Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem bmw f20 116d.

Chciałbym na starcie wymienić olej...Jaki polecacie i ile go wchodzi ?

 

Dziękuje za pomoc

Opublikowano (edytowane)

MOTUL juz nie produkuje olejów we francji tylko na dalekim wschodzie - jakosc ich podupadla

 

jedyne na rynku z takich bardziej znanych firm oleje które są faktycznie w pelni synteteyczne to millers, ravenol, liqui moly

Edytowane przez autopark
Opublikowano
Ja leję Millersa 5w30 nanodrive ee i jestem bardzo zadowolony i raczej Millers nie przeniósł produkcji na daleki wschód ,miesiąc temu wymieniałem i pisało że jest wyprodukowany w Wielkiej Brytani.
Opublikowano

Wchodzi dokładnie 5,2L

Z braku czasu wlałem Castrola ale za 10-15 k wymiana więc dzięki za info.

Nie ma problemu wlać potem olej innej marki o takich samych parametrach ?

Opublikowano
Ja leję Millersa 5w30 nanodrive ee i jestem bardzo zadowolony i raczej Millers nie przeniósł produkcji na daleki wschód ,miesiąc temu wymieniałem i pisało że jest wyprodukowany w Wielkiej Brytani.

 

 

MOTUL mialo byc sorry za pomylke

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kiedyś czytając to forum " od deski do deski"wynotowałem sobie najbardziej polecane według użytkowników:

FILTRY:

Powietrza: Knecht > Mann > Bosch

Paliwa: Bosch > Mann > Knecht

Kabinowy: Mann > Knecht > Bosch

Oleju: Knecht > Bosch > Mann 

 

Może się przyda :cool2:

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano

Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

Opublikowano
To samo będzie się tyczyć F2x ? bo widzę, że masz e87 :wink:

Jeśli tak to zapisuje sobie to :cool2:

a i gdzie zamawiasz ? allegro ?

 

W tak powaznych sprawach z Allegro nie eksperymentuję. Kupuję w sklepach stacjonarnych znanych firm zajmujących się artykułami motoryzacyjnymi. Ostatnio kupuję w Arpol-dają na wejściu znizki.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

 

Co do Valeo...dobrze wiedzieć. Poprawiam na swojej liście :cool2:

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Kabinowy sie nie zgodze. Moim zdaniem wchodzi w gre tylko VALEO gdyz ta firma robi dla BMW i filtr VALEO kabinowy za ok 110zl jest idealnie zagiety do BMW (F20) wiec tutaj mam inne zdanie

 

Co do powietrza uzywam FILTRON i wymieniam co 5k km i uwazam ze styka - kosztuje tylko 43zl - mowie o 118d, w 135i uzywam K&N

 

Też przerobiłem to u siebie, kabinowy musi być giętki i się nie załamywać. VALEO jest OK :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jako fan olejów millers czy liqui moly ze względu na sprzedaż pojazdu zdecydowałem się kupić olej tanszy ale spełniający normę BMW LL04 i biorąc pod uwagę że Shell robi dla BMW kupilem SHELL HELIX 5w30 ECT w cenie 150zł za 6 litrów czyli 100zł taniej niz Millers. Po wymianie zrobione 2000km - nie widzę różnicy w pracy silnika i powoli się zaczynam przekonywać że inwestycja w drogie oleje przy częstej zmianie tak jak u mnie czyli co 8-10tys km nie ma sensu. Firmowy (byle nie castrol) spelniajacy norme i juz
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a ja zachęcony przez mega-sympatycznych gości z Pewnego Sklepu z Olejami w Warszawie

nabyłem oryginalny olej z USA czyli AMS Oil, opakowania co prawda "galonowe" ale w specyfikacji oczywiście dla BMW!

 

super cenę mi zrobili, ponoć olej też jest extra-super-duper... :norty:

uważam, że na tym elemencie eksploatacyjnym nie warto oszczędzać, jak na oponach czy sprawnym zawieszeniu

 

pozostaje mi wlać i jechać, ciekawe czy 120d to doceeeni :mrgreen:

http://www.resizer.pl/pliki/34629.jpg

---

JayZet®

---

Opublikowano
najlepiej doceni jak sie zmieni interwał z 30tkm na przynajmniej połowę mniej. Znaczy miałem na myśli kolejnych właścicieli, a nie aut na gwarancji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.