Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, nie tak dawno wystroilem moje 550i w felgi styling 172, 19", i teraz.. chciałbym sie doradzic doswidczonych kolegow o ile obnizyc auto tak zeby to sensownie wygladalo i jakich dystansow uzyc zeby kolo ladnie wypelnilo nadkole ale zeby nic nie obcierało. Chcialbym zostawic jak najmniej miejsca miedzy opona a blotnikiem. Opony jakie posiadam to przod 245/35/19 i tył 275/30/19. ET felg - przód 18, tył 32 bodajze :)
Opublikowano

Po co chcesz zrobić krzywdę tak swietnemu autku obniżeniem? Sorry ale nie pojmuję tego.

Myślę, że inżynierowie bmw zaprojektowali je poprawnie i nie ma potrzeby ich poprawiać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też planuję zmienić sprężyne, najczęściej polecane są H&R wiedz i takie pewnie wpadną na przód. Tył jest na Nivo wiedz komputerem będę obniżać.

Planuję 20-30mm i pewnie wyjdzie na 30 :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Też planuję zmienić sprężyne, najczęściej polecane są H&R wiedz i takie pewnie wpadną na przód. Tył jest na Nivo wiedz komputerem będę obniżać.

Planuję 20-30mm i pewnie wyjdzie na 30 :mrgreen:

 

To auto ponizej jest obnizone przod i tył 35mm, gosc uzyl sprezyn H&R. Wydaje mi sie ze tak jest idealnie, niżej bylo by juz przesadą. Z tego co sie juz zdazylem zorietowac to najlepiej jest wlasnie obnizyc max 35mm bo jesli sie chce wiecej to trzeba juz amortyzatory dokupywac bo seryjne czasem nie wyrabiaja :)

http://i63.tinypic.com/i2w0fs.jpg

Opublikowano
Jak może sie lepiej prowadzić jak producent przewidzial amortyzatory do danej wysokosci sprezyn?

 

Nie wiem, wszyscy tak twierdza a przynajmniej ci ktorzy sie na tym znaja. Amortyzatory maja cos w rodzaju rezerwy, wlasnie na te max 35 mm o ktorych wspomnialem wyzej.

Opublikowano
Jak może sie lepiej prowadzić jak producent przewidzial amortyzatory do danej wysokosci sprezyn?

Obniżone zawieszenie to przede wszystkim niżej osadzony środek ciężkości, co powoduje, że auto wykazuje się mniejszą skłonnością do przechylania podczas pokonywania zakrętów. Pojazd staje się więc stabilniejszy, bardziej bezpieczny i przewidywalny. Obniżone nadwozie auta skutkuje także zmniejszeniem skłonności do pod- i nadsterowności.

Opublikowano
mam te same felgi, założyłem spreżyny eibach -30 do tego na tył dystanse 1.5 cm i bardzo fajnie sie prezentuje :) sprezyny jak dla mnie dobrze dobrane komfort jazdy pozostał właściwnie bez zmian. H&R podobno twardsze ale nie testowałem pozdrawiam
Opublikowano
mam te same felgi, założyłem spreżyny eibach -30 do tego na tył dystanse 1.5 cm i bardzo fajnie sie prezentuje :) sprezyny jak dla mnie dobrze dobrane komfort jazdy pozostał właściwnie bez zmian. H&R podobno twardsze ale nie testowałem pozdrawiam

Dobrze ze napisalas o tych H&R ze twardsze bo nie chcialbym utraty komfortu jazdy. Jesli to nie problem to prosil bym Cie o fotke lub fotki twojego autka na tych felgach. Moglbys wstawic tu lub wyslac mi na maila jesli mozesz.

