Skocz do zawartości

318Ci 143KM Dużo pali i nierówna praca 2.0-2.5 tys obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Błędy z komputera:

271E Ogrzewanie sondy lambda (rząd 1 lub 2, czunik2)

Przerwa w przewodach

2854 Czujnik sterowania skokiem zaworów

Nieprawidłowe dane czujnika

2783 Cienkowarstwowy przepływomierz masowy powietrza

Powyżej wartości progowej maks.

 

Od niedawna moje Bmw zaczęło lekko szarpać ale tylko na niskich obrotach, miedzy 2.0 a 2.5 tys obr czuć taie jakby zdławienie lekkie potem jest już dobrze .

Wydaje mi się też, że samochód za dużo pali,czasami zgaśnie na luzie (4 razy w przeciągu tygodnia) czasami zapala się kontroka EML i CHECK ale zawsze gasną przy ponownym odpaleniu.

I teraz nie mam pojęcia od czego zacząć żeby nie wydać niepotrzebnych pieniędzy.

 

Zapochód jest po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu oraz kpl. łańcuch.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij wtyczkę od przepływomierza i sprawdź czy nie będzie lepiej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ile masz sond? Były z dwoma i pięcioma. 2 błąd to czujnik Vvt. Prawie Każdy błąd Vvt powoduje jego ustawienie na max otwarcie i prace samochodu na przepustnicy. Normalnie przepustnica jest cały czas otwarta. Mógł uszkodzić się czujnik podczas wymiany rozrządu ale najprostszą przyczyną problemu może być olej we wtyczce. Taka okrągła wtyczka na 9 pin koło pierwszej cewki. Oraz obejrzyj piny. Ostatnia to przeplywka. Może powodować nierowną pracę silnika sczytuje dane o ilości powietrza i na tej podstawie dobiera skład mieszanki. Trzeba sprawdzić wartości w Inpie. I obejrzć przewody. Odepnij wtyczkę i sprawdź jak pracuje czy jest różnica. Ty robiłeś rozrząd czy mechanik?
Opublikowano
Ile masz sond? Były z dwoma i pięcioma. 2 błąd to czujnik Vvt. Prawie Każdy błąd Vvt powoduje jego ustawienie na max otwarcie i prace samochodu na przepustnicy. Normalnie przepustnica jest cały czas otwarta. Mógł uszkodzić się czujnik podczas wymiany rozrządu ale najprostszą przyczyną problemu może być olej we wtyczce. Taka okrągła wtyczka na 9 pin koło pierwszej cewki. Oraz obejrzyj piny. Ostatnia to przeplywka. Może powodować nierowną pracę silnika sczytuje dane o ilości powietrza i na tej podstawie dobiera skład mieszanki. Trzeba sprawdzić wartości w Inpie. I obejrzć przewody. Odepnij wtyczkę i sprawdź jak pracuje czy jest różnica. Ty robiłeś rozrząd czy mechanik?

 

Podaj mi adres swojego warsztatu. Pora zmienić mechanika. Z taką wiedzą powinieneś prowadzić kursy dla mechaników. :8)

Może napisz chociaż jakiś poradnik N42 :D Wielu wielu "mechanikom" powinno się to przydać.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Haha swojego warsztatu. bardzo chciałbym kiedyś mieć swój warsztat albo pracować przy samochodach. Narazie robię to hobbystycznie a zajmuje się ogrodnictwem ale niestety na założenie nie mam narazie szans. :-P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.