Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Musi puścić, jak nie tą to inną metodą. Pochwal się jak im to idzie po weekendzie, czy śruba puści od chemii.

Ok.Dam znać :cool2:.Ten wątek chyba przeradza się w jakis"blog"-Mam nadzieje,że z happy end.He to już trzeci tydzień leci zmagań fachmanów. :mrgreen:

never again N46
Opublikowano

Jakie partacze :o Ja jestem laikiem ale przed ściskaniem sprężyn zabezpieczylem wszystkie otwory w głowicy przed takim właśnie zdarzeniem :duh:

 

Jesteś pewien że ślizgi były pęknięte a nie oni je połamali żeby kosztami zdejmowania miski obciążyć Ciebie? :|

Ślizgi rozrządu czy pompy? Dobrze jakbyś nam wrzucił zdjęcie tego pęknięcia.

Opublikowano

Eh.Szkoda słów,zdjęc nie mam nie byłem tam,już nie chce mi sie tam jezdzić 25km.Szefuncio twierdzi,że dokumentuje wszystko fotkami.Może i tak było,że zdejmowali miske żeby dostać się do zamka który wpadł.Jak do tej pory sprawdziło sie to co przepowiedziałeś :wink: .Z drugiej strony ciesze się,że mi ten rozrząd wymienią.Szefuncio też podejrzany,bo jakoś wyjątkowo miły był przez telefon.Jeszcze muszą pokonać te zaślepke(jak tam gwint jest rozwalony,to bedzie kolejny problem).

O właśnie jak rozwiążą problem montażu zaślepki po wymianie rozrządu?Potwierdziło sie,że silnik kiedyś dostał od dołu,bo go podniosło.Sanki wymieniane były,magiel,miska(poprzedni własciciel wspominał o uszkodzonej misce.Lakier jest cały w oryginale-sprawdzone 100%.Jest możliwośc,żeby airbagi wywalilo przy podbiciu silnika do góry(do grodzi podszybia)?

never again N46
Opublikowano

Wszystkie zaślepki koniecznie nowe skoro są problematyczne (ja u siebie zostawiłem stare ale były ok). Żadnego kleju nie dawałem.

 

Airbagi z tego co wiem działają na czujniki przeciążenia i odpalą dopiero przy jakiejś prędkości. Więc możliwe że ktoś najechał na jakąś nierówność i go "zawiesiło".

 

Zapytaj ich w jakim stanie jest smok, łańcuch i ślizgi pompy olejowej. I lepiej nagrywaj z nimi rozmowy bo w razie czego żeby później nie zrzucali winy na inne podzespoły.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli ktoś tam wcześniej dał klej do gwintów, to trzeba go podgrzać i klej puści.
Opublikowano
Jeśli ktoś tam wcześniej dał klej do gwintów, to trzeba go podgrzać i klej puści.

Sugerowałem im,żeby tak zrobili,ale boją sie bo to stop jest.Narazie spryskają jakąś chemią

never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Klej puszcza przy 300 stopniach, do zmian właściwości stopu jeszcze daleko ;-) ale spoko, niech kombinują. Oczywiście podgrzanie, to miałem na myśli potraktowanie opalarką z regulacją temperatury, a nie palnikiem ;-) a nie wiem co oni mieli na mysli.
Opublikowano
Klej puszcza przy 300 stopniach, do zmian właściwości stopu jeszcze daleko ;-) ale spoko, niech kombinują. Oczywiście podgrzanie, to miałem na myśli potraktowanie opalarką z regulacją temperatury, a nie palnikiem ;-) a nie wiem co oni mieli na mysli.

Za nimi nie trafisz :mrgreen:

never again N46
Opublikowano
Jak nie po dobroci to rozwiercic to i wkleić tulejke gwintowana
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Jak nie po dobroci to rozwiercic to i wkleić tulejke gwintowana

A wióry z wiercenia,wpadną do silnika?Miske olejową chyba już założyli

never again N46
Opublikowano
Chyba prościej zdjąć drugi raz miskę niż złożyć to i za jakiś czas znowu rozkladac.. Wyobrażam sobie jak wszystko jest wymeczone co dotkneli.
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

:cry: .W środę biorą się dopiero za zaślepke(jakieś wolne ktoś tam bierze).Mam nadzieje,że w piątek już go zabiore do domu.Nawet nie chce myśleć co oni tam robią.Te 3 tyg to horror,albo fantasy jak kto woli.

