Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A kleme dołączyłeś? Bez poprawy?

 

Poszukaj kogoś z komputerem w okolicy. Niech zczyta błędy i się zobaczy.

 

Jest jeszcze możliwość że masz zjarany kabel plusowy, wystarczy że ktoś lądował baterie w bagażniku a nie pod maską. Sprawdź jakie napięcie dochodzi do rozrusznika. Może być za małe i dla tego nie kręci.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
miernikiem głowny czerwony + oraz do jakiejś masy. naprzyklad obudowy rozrusznika? jakie powinno byc około 12 V?

 

 

Tak, na zaplonie musi być 12V przy rozruszniku jak i punkcie kontaktowym pod maską (tych do podłączania prostownika)

 

Ps. Popytaj się w tym wątku czy ktoś jest z Gdańska żeby podłączyć ci komputer

viewtopic.php?f=48&t=110554

 

Odłącz IBS a klemy przy baterii połącz je na chwilę ze sobą. Może to pomoże

 

No i przy rozruszniku napięcie powinno pojawić się dopiero po przekroczeniu kluczyka.

Jeśli się nie pojawia może być też walniety dde ale tak bez komputera to ciężko cokolwiek powiedzieć.

 

Ps. wiedz tak, jesli na punkcie plusowym pod maska nie masz 12V po zaplonie to kabel od baterii jest gdzies zjarany.

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Diesel_zpscdeusstk.png

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
okazało się, że kabel od baterii do rozrusznika jest zjarany, wiecie może jaki jest ewentaulny koszt jego wymiany? i gdzie on dokładnie idzie pod samochodem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Kabel%20%20w%20bagazniku_zpswwxrdtl0.png

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Kabel%20pod%20samochodem_zps19ueot6v.png

 

1 Batterieleitung

 

 

Aufbau

Die Ausführung und der Querschnitt der verwendeten Batterieleitung sind vom eingebauten Motor abhängig.

 

Motor

Batterieleitung

 

N62 120 mm2 Aluminiumleitung (Flachbandleitung)

 

M57TU 95 mm2 Kupferleitung

 

 

Die Batterieleitung ist mit einer Sensorleitung zur Überwachung versehen. Die Sensorleitung wird in Höhe des Fremdstart-Stützpunktes aus der Batterieleitung herausgeführt. Der Verbindungsstecker befindet sich im Kabelbaum in der Nähe des Federbeindoms.

 

1) Sensorleitung

2) Batterieleitung

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/przek.%20kabla_zps84tkshgx.png

 

Die Batterieleitung verbindet die Sicherheitsbatterieklemme am Pluspol der Batterie im Gepäckraum mit dem Fremdstart-Stützpunkt im Motorraum. Die Batterieleitung wird vom passiven Sicherheitssystem ASE (Advanced Safety Electronics) überwacht. Die Verbindung von der Batterieleitung zum ASE wird mit einer Sensorleitung hergestellt. Die Sensorleitung wird an einem Übergabepunkt im Gepäckraumboden von außen in den Gepäckraum geführt.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam problem podobny. Otóż auto nie odpała, rozrusznik nie reaguje, nawet cyknięcia nie ma, kontrolki nie gasną, po wciśnięciu START wyskakuje komunikat WŁACZONY ZAPŁON. Aku nowy zakodowany, do tej pory żadnych problemów.Kable w porządku. e61 z 2008.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odłącz na początek ibs a następnie sprawdź przekaznik pod maską, filtrem kabinowym.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Odłączenie ibs nic nie dało, pod filtrem nic nie znalazłem, żadnego przekaźnika, chyba że źle szukam. Czy on jest pod samym filtrem, czy gdzieś obok, jak wygląda? Odłączenie aku tez nic nie dało. Po wciśnięciu start cisza, kontrolki nawet nie przygasną, tak jakby prąd w ogóle do rozrusznika nie poszedł.
Opublikowano
Znalazłem, na oko w porządku. Jak go sprawdzić? Czy jest możliwość podmiany na inny z tego auta, aby sprawdzić, czy zapali? Czy przyczyną może być padnięty rozrusznik( szczotki)? Bo miałem jutro jechać na wymianę, bo niby pobierał dużo prądu przy rozruchu. Teraz nawet nie mam jak dojechać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to weź najpierw stuknij w rozrusznik. Magnes mógł się zawiesić.

Przekaznik powinien być ten sam.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Zacznij od tego aby sprawdzić czy dochodzi sygnał na rozrusznik - tak chyba najprościej. Jeżeli tak - to jest uszkodzony zapewne elektromagnes (jak sugeruje kolega speed, może się przywiesił). Jeżeli sygnału nie ma to rozrusznik najpewniej jest ok, a usterka jest w elektryce.
Opublikowano
Po włożeniu kluczyka do stacyjki napięcie 0v, po naciśnięciu START napięcie 12-13v przez chwilę, czyli sygnał jest. Jutro wyciągam rozrusznik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.