Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Tak jak w temacie. Mechanik wykł dziś w moim aucie wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów. Powiedział że sytuacja jest skomplikowana bo wtryskiwacze b.trudno wychodzą i zależy od szczęścia jak będzie u mnie. Żeby tego było mało olej cieknie jeszcze gdzieś w okolicach turbo od strony intercoolera. Czy jest to bardzo poważne i droge w naprawie? Z góry dziękuję za wszlkie informacje. Pozdrawiam
Opublikowano
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak poważnym i skomplikowanym zabiegiem jest wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów w tym modelu? Czy woglóle taki jest?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej. Nie jest to jakoś skomplikowane, ale czasochłonne. Musisz zrzucić kolektor dolotowy, filtr powietrza i właśnie wtryski. Jeśli wtrysków nikt wcześniej nie ruszał, to powinny wyjść bez problemu, niech mechanik nie przesadza. Są przypadki, że wtryski ciężko wychodzą, ale to rzadkość.

Następnie odkręcasz śruby trzymające pokrywę, jest ich sporo i pokrywa zdjęta. Po jej zdjęciu będziesz miał dobre dojście do turbiny, żeby wymienić uszczelki wspomniane przez kolegę powyżej.

Spokojnie robiąc z piwkiem i fajeczką robota nie powinna zając więcej niż 5-6 godzin.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Byłem po raz kolejny u mojego zechanika zapytać o koszty ewentualnej wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów. Po rozmowie okazało się że turbo nie leje na łączeniach tyklo na uszczelniaczach i jeśli góra będzie zdemontowana to najlepiej i za turbine się zabrać jednorazowo. Dodał też czyszczenie gniazd wtrysków i wymianę uszczelek. Aż sie kurde boję co z tego wyjdzie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyszczenie gniazd wtryskiwaczy to żadna robota, trochę benzynki ekstrakcyjnej i szmatka. Jeśli chodzi o uszczelnienia wtrysków, to żebyś nie dał się naciągnąć, podkładka miedziana kosztuje 1-2 zł, oringi 2 zł za wszystkie. Podkładki miedziane wymienia się za każdym razem gdy wyjmujesz wtrysk. Co do turbiny ma rację, jak już będzie na wierzchu, to głupio się nią nie zająć.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Ciezko mi stwierdzic czy koszt jest duzy czy maly bo to w funtach bedzie. Powiedzial ze jesli wtryski wyjda bez problemu to razem z regeneracja turbiny(£150) bedzie ok £400. Za wymiane oleju i filtrow( powietrza oleju i kabinowy) z olejem policzyl £130 co jest dobra cena.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.