[email protected]

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)
wysłane ale mam tylko jedno zdjecie na tych felgach ..:)

Dzieki za zdjecie, fura jak sie patrzy, fajny kolor :) . Zdecyduje sie jednak na -35mm, tylko bede musial poszukac o wlasciwosciach podobnych do seryjnych. I tu gdyby ktos mi cos polecil byl bym wdzieczny :)

Edytowane przez kosarz1
Opublikowano
miedzy -30 a -35 duzej róznicy nie bedzie ale jak uważasz, możę znajdziesz coś ciekawego :P Auto troche krzywo stoi i wyglada ze jest przód troch wysoko, zrobie zdjecia jak stoi na 17 i ocenisz :)
Opublikowano
miedzy -30 a -35 duzej róznicy nie bedzie ale jak uważasz, możę znajdziesz coś ciekawego :P Auto troche krzywo stoi i wyglada ze jest przód troch wysoko, zrobie zdjecia jak stoi na 17 i ocenisz :)

Okey czekam na zdjecia :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dla mnie :cool2:

 

A też masz 275 na tyle bo jak ja założyłem moje to za dużo miejsca na dystanse nie widziałem ale to tak na szybko było, w zime :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
tez mam 275 z tyłu bezproblemowo weszły dystanse 1,5cm i nic nie obciera żadne dziwne rzeczy sie nie dzieją, chociaż mam kolege który ma m-paka 535d te same felgi założył dystanse 1,5 cm i powiedział mi ze na dziurach mu obciera, moze jest jakaś różnica w piaście, nie wiem .. :)
Opublikowano
tez mam 275 z tyłu bezproblemowo weszły dystanse 1,5cm i nic nie obciera żadne dziwne rzeczy sie nie dzieją, chociaż mam kolege który ma m-paka 535d te same felgi założył dystanse 1,5 cm i powiedział mi ze na dziurach mu obciera, moze jest jakaś różnica w piaście, nie wiem .. :)

Dzieki za zdjecia :) Pomimo ze 17 to wyglada naprawde dobrze.

Czasem widze na ulicy e60/61 z kolami praktycznie rownolegle z blotnikiem, prawie na styk, auto oczywiscie obnizone, zastanawiam sie co to za czary ze nic nie obciera.Wyglada to zaj...e, kojarzy ktos temat? Bo chetnie bym cos takiego widzial w moim autku. Ja podejrzewam ze moze to zasluga twardszych sprezyn i dlatego kolo na dolkach nie dotyka blotnika albo opona wzgledem felgi troche wezsza niz powinna.

Opublikowano
kolego to już zawieszenie gwintowane, które już kosztuje troszke wiecej bo ok 3-4k dobrej firmy, bo tanszych za 1k nie polecam do tego auta, i zmiana opon do naciagu:) które tez sa troche drogie :) to już inna bajka niż same sprezyny za 700zł :) pozdrawiam
Opublikowano
kolego to już zawieszenie gwintowane, które już kosztuje troszke wiecej bo ok 3-4k dobrej firmy, bo tanszych za 1k nie polecam do tego auta, i zmiana opon do naciagu:) które tez sa troche drogie :) to już inna bajka niż same sprezyny za 700zł :) pozdrawiam

Dlaczego sprezyny powiedzmy H&R nie wystarcza i trzeba stosować gwint? chodzi o to ze zawieszenie gwintowane umozliwia dokladne dopasowanie wysokosci? I odnosnie naciagu opon, chodzi o to zeby zalozyc powiedzmy na felge 9.5J ( gdzie powinna isc opona 275 ), wezsza np 255? Czy to naciaganie polega na czyms wiecej? :)

Pozdrawiam :)

Opublikowano
wszystko zależy od tego jaki dokłądnie efekt chce sie osiągnać. na gwincie można odpowiednio sobie wyregulowac wysokość jak nam pasuje a na sprezynach już nie.na seryjnych amorach można zakładać spreżyny do -30 wieksze obniżenie może skutkować szybszym zużyciem sie amortyzatora
Opublikowano

Powiedzmy ze chcialbym uzyskac efekt taki jak na zdjeciu. Ale jak to jest ze koles tak jezdzi i nic mu nie obciera?? :) Przeciez miedzy gora kola a rantem blotnika jest bardzo mala szczelina.

Nie jest to przypadkiem zasluga twardego zawieszenia? Ktore ogranicza uginanie sie auta na dołkach lub pod wplywem ciezaru - pasazerow?

 

http://i67.tinypic.com/347u16r.jpg

Opublikowano
a kto sie przyzna ze mu przyciera na dołkach :mrgreen:, po to jest naciag aby rant szorował po bocznej sciance opony, ja mam w e46 na feldze 19x10 cali opone 225
Opublikowano
Dokładnie dużo zależy od twardości zawieszenia :) im twardsze tym gorszy komfort podróżowania, ale znowu lepsza przyczepnoość na zakretach :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.