy silniczka krokowego nie ruszałem ale nowe uszczelki kolektora dolotowego...
Opublikowano
sprawdź kompresje na cylindrach... ja wymieniałem wszystko po kolei gdybym zaczął od kompresji zaoszczędziłbym czas i pieniądze :(
Opublikowano
Była sprawdzana na samym początku bo to było pierwsze podejrzenie mechanika który zaczął szukać przyczyny....
Opublikowano
A tak na marginesie z ciekawosci spytam :lol: jaka kompresje powinien miec silnik V8 ??? mam podobny problem co ty kolego lecz dotejpory nie moge tego rozwiązać
Opublikowano

rożnie twierdza niby po miedzy 12 a 14 mnie niestety nie było przy pomiarze ale mówił że ma w granicach 13

Jutro jadę do człowieka co zajmuję się tylko bmw podając mu objawy przez tel i błędy jakie pokazuje czyli czujniki stukowe 3 4 mówił ze wtryski magą padać i leja ale ze dokładna wszystko się okaże

Opublikowano
u mnie jest tak ze trzęsie sie tylko na zimnym silniku z rana gdy sie rozgrzeje telepanie ustaje :cry: byłem juz u kilku fachowców i nikt nie potrafi rozwiazac tego problemu
Opublikowano
Dobra usterka naprawiona.... okazała się głupotą aż głupio ze że ja tego nie zauważyłem sam no ale i trzech mechaników... problemem była wentylator wiskozy który miał jedno śmiało ulamane... A błąd czujników stukowych pokazywał się przez wibracje wiskozy.... Ale wymiana świec odmy i uszczelek kolektora dolotowego na pewno nie za szkodziły. Kolego Mechanik u którego byłem zwrócił uwagę jeszcze na sprzęgło chydro kinetyczne i u mnie ze to może od skrzyni wibracje. Mi kiedyś telepalo jezcze jak padło mi dwu masa tylko to było w 525i i manual

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.