Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odma to jest całość odpowietrzenia skrzyni korbowej. Nowy masz separator. Z resztą febi jest dobry. Separator ma za zadanie oddzielić olej który trafia do miski od powietrza które trafia do kolektora. Także źle dokręcony korek oleju wszystkie uszczelnienia w bloku dziura w przewodach może powodować wypadanie zapłonu przez dostawanie lewego powietrza. Przy niedużej nieszczelności jest to możliwe. Tak samo jak każda nieszczelność za przepływomierzem. Lewe powietrze z odmy łatwo sprawdzić.

tak seperator mam nowy kompletny jak sprawdzić tą nieszczelność?Teraz jak dałem mu 2 tys obr i trzymalem z wydechu na śnieg wyleciało "coś czarnego"-sadza,olej?

never again N46
  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Odpinasz wąż idący z separatora do kolektora. Otwór w kolektorze zaślepiasz. A na wężu zostawiasz otwarty. Wtedy uszczelniasz kolektor, nie przyjmuje ewentualnego lewego powietrza że skrzyni korbowej, a sama skrzynia odpowietrza się do atmosfery. Może łyka ci olej i zapchało katy. Potrafisz określić bliżej co to było? W takiej sytuacji może też oblepic lambde która ma wpływ na mieszankę.
Opublikowano (edytowane)
Ciężko stwierdzić co to było.Coś zmieszane z wilgocią z tłumika wyleciało na śnieg,czarne jak sadza.Jeżdżę na lpg,co do instalki jest założona przez gostka który ma o tym pojęcie.Zresztą na samej benzie i tak słychać pukanie Edytowane przez roofii1
never again N46
Opublikowano
Pewnie przez te uszczelniacze leci. Zmień je jak najszybciej. Lepiej żeby nie przepalał oleju bo może dochodzić przy dużej ilości sadzy i pecha do zapłonu żarowego. A przy jeszcze większej ilości pecha do stopienia tłoka :-P ale tego jeszcze nie spotkałem, chociaż młody jestem jeszcze wiele przedemna :-P
Opublikowano

W czwartek zawoże auto do mechanika.W piątek od rana będzie z tym działał.Już dawno bym był po wymianie uszczelniaczy,gdyby nie zwodził mnie z terminami pewien debilny mechanik :evil:

Tak sienzastanawiam,czy przypchane elektrozawory vanosów mogą powodować takie objawy

Staram sie oszczędzać auto i nie jezdzić dalekich tras do czasu wymiany uszczelniaczy.

never again N46
Opublikowano

Nie zauważyliście podobieństwa między moim pukaniem a tym z tego filmiku?

filmik z neta

mój filmik

tym bardziej,że dzwięk jest nasilony przy schowku od pasażera

never again N46
Opublikowano
A oglądałeś filmik z linku który dałem? Kolegi z e38. Jest podobne pukanie? Mogą być też przypchane elektrozawory. Blisko schowka w n 46 jest pompa vacum. Dziurawy wydech? Ciężko stwierdzić. Możliwości jest mnóstwo. Najlepiej jakby widział to ktoś na żywo.
Opublikowano
Oglądałem ten filmik co dałeś,ale u mnie jednak ten stuk inny"basowy"taki :) .Poczekam do wymiany uszczelniaczy,wymienie olej,przeczyszcze elekrrozawory,mechanik od razu uszczelni mi pompe vacuum bo lekko cieknie.Dam znać jak będzie po.Dzięki wielkie za zainteresowanie
never again N46
Opublikowano

Odstawiłem dzisiaj auto do mechaniora.Mówie chodz posłuchaj co tak stuka,a on najpierw że on wie to rozrząd :shock: .Ja mu na to,że rozrząd wymieniany był.Dodał gazu przestało,po puszczeniu gazu jak obroty spadły zaczeło znowu puk puk.No po jego minie widziałem,że chyba jednak nie rozrząd.Dowiem sie coś więcej we wtorek.Gostek siedzi w bmkach,mam nadzieję że namierzy winowajce po zdjęciu pokrywy zaworów.

