Skocz do zawartości

BMW E46 2.0D Regulacja ciśnienia w ramie paliwowej.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowiczów!

 

Mam problem z BMW E46 2.0D 150Km. Powyżej 3 tyś samochód wchodzi w tryb awaryjny. Na komputerze wyskakuje błąd 4152- Nieznany kod błędu i 45AO- Regulacja ciśnienia w ramie paliwowej. Od czego mam zacząć w szukaniu przyczyny? Dziękuję i pozdrawiam;)

Opublikowano
Odczytywałem dane w czasie rzeczywistym. Podczas jazdy komputer był podłączony. Gdy skasowało się błąd Regulacji ciśnienia w ramie paliwowej to samochód odzyskał moc ale po chwili znowu wszedł w tryb awaryjny. Zawór ciśnienia paliwa został wymieniony ale problem nie znikł
Opublikowano

Przy gaszeniu silnika trzęsie trochę całym samochodem,wyjąłem kolektor i klapki wydaje mi się ze chodzą płynnie

. A regulacja ciśnienia wydaje mi się że jest poprawna. Komputer nic nie pokazywał tylko wyskoczył błąd Regulacji ciśnienia w ramie paliowej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj film z testu podczas jazdy, 4 lub 5 bieg i od 2000 rpm pedał gazu w podłogę, zakładka nominal/actual, czyli po wejściu w silnik f5 -> f6, bez tego ciężko jednoznacznie określić przyczynę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.