Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Czy ktoś spotkał się z takim kodem błędu? Pojawia się on tylko w trakcie jazdy. Auto to e90 z n47d20 i jeździ normalnie.

 

Poza tym mam jeszcze 452A.

 

Dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam,

Piotr

Opublikowano

Blad 41ed pojawia sie jak ktos grzebal w opragromowaniu sterownika czyli tzw chiptunning, cos ci o nim wiadomo w twoim aucie? Drugi blad natomiast dotyczy zapchanego dpf,spr cisnienie przed i za dpfem disem.

 

Ps: jeden blad z drugim nie maja ze soba wspolnego, spr to cisnienie i wypal dpf. Jak u cb z temeratura chlodziwa, termostaty sprawne?

Opublikowano

To jest 41E2, a nie 41ED. W internecie znalazłem, ze to może być Egr open circuit.

 

Co do DPF to próbowałem INPĄ w trakcie jazdy kasując błędy ale bez skutku. Muszę zainstalować DIS albo ISTA. Termostat z pompą był wymieniany. Auto dość szybko się nagrzewa do około 70 stopni potem już znacznie wolniej ale dochodzi do okolic 90 i taką temperaturę utrzymuje.

Opublikowano
Dzisiaj jeszcze w trakcie jazdy zapalił mi się check engine i po podłączeniu ujrzałem kolejny błąd 3F35. Po skasowaniu już nie powrócił. Niestety jakiś czas temu też miałem podobną sytuację ale było to 4A44. Czy w DISie albo ISTA mogę odpalić jakiś test, aby poprawnie trafić usterkę?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jakby ktoś miał podobny problem - w ISTA można odpalić test EGR, chociaż w moim przypadku nie wykazał on nieprawidłowości (nie sprawdzałem czy vaccum jest dobrze podawane - brak przyrządu). Natomiast błąd powracał, więc wymontowałem zawór i go wyczyściłem. Miał jedynie delikatny nalot czarnej sadzy. Bez porównania do tego co widziałem w M47. Póki co przez 500 km błąd nie powrócił.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Błąd jednak powrócił. Po dalszym dłubaniu okazało się, że problemem był sam przetwornik ciśnienia, a także piny we wtyczce (podejrzewam zniszczoną uszczelkę), które z jakiegoś powodu strasznie zardzewiały i nie kontaktowały odpowiednio.

 

Co ciekawe według realoem powinienem kupić taką wtyczkę: 12527507529. Jednak gdy się spojrzy na zdjęcia to jest to swego rodzaju zamiennik, który wygląda zupełnie inaczej od tego co mam na aucie. Podpatrzyłem, że czujnik temperatury ma podobną wtyczkę, więc ją zakupiłem: MLK 12527804179 i okazało się, że jest identyczna i pasuje idealnie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Sprawdzić przewody i złącza.

2. Jeśli przewody i złącza OK:

 

Wymienić przetwornik ciśnienia do zaworu powrotu spalin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.