Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

szanowni Koledzy jestem tu od dłuższego czasu przeglądając posty i szukając rozwiązania mojego problemu, ale jest to trochę jak chodzenie w ciemności. Otóż od jakiegoś czasu w mojej E90 320i 2005 rok dzieją się takie rzeczy:

1. podczas przyśpieszania, auto powyżej 2 tys. obrótów zaczyna wibrować, huczeć jakbym jechał traktorem, przy powolnym dodawaniu gazu efekt ten jest delikatniejszy. Dźwięki dochodzą z tyłu samochodu. Dodam, że opony zostały już wykluczone i łożyska też.

2. w tym samym momencie zauważyłem, że auto lubi zgasnąć przy dojeżdzaniu do świateł lub na postoju, zwłaszcza kiedy go wysprzęglam. Dzieje się to sporadycznie, ale jest zauważalne jako coś już nienormalnego.

 

Czytając różne posty natrafiłem na dwie przyczyny, które mogą to powodować:

 

1. Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego

2. Uszkodzony sam wał, ale w jaki sposób tego nei wiem.

3. Dwumas - ale czy faktycznie takie występują efekty?

 

Bardzo proszę o pomoc w temacie, albo naprowadzenie gdzie szukać przyczyny. Najbardziej prawdopodobne wydaje się szukać winnego przy wale. Moze ktoś już miał podobne problemy?

Opublikowano
To trzeba się przyjrzeć półoś, wał, podpora, dwumas, Krzyżak, dyfer, Co się da w układzie napędowym. To będzie odpowiadać za wibracje zwłaszcza jeśli słyszysz to z tyłu ale raczej nie za gaśniecie. Co do gasniecia to przydałoby się wiedzieć coś więcej.
Opublikowano

zanim wymienisz pol samochodu sprawdz :

 

A/

Problem kabla fazy +. niedroga impreza i latwa do sprawdzenia.Wymontuj skrzynke bezpiecznikow.Jezeli kabel wyglada tak a prowdopodobnie tak wyglada jak na zdjeciu to jest do wymiany i problem ustapi. Jak masz pecha to kabel sie juz stopil w skrzynce bezpiecznikow i musisz ja rownierz wymienic.

 

http://www.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=712393&stc=1&d=1340592864

 

B/ czy miales ostatnio regulowany Valvetronic, jak tak to masz silnik do wymiany prawdobodobnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
co do gaśnięcia - to ustało, natomiast reszta hałasów to przyczyna rozwalonego krzyżaka. Teraz pow wymianie wału mam problem z poziomowaniem xenonów. Czy możłiwe, że przy wymianie wału coś nie zostało podłączone? Światła świecą ze 3m przed maską,a chyba tak nie powinny bo jest to zdecydowanie za nisko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.