Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :)

 

Zakupilem BMW 320d Touring E46, rok 2001, model przed "liftem", bede go w dalszej czesci tematu nazywal "1 gen" :roll: . Auto ma niegroznie uszkodzony prawy przod (zderzak ze wzmocnieniem + prawy halogen, prawy reflektor + kierunek, prawy blotnik,maska, nadkole) . W zwiazku z tym ze praktycznie caly "przod" oprocz lewego blotnika +nadkola, lewego reflektora i lewego halogena jest do wymiany, zaczalem sie zastanawiac nad "przebudowa" na model po lifcie ...tj. "2gen".

 

Mam taka jak ta :

 

http://img160.imageshack.us/img160/460/old42lj.jpg

 

Chce miec taka :8) :

 

http://img163.imageshack.us/img163/3135/new17ox.jpg

 

 

Oprocz przodu, jedyne zmiany w modelu po lifcie (wg mnie, a moge sie mylic, jesli tak, to prosze mnie uswiadomic ) to :

 

-lampy tylne z bialymi kierunkami

-lakierowane klamki (choc widzialem juz tez 2gen z czarnymi klamkami)

-silnik 150 vs 136 PS (lecz skupmy sie na optyce )

 

 

 

 

Mam w zwiazku z tym pytania :

 

 

1. Czy wnetrze w modelu po lifcie sie zmienilo ? Jesli tak prosze powiedzcie co .

 

2. Czy wzmocnienie czolowe w 1gen i 2gen jest takie samo ?

 

3. Czy mocowania blotnikow sa takie same ?

 

4. Czy system otwierania maski i jej zamek jest taki sam ?

 

5. Czy kratka w masce (ta pod szyba) oraz spryskiwacze szyby w tej kratce sa takie same ?

 

6. Czy nadkola sa takie same ?

 

7. Czy nadkola przednie sa takie same ?

 

8. Czy ten "plastik" za nerkami jest taki sam ?

 

9. Jakie "ogolne, inne" komplikacje moge napotkac przy wykonywaniu tej przekladki ? Jakie czesci jeszcze musze wymienic jesli chodzi o przod auta ?

 

 

To chyba narazie tyle, jak cos mi sie przypomni to dopisze :wink: .

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc :cool2: .

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
z tego co widze to musialbys wymienic MASKE , OBYDWA BLOTNIKI ( bo maja inne wyciecia migaczy bocznych ) przedni zderzak oraz pewnie caly pas przedni (listewki itp). jezeli masz kase i stac cie na tyaki wydatek to warto bo duzo ladniej wyglada ;)

 

To co wymieniles to chyba kazdy, nawet pol-slepy obserwator zauwazy :lol: .

 

Chodzi mi o szeczgóly, typu zawiasy maski, mocowania blotnikow, nadkola, zamek maski, itp. itd.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
kosztowało to będzie tyle, że dokładając te pieniądze do Twojego auta spokojnie kupiłbyś model po lifcie :D więc jaki to ma sens?
Opublikowano

Jak na moje oko, patrzac z grubsza to z czesci ktore nie sa uszkodzone to musialbym wymienic lewy blotnik + lewy reflektor + halogen lewy w zderzaku + nerki w masce ...bowiem reszta przodu i tak idzie na syf :wink: .

 

Zreszta ...nie pytam Was o zdanie czy robic, czy nie, ale o to jakie problemy moge spotkac przy tej "przebudowie" :duh: ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Oryginał to oryginał. Ja bym zmienił tylko kierunki na białe. To jest max co bym zmieniał. Reszta jest ok. Chociaż moja E36 ma pomarańczowe kierunki i też mi się podoba z takimi. Najgorzej jak ktoś próbuje robić coś przy BMW jak najmniejszym kosztem. Wtedy efekty są tragiczne. Aha i nie zmieniałbym nic na siłę. Szczerze mówiąc, to zderzak sprzed liftu nadawał więcej agresji.
Opublikowano

Witam.

Moje auto jest wystawione na allegro, miałem delikatnie uszkodzony przód i założyłem wszystko od modelu po lifcie, wszystko jest dobrze zrobione beż żadnej lipy, nie widać nic co zdradzałoby, że coś było robione w aucie, polecam taką przeróbkę.

Tu jest numer do chłopaka z Prusic, który nawet może pójść na zamianę, oddajesz części z przed liftu, a on daję Tobie po lifcie z jakąś dopłatą.

600 77 44 33. Jak kupowałem części, to pojechałem do niego i wszystko dostałem, specjalizują się tylko w BMW i mają przystępne ceny.

Jeśli auto jest profesjonalnie polakierowane, to takie przeróbki wychodzą na +, tylko kilka osób wśród moich bliższych znajomych wie z którego roku jest auto, jak ktoś obcy pyta mnie się który rok, odpowiedź brzmi 2003, nikt mi jeszcze nie powiedział, że coś ściemniam. :D

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
tylko kilka osób wśród moich bliższych znajomych wie z którego roku jest auto, jak ktoś obcy pyta mnie się który rok, odpowiedź brzmi 2003, nikt mi jeszcze nie powiedział, że coś ściemniam. :D

Widać mało się znają na BMW :mrgreen: Przecież 328i nie produkowali już w 2003 roku :naughty: Ostatnie sztuki 328i są z 2000 roku, potem zastąpiło je 330i. Mi byś kitu nie wcisnął :nana:

Tak na marginesie to jedno z najładniejszych E46 jakie kiedykolwiek widziałem :)

Opublikowano
Wiem, żę 328 produkowali do 2000 roku, ale ludzie tak naprawdę nie więdzą, co gdzie kiedy i dlaczego :lol:
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.