Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie Panowie, krótko i na temat problemu jaki pokazał się wczoraj, po odpaleniu czerwona kontrolka ładowania, wkręcam obroty powyżej 3tys to znika, czasami na jałowych obrotach zniknie i już się nie pojawi, wstępnie oceniam regulator napięcia ale co jeszcze może powodować takie objawy, aby elektryk za dużo mi nie próbował wmówić magicznych rzeczy? ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ładowanie w ukrytym menu i obserwuj .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Sprawdź napięcie najlepiej miernikiem na akumulatorze i alternatorze za słabe ładowanie może odpowiadać też sprzegielko które slizga przez np zacierajace się łożyska. Regulator też może być. Ale to do sprawdzenia wszystko.
Opublikowano
Jakiś miesiąc temu sprawdzałem miernikiem ładowanie i po odpaleniu auta pokazywało 14,3... Tydzień temu kontrolka mignęła i zgasła, później tydzień przerwy aż do wczoraj i jadąc do pracy znikła już na jałowych po ok 2minutach pracy silnika, a wracając z pracy 8h później już nie zgasła aż do powrotu przez 7km. Jutro sprawdzę miernikiem oraz w menu ukrytym i dam znać, w poniedziałek mam wizytę u elektryka umówioną więc mam weekend na wybadanie wstępne ;)
Opublikowano
Szczotki się kończą

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwróć uwagę na układ pasowy, czy któreś koło nie powoduje ślizgania się paska. Takie często są symptomy rozpadającego się koła pasowego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na bank szczotki, w mojej ostatnio stało się to samo. Jeśli potrafisz sam naprawiać swój samochód to naprawa wyniosłaby cię w granicach 6PLN. Jeśli nie, to daj komuś kto regeneruje altki, tylko policzą cię dodatkowo za wyjęcie i włożenie altka i robociznę za wlutowanie nowych szczotek.
Opublikowano
Witam, miałem objawy jak opisane wyżej więc alternator na stół, diagnoza krótkie już szczotki więc wymiana bo może się już zawieszają. Chodził nie cały rok i to samo więc znowu na stół i okazało się, że padnięty stojan (brak przejścia) więc bez rozbierania to ciężko określić. Po drugim razie to wymieniłem także komutator i łożyska, stary został tylko regulator napięcia. Czasem lepiej zrobić wszystko za pierwszym razem, ale wiadomo, że wiąże się to z większym wydatkiem, decyzja należy do właściciela.
Opublikowano
Na 99 % szczotki padły. W testach zegarów test nr 9.0 pokazuje jakie masz ładowanie (prawidłowe w okoliczy 14-14.2 V ) wiec sobie zobacz jakie masz jeśli pokazuje 12 lub poniżej to jest napięcie na akumulatorze , i brak ładowania z alternatora. Nowe szczotki do alternatora 7-10 zł , później chwila zabawy i po kłopocie.
Opublikowano

Michał tak jak pisał dan1976 nastaw się, że do wymiany będzie więcej elementów niż tylko szczotki.

 

Wszystko opisane w "16.02.12 Alternator"

viewtopic.php?f=159&t=162704&start=420

Opublikowano
Jako, że auto zostaje ze mną do momentu aż będzie się nadawało tylko na złom to zamierzam zlecić naprawę na poziomie "już nigdy więcej tematu alternatora" ;)
Opublikowano

jak masz warunki to wyjmij sam alternator i oddaj do zakładu który się ty zajmuję

polecam wymienić wirnik na nowy i spokój na minimum 150 tys.km

Opublikowano
Autko już sprawne, koszt naprawy 350zł, według Pana elektryka alternator został zabity przez wyciek oleju na ten że osprzęt, a jak pamiętam to w momencie zakupu auta alternator był zachlapany olejem od wspomagania i nie wiem ile poprzedni właściciel przepuścił przez niego oleju, ja jeździłem bez żadnej usterki z nim związanej przez 4 niemal lata.
Opublikowano

No i dobrze, że kompletnie robota zrobiona bo jak samemu się nie demontuje alternatora to koszta niepotrzebnie.

Mój alternator 3x był robiony w sumie i zakodowałem sobie, że jak wirnik i pierścień na nim są ok to tylko łożyska + szczotki :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.