Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie jak w temacie.Pukanie występuje tylko i wyłącznie na mocno rozgrzanym silniku na wolnych obr tzn.poniżej 800obr/min.Po dodaniu gazu pukanie ustaje.nke dzieje się to zawsze.Jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy zaworowych.Pozatym silnik nie wykazuje żadnych błędów na kompie.Po wciśnieciu sprzęgła pukanie teź nie ustaje

Edytowane przez roofii1
never again N46
  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ok.Postaram się nagrać w najbliższym czasie.To jest takie"łupanie","głuche pukanie"jak tylko lekko podniosę obroty pukanie ustaje.

Może wspólnymi siłami ustalimy przyczynę?

Nie wiem już co to:pompa oleju,odma stuka(czy to wogóle możliwe),disa czy coś,zawór odpowietrzenia baku?

Najbardziej słychać w środku auta.Ppd maską jak się wsłuchuję to jakby z okolic dolotu,pokrywy zaworów.Dzwięk się może przenosić

Aha j

Zalany mam liqui molly 5w40 top spec 4100.Na czasie bede zmieniał na motula czyżby to olej?

never again N46
Opublikowano
W 150km n46 nie ma disy z tego co kojarzę. Była w wersji 143 i nie działała jak w r6 właściwie była bezproblemowa. Właściwie to były 4 tulejki które się podnosily i opadaly za pomocą siłownika koło przepustnicy N46 150km http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3803-kolektor-ssacy/i48822/kL/sN i N46 143km http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3194-kolektor-ssacy/i47633/kL/sN nr 21 na schemacie siłownik disy. Jak się mylę czekam na poprawki. Co do problemu nagraj filmik, w którym rejonie puka?
Opublikowano
Rejon pukania to dolot-pokrywa zaworów.Jak pisałem wcześniej dzwięk się może nosić.Jutro postaram sie nagrac filmik
never again N46
Opublikowano
poprosilem trzech uzytkownikow forum o filmiki jak ich silniki chodza rozgrzane oto wnioski- dwa z mich chodza idealnie a moj i jeszcze jednego kolegi ma dokladnie te same stuk. Liqui molly jest jednym z lepszych jak nie najlepszych olejow takze to nie wina oleju. Ja mam wlany motul 5w30 ale za nim go kupilem silnik niestety jezdzil na najgorszym syfie jakim jest castrol
Opublikowano
Wsłuchiwałem się w filmik ale dla mie ro cykamie valvetronica(vanosów).u mnie ten dzwięk jest niski takie "puk,puk"obroty na jałowym też mam bardzo niskie.Podnosiłem za pomocą inpy,ale po ponownym uruchomieniu wracają do poprzedniej wartości
never again N46
Opublikowano
no i co z tym zrobic ? vanosy do wymiany ?

Nie sugeruj sie tym,tak strzeliłem.Chodzi o to że u mnie dzwięk inny jest niż na filmiku

never again N46
Opublikowano

Wrzucam filmiki-wyszło bardziej audio,nie załączyłem lampy.Słychać na nich ewidentne pukanie.W większości były nagrywane w środku.Pod maską za bardzo nie słychać.Z tego co zauważyłem dzwięk się nasila po stronie pasażera.

Głośnośc wyszła słabo najlepiej w słuchawkach odsłuchiwać

never again N46
Opublikowano
U mnie na słuchawkach przypomina trochę dźwięk wypadania zapłonu. Tak jakby któryś cylinder nie domagał, cewki świece są ok? No i oczywiście ciśnienie oleju czy jest ok, nie przytkane gdzieś?
Opublikowano
Podpinałem pod kompa i zero błędów.Kontrolka z ciśnienia oleju sie nie zapala.Za tydzień wymiemiam uszczelniacze,zrobie płukanke,wymienie olej.Sam już nie wiem.Być może podczas pracy na jałowym "przylewa" świece olejem przez uszczelniacze?
never again N46
Opublikowano
To mechanik powinien ci odrazu sprawdzić. Najlepiej jest ponasluchiwac co i jak. Zapłon może też wypadac przez lewe powietrze dostajace się przez odmę. Jest tyle możliwości że ciężko bez dokładnego wysłuchania się skąd i jak dochodzi ten dźwięk.
Opublikowano
Odme mam nową(febi).Dzwięk słyszalny jest bardziej od strony pasażera w środku auta.Zaraz zejde z kompem podepne jeszcze raz.Faktycznie silnik jakby lekko się telepał jak pracuje.
never again N46
Opublikowano
Odma to jest całość odpowietrzenia skrzyni korbowej. Nowy masz separator. Z resztą febi jest dobry. Separator ma za zadanie oddzielić olej który trafia do miski od powietrza które trafia do kolektora. Także źle dokręcony korek oleju wszystkie uszczelnienia w bloku dziura w przewodach może powodować wypadanie zapłonu przez dostawanie lewego powietrza. Przy niedużej nieszczelności jest to możliwe. Tak samo jak każda nieszczelność za przepływomierzem. Lewe powietrze z odmy łatwo sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.