Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio przy sprawdzaniu poziomu oleju wspomagania zauważyłem taką zależność.

Na zimny silniku, i temp zewn. -4, poziom płynu w zbiorniku wspomagania jest taki, że nawet nie dotyka tego plastikowego patyczka w korku.

Na rozgrzanym i włączonym silniku jak sprawdzam to płynu jest zaraz pod MAX na tym plastikowym patyczku z korka.

 

W jaki prawidłowy sposób należy sprawdzać poziom płynu wspomagania ?

Mam active steering, CHF11S.

Jedyne co zauważyłem, że na tym plastikowym patyczku od korka płynu wspomagania nie ma poziomu MIN, tylko jest napisane "20" stopni celsjusza. Więc rozumiem, że silnik musi być rozgrzany, ale chciałbym by ktoś to potwierdził.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu masz opis dopełnienia układu

viewtopic.php?f=73&t=314109

Muszę go sam przetłumaczyć bo czytać się nie da (wujek Google tłumaczył za mnie)

Na rozgrzanym silniku ma być 10mm powyżej max.

Wieczorem poprawię i dam znać czy się zgadza.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.