A droga daleka.Wymiana rozrządu(żeby dobrze ustawili)-jak zdiagnozować czy rozrząd dobrze ustawiony?

never again N46
Opublikowano
"Fachmany" odkręciły zaślepke,podgrzały ją i odkręcili.Mogli od razu tak zrobić,a nie obarczać mnie kosztami w razie niepowodzenia operacji.Są już na etapie wymiany rozrządu-nie wiem czy nie jechać do nich z kwiatami w podziękowaniu :D (mam nadzieję,że nic już im nie wpadnie,że czegoś nie zepsują).A więc robota idzie do przodu.Jakie efekty napiszę .....wkrótce :|
never again N46
Opublikowano
Z jakimi kwiatami :-P to oni powinni Ci flache dać za cierpliwość :-P jeśli szyna była powykruszana to przypilnuj żeby nic nie zostało im w misce. Drobne kawałki rozrządu mogą dostać się do pompy i ja uszkodzić. A to znowu koszta. Niestety smok w pompie jest plastikowy i łatwo ulega uszkodzeniom.
Opublikowano
Tylko teraz jak sprawdzisz jakość ich usługi po zgaszeniu?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Pojade po odbiór,to włacze dyktafon i wypytam co robili.Będę dążył do wypowiedzenia przez nich wszystkich czynności jakie wykonali,żeby się nagrało.Pózniej zapytam ile gwarancji dają na rozrząd(uszczelniacze im dalem swoje i uszczelki).No i w razie czego już będę miał chociaż rozmowę.Innego pomysłu na niego nie mam
never again N46
Opublikowano
Z jakimi kwiatami :-P to oni powinni Ci flache dać za cierpliwość :-P jeśli szyna była powykruszana to przypilnuj żeby nic nie zostało im w misce. Drobne kawałki rozrządu mogą dostać się do pompy i ja uszkodzić. A to znowu koszta. Niestety smok w pompie jest plastikowy i łatwo ulega uszkodzeniom.

Miska już założona,bedzie wszystko poskładane więc d...Ciekaw jestem jak miske zdjęli czy napewno widać dolny ślizg?Co z uszczelką miski,powinno się dać nową.O wszystko wypytam

never again N46
Opublikowano

Mam kolejnego newsa :) .Nie wiem czy oni mnie w wała robią?Będę chciał zobaczyć wszystkie części po wymianie.Czekają na tulejki mocujące slizgi łańcucha.Podobno tulejka(nr10 z fotki) jest tak wytarta,że prowadnica miała luzy,co doprowadziło do pęknięcia jej.

79980ec524764b7fmed.png

Zakładając,że ktoś skręcił licznik z 250tys na 100tys?Czy taki "sforzeń łożyskowy"mógł się aż tak wytrzeć?Przecież to plastik jest miększy.

never again N46
Opublikowano
Czekaj czekaj, to nie mieli ci zmieniać kompletnego rozrządu? Jedna robota a koszt niewielki. Są niedrogie kpl febi chyba ok 300 zł. https://www.google.pl/search?q=rozrząd+N46+febi&client=ms-android-orange-pl&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF2pK6nZTSAhWDDiwKHULIDxUQ_AUIBygB&biw=360&bih=559#imgrc=zo4XdJdAl8XYfM: po co im tulejka skoro w kpl jest nowa odrazu założona? Wklikuje się tylko element nr 11 reszta jest odrazu cała.
Opublikowano

Z tego co zrozumiałem,to chodzi o ten sforzeń-śrube co wkręcasz(trzyma ślizgi).Po odkreceniu zaślepki w korpusie wykręca się te sforznie(śruby) rozrząd kupili kompletny z febi(wiem,ze tam napinacz ślizgi i łańcuch są) co do tych śrub to nie wiem

223026dd8f1c3f36med.png

9,10 na fotce

never again N46
Opublikowano
A myślałem że chodzi o ten okrągły trzpień w który wchodzi śruba. Jeśli śruba to mogła się powycierać, ale to tak jak pisałeś obejrzyj wszystkie części po robocie. Widzę że szpece dalej mają pod górkę, niedługo będzie można świętować miesiecznice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.