Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A myślałem że chodzi o ten okrągły trzpień w który wchodzi śruba. Jeśli śruba to mogła się powycierać, ale to tak jak pisałeś obejrzyj wszystkie części po robocie. Widzę że szpece dalej mają pod górkę, niedługo będzie można świętować miesiecznice.

Dzięki za słowa pocieszenia odnośnie śruby :) .Faktycznie tam jest w ślizgu tulejka metalowa i tarła o śrubę.Pracowało to w oleju,skąd te tarcie?Przez to prowadnica miała luzy.Mam nadzieję,że to powodowało pukanie.Nasuwa mi się myśl,ile może mieć nakulane tys.km tak naprawde moje auto?W każdym razie jutro jade(mam nadzieję)po auto.

never again N46
  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nad przebiegiem lepiej się nie zastanawiać. Z resztą zauważyłem jak szukałem auta jakieś pół roku temu że nie jest napisane przebieg, tylko stan licznika na aukcjach :-P ważne żeby dany egzemplarz był zadbany. Jak ktoś nie dbał to można silnik zarżnąć i po 100000 jak nie wcześniej.
Opublikowano

Siemka :wink: .Dzwoniłem do "fachmana",co z moim BMW?Śruby ślizgów doszły."składam,mam nadzieje,że dzisiaj tym wyjade"cyt jego słowa.Rozumiem,że składa rozrząd.Ciekawe,co ich dzisiaj jeszcze zaskoczy :?: :?: :evil: .

Wywnioskowałem,że z braku fachowości,nabrał do mojego autka obrzydliwości haha.

never again N46
Opublikowano

Jestem po dłuższej przerwie.Autko odebrane,wymienione:

Uszczelniacze trzonków zaworowych

Uszczelniona pompa vacuum

Wymieniony kompletny rozrząd+napinacz

Koło pasowe pompy wspomagania(jest plastikow i było uszczerbione)

Rolka prowadząca paska wielorowkowego

Uszcelki pokrywy zaworów-komplet

Olej+filtr

Pukanie na niskich obrotach ustało :) Ślizg rozrządu w dolnej części był ułamany(ten przy blaszce)-leżał w misce olejowej.Były luzu na tylejkach łożyskujących którymi przykręca się ślizgi.Jak powrócą stuki odezwę się.Dzięki kolegom(Jakub,Pirek) za uwagę i wspieranie w trudnych chwilach.

Mechanik dał gwarancję na prace które wykonał(miałem świadka).Autko wydaje się być poskładane w całość :P

never again N46
Opublikowano
Oby służyło! Żądam niedyskretne pytanie xd ile skasował i czy dał fakturen? :p
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Cześć.No i zaczęło się :( .Lambda nie daje oznak życia.Wczoraj wyczyścili styki,dojechałem do domu 30km i nic nie świeciło.Dzisiaj odpalam i znów błąd sondy.

dcf9927bfeb11074.png

de1438127323e928.png

7838108138c66e2c.png

Czy to zbieg okoliczności?Przed oddaniem auta nie miałem nigdy błędu sondy?Oni demontowali wydech Czy trzeba odpinać wtedy wtyczki od sond.Która to będzie sonda?

never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Padnięta grzałka sondy za katalizatorem, bank 1

 

Jak ściągali kolektor to musieli odpiąć sondy.

Opublikowano
Padnięta grzałka sondy za katalizatorem, bank 1

 

Jak ściągali kolektor to musieli odpiąć sondy.

Spróbuje przeczyścić jeszcze raz styki z sond.Która to sonda po numerze OEM?.Są dwie za katalizatorem?Muszę się przyszykować na ewentualną wymianę?

never again N46
Opublikowano (edytowane)

49c2f9878b17fb56.png

4.5? Po numerach oem wynika że to dwie różne sondy

Edytowane przez roofii1
never again N46
Opublikowano
Kolektora chyba nie ściągali ale zdejmowali miskę więc możliwe że kostki również odpinali.

Grzałkę w sondzie można sprawdzić.

 

Poza tym na filmiku w pierwszym poście masz przebieg na zegarach 110kkm a błąd wywaliło przy 88kkm.

:?:

Z ty przebiegiem to jajca,zamiast wzrastać to zmalał :D .P

never again N46
Opublikowano
Grzałkę w sondzie można sprawdzić omomierzem, są gdzieś na Youtube filmiki z wartościami jakie powinna mieć.
Opublikowano
Grzałkę w sondzie można sprawdzić omomierzem, są gdzieś na Youtube filmiki z wartościami jakie powinna mieć.

oglądałem filmik,przewody"czerwony" i"biały" są od grzałki

never again N46
Opublikowano

Byłem na garażu.Przemierzyłem obydwie sondy omomierzem

5 ma coś 7ohm

4 ma przerwe 0 -to jest ta 7530285-01 oem bmw

Sondy różnią się wtyczkami.Przemyłem sonde w benzynie check zgasł podobnie jak wczoraj.Zaświeci się zapewne do 100km.Po podpięciu pod inpe sonda nie wskazuje żadnych wartości

never again N46
Opublikowano

Byłem na garażu.Przemierzyłem obydwie sondy omomierzem

5 ma coś 7ohm

4 ma przerwe 0 -to jest ta 7530285-01 oem bmw

Sondy różnią się wtyczkami.Przemyłem sonde w benzynie check zgasł podobnie jak wczoraj.Zaświeci się zapewne do 100km.Po podpięciu pod inpe sonda nie wskazuje żadnych wartości

never again N46
Opublikowano
mi też wszystko skwierczy i puka w moim bmw ... chciałam dodac filmik ...,ale czy mozna tutaj dodawać filmiki ?

Janse :)

never again N46
Opublikowano
Grzałkę w sondzie można sprawdzić omomierzem, są gdzieś na Youtube filmiki z wartościami jakie powinna mieć.

oglądałem filmik,przewody"czerwony" i"biały" są od grzałki

Trzeba przemierzyć dwa białe przewody

never again N46
Opublikowano

Proszę o opinię :((((

Nie wiem czy ktoś zdiagnozuje Twój silnik.W moim wątku głównie są posiadacze N46,N42

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.