Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W piątek rano pękł mi zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego co spowodowało wyciek całego płynu.

Żółta kontrolka zapaliła się po przejechaniu możne z 4km, przejechałem jeszcze z 2km aby jechać do pracy,

wskaźnik temperatury wskazywała normalną temperature żadnych oznak przegrzania .

Płynu chłodniczego praktycznie nie było a dolać nie mogłem bo wszystko wyciekało przez pęknięty zbiorniczek.

Samochód zaholowałem do domu i sam wymieniłem zbiorniczek ale po dwóch dniach i przejechani z 20km ubyło

z 500ml płynu i poziom oleju wzrósł ponad metalową cześć miarki do tego zrobił się dużo rzadszy.Czy jest możliwość

że złe założyłem ten zbiorniczek czy uszczelka pod głowicą jest do wymiany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko na to wskazuje że uszczelka - , staraj się nie jeżdzić oddaj auto do mechanika .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Najprawdopodobniej miałeś zawieszony zaworek w korku przez co wzrosło ciśnienie w całym układzie i upg tego nie wytrzymała. Niestety wszystko na to wskazuje skoro aż tyle oleju przybywa.
Opublikowano
Chyba że uszczelka poszła pomiędzy kanałem olejowym i wodnym. Wtedy nie koniecznie pokaże. A test można zrobić samemu na allegro tester kosztuje z 15zl. Oczywiście jest opcja ze wdmuchuje z cylindra. Ale to już do sprawdzenia, nam pozostaje gdybanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.