Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dołączam się do pytania.

 

Co ile zalecacie się do niej dostać i wyczyścić?

 

Co czyścić lub wymienić przy okazji?

 

Jest jakiś poradnik DIY jak się do niej dostać i wyczyścić?

Opublikowano
Jest zintegrowana, wymienia się całą pokrywę głowicy, ewentualnie można przeczyścić. Sam szukam teraz jakichś opcji w necie i co mnie zastanawia to część o nazwie: V20-1797 firmy VAICO.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda że to membrana od N47. Na stronie podają że to część do pokrywy od N47. Oczywiście numeru części BMW nie ma, bo BMW nie przewiduje sprzedaży tego osobno.
Opublikowano
Dokładnie, odma w tym silniku jest na stałe zintegrowana z pokrywą. Nie wiadomo z jakich przyczyn producent zdecydował się na taki zabieg... :shock: Jest też inna strona medalu...często zdarzają się mikropęknięcia pokrywy i po silniku ładnie zaczyna ciec olej, więc tak czy siak trzeba wymienić całą pokrywkę. Już miałem kilka takich przypadków, ale auta to przede wszystkim zmęczone egzemplarze niezbyt zadbane ogólnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.