Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od niedawna mam drgania na budzie przy prędkościach autostradowych tj. ponad 150 km/h. Wymieniłem zawieszenie silnika (lemforder), zawieszenie skrzyni (lemforder), gumowy przegub skrzynia-wał (febi), podpora wału (febi). Problem dalej jest. Koła wyważone dwa razy, felgi proste, opony nowe. Co może być nie tak, proszę o podpowiedzi Kolegów zza smigła. Pozdrawiam
Opublikowano
Ja tak mialem w X1 po pierwszej sezonowej wymianie opon, wiec auto generalnie nowka sztuka moze mialo przejechane z 10-15tys. Wracalem 2 razy na poprawke az w koncu auto pojechalo do ASO bo trzeslo bardzo mocno wlasnie przy wyzszych predkosciach. W serwisie powiedzieli ze to mega zle wywazenie i wszystko wrocilo do normy. Po kolejnej wymianie u tego samego oponiarza sytuacja sie powtorzyla i wtedy podjechalem na inna stacje, tez premo, i tam od razu mi powiedzieli ze odwazniki byly przewazone, cokolwiek to znaczy. Po ich wywazeniu nastala cisza. Zmienilem serwis i od tej pory problemow brak. Sprobuj podjechac gdzie indziej
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówisz że opony nowe? Tzn? Ale wcześniej na tych oponach było wszystko ok? Wyważenie z jaką dokładnością?

 

With mobilephone sent.

Opublikowano
Opony, to mój podejrzany nr 1. Lato jeździłem na falkenach azenisach 225/45/17 na zimę założyłem drugi kpl felg z budżetowym oponami imperial snowdragon 3 225/45/17. Stwierdziłem, że i tak większość jeżdżę po mieście a czasem robie przelot Katowice-Mikołów. Czy te opony mogą tak bić po mimo dobrego wywazenia? Drugi podejrzany, amortyzatory przód, tył wylane, trzeba wymienić, czekam do wiosny i na trochę więcej kaski. Czyli mamy opony i amory, możliwe że to one powodują problem? Na falkenach było ok, aczkolwiek w 100% nie jestem pewien czy przed wymianą kół problem się pojawił i na nich... Trzecia sprawa, majster wspomniał coś o polosi, że coś tam jest na przegubie wewnętrznym, czy to on tak drga? Co jeszcze zauważyłem, jadę np 170 po A4, buda drga, wciskam sprzęgło problem znacznie ustaje... Proszę zagadka na weekend...
Opublikowano

Mialem wspomniec w przegubie wewnetrznym, ale on zazwyczaj daje znac o sobie w okolicach 80-120km\h, przynajmniej w przednionapedowych samochodach. I luz na nim powoduje wlasnie trzesienie budy samochodu. Ja mysle ze powinienes podjechac najpierw do dobrego zakladu zeby dobrze wywazyli kola. Na PW napisalem gdzie mi pomogli.

Btw w 330d zeszlej wiosny mialem wylany tylni amortyzator gdzie na stacji kontroli maszyna pokazala 0 sprawnosci. Nic nie trzeslo w tamtym czasie poza tym ze sie wlaczal abs przy mocniejszym hamowaniu bo sie kolo zaczynalo podskakiwac

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano

Wał kręci się cały czas. Wciskając sprzęgło rozłączasz skrzynie z silnikiem, co nie znaczy , że wał się nie kręci.

Co nie zmienia faktu, że może być to wał. Nie wiem czy dobrze prawię, ale gdzieś słyszałem, że wał przy wymianie podpory trzeba bardzo delikatnie i starannie wyjmować, bo można go minimalnie przegiąć i wtedy własnie bije....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.