Znalazłem na necie filmik

.Gościu miał świece na jednym cylindrze nie dokręconą.
never again N46
Opublikowano

Najbardziej słychać w środku auta pod schowkiem pasażera.Pewności nie mam że to spod dekla zaworów.

Jakub zawsze czujny :D

Czy pompa vacuum może pukać na niskich obr,a powyżej przestaje? :?

never again N46
Opublikowano
Tak sobie pomyślałem że to może jakaś osłona spod auta przenosi? Któraś termiczna wydechu nie przenosi wibracji? Przypomniało mi się że w poprzednim moim jak osłona opadła na wydech to przynosiło dźwięk w inne okolice samochodu. Chociaż ten brzmi trochę inaczej przynajmniej na słuchawkach. Może któraś na silniku osłona albo śrubka. Ale to już niech gościu patrzy. Taka luźna propozycja.
Opublikowano
Dzięki za zainteresowanie moim problemem.Przy okazji rozbierania może coś znajdą.Pod podwozie beda wchodzić tylko,zeby olej zmienić.Auto wstawiłem głownie z powodu uszczelniaczy,to pukanie przy okazji im pokazałem.Do wtorku bede czekał jak na szpilkach :? .Dam znać co i jak
never again N46
Opublikowano

Witam.Co prawda auto jeszcze u mechanika,zdjęta pokrywa zaworów,no i:

Ślizgi z rozrządu wytarte w średnim stopniu.Mechanik mówi,że nie jest tontragedia,ale on przy okazji by wymienił rozrząd za jedną robotą.Zdecydowałem się na wymianę kompletnego rozrządu.Mam nadzieję,że on jest przyczyną tych dziwnych stuków? :( W każdym razie wymienione będą uszczelniacze zaworowe,rozrząd kompletny,

Uszczelki:

Pokrywy zaworów,vacuum pompy,tulei świec,czujnika vvt,

Do tego wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem.

W sobote odbieram pacjenta,zobaczymy jaki bedzie efekt finalny :?

never again N46
Opublikowano
Może to i rozrząd. Sam jestem ciekaw co to stuka. Czekam na wieści czy ustapiło, jak nie to przynajmniej paru podejrzanych odpadnie.

Eh :| wstępnie na sobote ma być do odbioru.Ale wiem jedno,jeśli stuki nie ucichną?Będę podgłaśniał radio nie bede zapętlał się w dodatkowe koszta

never again N46
Opublikowano

Jeszcze nasuwa sie jedna myśl?Jeśli pukanie wróci zabiore sie za elektrozawory(solenoidy) vanosów.Znalazłem filmik gdzie koleś steruje je napięciem,tutaj pytanie:jakim napięciem wysterować elektrozawór?....12V??

never again N46
Opublikowano

Witam. dzisiaj dzwnoni mechanik i każe mi podejmować decyzje. :shock:. Nie da się odkręcić 1z3 zaślepek do śrub mocujących ślizgi rozrządu?Jest ryzyko pęknięcia bloku silnika.Co wy na to?Czy mechanicy obciązają odpowiedzialnością klienta?To normalne?

Już nie wspomnę że uszczelniacze jeszcze nie ruszone

never again N46
Opublikowano
Sciemnia.. Niech dobierze odpowiednią i porządna nasadke.. Osobiście dokrecilem. Śruby mocne
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Niby przedłużką nie da się ruszyć tego.Boją się,że pęknie coś?Sugerują,że ktoś przed nimi musiał tak mkcno dokręcić,moment wdłg ksiązki to 15Nm a oni nie umieją tego ruszyć.Zaczynam wątpić w ten warsztat :( .

Chodzi zapewne o śruby G F -śruby są na imbus

32e3d351311c4783med.png

Powiedziałem,żeby wymienili tylko napinacz.Niech sie wkońcu zabierają za uszczelniacze.Warsztat polecił mi kolega,który serwisuje u nich bmw e60.Może dlatego jestem uczulony na mechaników :? W każdym razie waham się czy wogóle kiedykolwiek skorzystam z ich usług

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.