Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę o opinię :((( to nie jest diesel :(

Podasz oznaczenie silnika,może ktoś miał styczność.Napisz więcej czy przekłada się to na osiągi itp

never again N46
  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Judytka, co ci się dzieje z samochodem tak dokładniej? Bo nie wiem w co się wsłuchać. Jak na moje oko to n43.

Wymienię łańcuch rozrządu ,rolki itd.zobaczymy czy dalej bedzie kwiczec . 320i,N43 B20 A ,170 KM.

Moje auto ma problemy z sonda lambda ...nieudolny pracownik mojego brata urwał ja .Kupiłam używaną z allegro .Teraz co jakis czas zaswieca mi sie kontrolka silnika i zaraz za nia olej .Ostatnio po 700km dolałam 0,5 l oleju .Kontrolka oleju sie wyłaczyła ...po jakimś czasie kontrolka silnika tez zgasła .Auto po tym wszystkim nie chodzi tak jak wczesniej ... chodzi głosno jak diesel .Mam wrazenie ,ze jak wciskam sprzeglo to przestaje cos kwiczec ,ale nie wszystko .

Opublikowano

Masz elektroniczny wskaznik poziomu oleju?Jeśli tak to uważaj z tym dolewaniem oleju,bo przelejesz.Chyba,że czujnik jest sprawny to bierze Ci olej.Ja miałem w rozrządzie ukruszony kawałek ślizgu(przez to prawdopodobnie pukał silnik na niskich obrotach na rozgrzanym silniku.Ile masz najechane km?

Na kol. Jakub03071993 można polegać,naprawde ma chłopak wiedzę :cool2: :D

never again N46
Opublikowano
Wybacz że spytam ale kontrolka od oleju to zapaliła się ta czerwona kontrolka czy komunikat na tym małym wyświetlaczu między zegarami?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ostatnio, czyli 60000 km temu, za chwilę będzie drugie tyle ;-)

Zrób zdjęcie tego co Ci się wyswietla i wrzuć tutaj.

Opublikowano
wykrzyknik na malym wyswietlaczu pomiedzy km i przy zapalaniu silnika duzy znak oleju na duzym wyswietlaczu

Masz wogóle bagnet oleju?

never again N46
Opublikowano
Jeśli mie masz bagnetu,nie mozesz wierzyć w 100% we wskazania poziomu oleju na wyświetlaczu.Te czujniki są zgubne.Jeśli faktycznie bierze Ci olej mozesz mieć np do wymiany uszczelniacze trzonków zaworów.Jesli pojawi sie komunikat o niskim poziomie oleju?Najlepiej niech ktoś zleje olej i zobaczy ile go jest fizycznie.
never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nieszczelne uszczelniacze zaworowe możesz poznać po tym, że jak stajesz na skrzyżowaniu i chwilę postoisz, to po ruszeniu zostawiasz białą chmurę za sobą. Sprawdź to. Może też spalać olej przez zużyte pierścienie. Może masz gdzieś nieszczelność i kapie z uszczelnień, ale to by było widać plamę pod silnikiem (na osłonie pod silnikiem, albo na asfalcie jak nie masz osłony) jak Ci tak szybko ubywa.

No albo jak kolega wyżej napisał, uszkodzony czujnik.

 

Bagnet masz tu:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PG31-EUR-04-2009-E90N-BMW-320i&diagId=11_3171

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli nie ma to sorry za wprowadzenie w błąd, rysunek mnie zmylił.
Opublikowano
Co do oleju pierwsze trzeba sprawdzić wycieki i pozbyć się ich. Dopiero po tym można ocenić miej więcej pobór oleju przez silnik. Przydałby się screen z inpa co dokładnie jest w błędzie bo skoro wyskoczył znaczy że się zapisał.
Opublikowano
Przecież jakby cieklo mocno gdzieś to kałuża by była więc napewno spała olej.. Najłatwiej sprawdzić spuszczajac olej i zmierzyć ile go jest
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

auto zostało podpiete pod komputer i pokazalo blad sondy lambdy ...Co jakis czas zapala sie ikona silnika z powodu tej sondy i wtedy zaraz zapala sie olej .Miesza zle paliwo z olejem .teraz sie nic nie swieci a silnik chodzi jak diesel i to mnie najbardziej boli :( czy z powodu zlej mieszanki sie cos zjeb***? czy to słychac łancuch rozrzadu ...?

