Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem dlatego wybaczcie moje błędy.

Wracając do sedna: BMW 120d e87 163KM, samochód od pewnego czasu ma problem z zapalaniem poniżej zera stopni. Objawia się to tym, że po naciśnięciu START na zapłon(bez sprzęgła) wyskakują po kolei komunikaty (żółte) o hamulcu, tempomacie, czujniku ciśnienia w oponach, kontroli trakcji, kiedy w tym czasie chcę zapalić silnik, rozrusznik zaczyna kręcić, ale nie zapala, dopiero po wyjęciu i włożeniu kluczyka do "stacyjki" czasem kilkukrotnym przestają wyskakiwać błędy a samochód odpala bez problemu, takie problemy zaczęły się dwa tygodnie po wymianie świec żarowych. Dodatkowo jakiś tydzień temu przestały działać czujniki cofania, a wczoraj wyskoczył czerwony komunikat o poduszkach powietrznych, który też zniknął po wyciągnięciu i włożeniu kluczyka. jeśli macie jakieś pomysły powiedzcie, jestem trochę przerażony, tym bardziej, że jestem za granicą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słaby akumulator w tych autach powoduje różne dziwne błędy i odłączanie różnych funkcji auta. Często też w tym modelu jest woda w bagażniku i sterownik od PDC w niej pływa. Podnieś siedzisko tylnej kanapy to wykluczysz wodę.
Opublikowano
Dzięki, powiedz tylko jak podnieść siedzisko tylnej kanapy bo nie mam zielonego pojęcia. Natomiast akumulator jest raczej sprawny, ale jeszcze sprawdzę dokładnie
Opublikowano

Kanapa trzyma się na jakiś klipsach. Mocno się zapierasz i ciągniesz siedzisko do góry (łapiesz w miejscu, gdzie mniej więcej pasażerowie mają kolana). Trzyma mocno więc jest wrażenie że coś może się urwać, ale mi się udało ją poderwać.

 

Tu instrukcja obrazkowa:

http://workshop-manuals.com/bmw/1_series_e87/118i_n46t_5-door/2_repair_instructions/52__seats/26__rear_seat_through-loading/5_ra__removing_and_installing_or_replacing_rear_seat/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pierwszej kolejnosci bym sprawdzil swiece i ich sterownik.

Bledy i ktorych piszesz nie maja bezposredniego wplywu na odpalanie silnika.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sorry za tak długi czas bez odpowiedzi. Chyba znalazłem winowajcę. Akumulator, przy włączonym samym zapłonie napięcie spada do 11.5V, a przy zapalaniu poniżej 9.5 V
  • 1 rok później...
Opublikowano
Znów długo mnie nie było, odstawiłem samohód z tym problemem do mechanika, okazało się, że uszkodzony był jeden z niebieskich przekaźników, które są w podszybiu po prawej stronie pod maską. Od wymiany śmiga jak dawniej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.