W przyszłym tyg . dam ja do naprawy ...az sie boje o stan swojego konta :(

Opublikowano
zaraz po naprawie sprzedam to bmw i mysle ,zeby dołozyc i kupic bmw x1 20d sdrive 2.0 184PS, diesel,2014 -2015 rok .Pytanie czy to dobre auto ?
Opublikowano
Masz rację błąd sondy jest przez olej który się spala.. Nie pytaj tu o ten silnik 184 bo większość go nie lubi :p ja go mam.. Na start zmień rozrząd w tym n47 i będzie cacy ;)
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Pirek92 przecież nie widzę tego samochodu to skąd mogę wiedzieć czy jest kałuża czy nie, pozatym może cieknąć na osłonę lub kolektor i odrazu będzie się wypalał. Co prawda wtedy byłoby czuć palony olej. Równie dobrze może lecieć z pod vacum czy też pokrywy zaworów tulejek koło świec i kilku innych miejsc bo cieknie tylko wtedy jak pompa podaje ciśnienie więc na postoju kałuży nie zauważysz jeszcze jeśli jest osłona to co najwyżej kilka kropel. Nie twierdzę że silnik nie bierze oleju tylko od wycieków jeśli są należy zacząć od nich. Co do klekotania za słabo słyszę na telefonie ale może być od tego. Często klekotanie jest powodowane przez rozrząd, vanos chociaż na filmie nie brzmi jak on, przynajmniej na telefonie, peknieta membrana w separatorze (nie wiem jak jest w n43) vacum, wtryski, disa chociaż u ciebie jest ta fajna bezawaryjna, i pewnie kilka innych rzeczy. Co do mieszanki to jaki dokładnie ten błąd. Lambda lambdzie nie równa. Potrzebny opis błędu czy chodzi o,, wartości nierealne " czyli np oblepiona sonda przepalanym olejem przez co przekłamuje wartości,,obwód otwarty " czyli np przerwany kabel uszkodzona wtyczka...,, zwarcie do masy " czyli problem z przetartym kablem,,, grzałka" bo dwutlenek cyrkonu staje się elektrolitem z tlenem od 300*c, no i nie jestem pewien niech ktoś mnie poprawi bo nie mam pewności w n43 chyba stosowali sondy NOx które zubożają mieszankę podczas częściowego obciążenia dla ekologi i niby oszczędności. To jest rozwinięta sonda szerokopasmowa która pracuje w,, komorze " z tlenkami azotu dlatego N jak azot O jak tlen i małe x od wartości które są różne więc samo to że wyszła sonda to trochę mało mówi, oprócz błędu przydadzą się parametry sondy podczas pracy. I o którą chodzi.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Miesza zle paliwo z olejem

Jakby paliwo mieszało się z olejem to poziom oleju by się podnosił, a u Ciebie maleje w szybkim tempie

 

Daj konkretny kod błędu tej sondy.

Opublikowano
Np zrobić próbę olejową. jeśli pierścienie są zużyte jednocześnie przez rozszczelnienie będzie mniejsza kompresja i będzie bardziej brał olej. A bierze ci?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dokładnie tak. Pomiar ciśnienia na każdym cylindrze. Powinny być wartości blisko tego co podaje producent. Jeśli odbiega od normy, to do każdego cylindra dajemy olej (zimny olej jest gęsty i chwilowo "doszczelni" miejsce styku pierścieni i gładzi cylindra) i ponawiamy badanie. Jeśli ciśnienie wzrośnie winne są pierścienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.