Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Planuje zakup 330e i zostało mi do wydania ok 4200 zł w budżecie i zastanawiam się nad dodaniem jednej w tych opcji:

 

Car audio harman/kardon(mam wybrane HIFI 676) 3086zł

podsufitka czarna(wybrałem wersje wersja Sport line z zwykła) 1058zł

diody adaptacyjne (z pakietu mam ledy zwykłe, głównie auto na miasto) 3493zł

real time trafic 661zł

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby... (Podobno taniej idzie okleić) 1719zł

Pakiet= Asys. Martwe Pole , side view cam , active protection 3515zł

Ogrzewanie kierownicy 838zł

 

 

Co według was jest przydatne? A może zostawić kasę na przyszły samochód i nic z tego nie dobierać?

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co do szyb, to pewnie, że idzie okleić taniej, ale te co kupujesz nie będą oklejane, tylko przypalane.

 

Ja bym wybrał diody adaptacyjne. Zawsze doświetlenie zakrętów się przyda.

Opublikowano
Trochę się boje tych Ledów adaptacyjnych. Jeśli polecą mi ledy od jazdy dziennej to trzeba wymienić całą lampę a to już olbrzymi koszt. Dużo taniej wychodzą Ledy.
Opublikowano
Swiatla adaptacyjne to chyba jedna z najlepszych opcji dodatkowych jakie BMW ma obecnie w ofercie.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

Dostęp komfortowy masz? Jak nie, to stawiam na to. Koszt ok. 2.600zł

Ogrzewanie kierownicy -> Nie może być w kierownicy z M-Pakietu. Jeśli rozważasz ogrzewanie, to lepiej zamiast tego dobierz kierownicę M-Pak. Koszt jakieś 800zł a różnica ogromna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dostęp komfortowy masz? Jak nie, to stawiam na to. Koszt ok. 2.600zł

Ogrzewanie kierownicy -> Nie może być w kierownicy z M-Pakietu. Jeśli rozważasz ogrzewanie, to lepiej zamiast tego dobierz kierownicę M-Pak. Koszt jakieś 800zł a różnica ogromna.

 

Ogrzewanie zamówiłem kiery w m paku i normalnie można.

Adaptacyjne Ledy dla mnie must have

Tak samo Harman

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dostęp komfortowy masz? Jak nie, to stawiam na to. Koszt ok. 2.600zł

Ogrzewanie kierownicy -> Nie może być w kierownicy z M-Pakietu. Jeśli rozważasz ogrzewanie, to lepiej zamiast tego dobierz kierownicę M-Pak. Koszt jakieś 800zł a różnica ogromna.

 

Jest ogrzewanie w M-pakietowej kierownicy ;)

 

Polecam, rewelacyjny patent!

Opublikowano

Dostęp komfortowy mam :) Kierownica M też :) Ja się boje tych ledów adaptacyjnych, a szczególnie późniejszej ich wymiany lub naprawy. Auto planuje na 8-10 lat i boje się, że jak padnie mi parę ledów to koszt będzie ogromny. Ledy zwykłe taniej będzie dokupić na allegro używane lub wyminę po otwarciu lampy. Gdzieś czytałem, że podobno w zwykłych Ledach można wymienić moduł bez całej lampy. Nad Harmanem też się zastanawiam, aż tak źle gra HIFI 676? Ciekawi mnie czy dodają do niego 3 głośniki czy wszystkie na lepsze głośniki wymieniają.

 

Dokładny link do konfiguracji:

 

http://www.bmw.pl/myconfig/q1r3o9j0

 

Strasznie długo optymalizowałem ten cennik, aby wyszło jak najwięcej za jak najmniej :) i zastawiam się najbardziej nad

Pakiet Driver Assistance = Asys. Martwe Pole , side view cam , active protection 3515zł ( jak go dobiorę to active protection wychodzi prawie gratis :) )

i

Ogrzewanie kierownicy 838zł

Opublikowano
F30 330e katalogowe spalanie 1,9l? :shock: :roll:

 

Przy w pełni naładowaniej baterii i jeździe o kropelce. ;)

 

Kłopot się zaczyna na trasie, gdy auto masz cięższe niż normalna benzyna więc spalanie jest wyższe.

 

Samochód jest świetnym rozwiązaniem gdy do pracy masz 15 kilometrów, leci się w obie strony na jednym ładowaniu, bądź 30 kilometrów i możliwość doładowania samochodu. Oczywiście zasięg teoretyczny jest większy ale rzadko zdarzają się optymalne warunki do jazdy.

 

Auto zbiera się genialnie, jeździ na elektryku bezszelestnie, generalnie zrobiło na mnie olbrzymie wrażenie ale po namyśle wygrał jednak diesel.

Opublikowano
czyli jest opcja jazdy wyłącznie na silniku elektrycznym te 30km? jak wtedy osiągi? czy wciśnięcie mocniej gazu nie włączy automatycznie silnika spalinowego?
Opublikowano
F30 330e katalogowe spalanie 1,9l? :shock: :roll:

 

Przy w pełni naładowaniej baterii i jeździe o kropelce. ;)

 

Kłopot się zaczyna na trasie, gdy auto masz cięższe niż normalna benzyna więc spalanie jest wyższe.

 

Samochód jest świetnym rozwiązaniem gdy do pracy masz 15 kilometrów, leci się w obie strony na jednym ładowaniu, bądź 30 kilometrów i możliwość doładowania samochodu. Oczywiście zasięg teoretyczny jest większy ale rzadko zdarzają się optymalne warunki do jazdy.

 

Auto zbiera się genialnie, jeździ na elektryku bezszelestnie, generalnie zrobiło na mnie olbrzymie wrażenie ale po namyśle wygrał jednak diesel.

 

 

Na trasę też był kupił disela :) i xdrive ( szkoda, że 330E nie ma xdrive ) mam do pracy dokładnie 17 km :) I weekendy na zakupu ok 5-15 km . :) 99% to jest jazda w mieście. Moim zdaniem auto idealne dla mnie :)

 

Co dodał byś do mojej konfiguracji? :)

Opublikowano
czyli jest opcja jazdy wyłącznie na silniku elektrycznym te 30km? jak wtedy osiągi? czy wciśnięcie mocniej gazu nie włączy automatycznie silnika spalinowego?

 

 

Katalogowo do 39km można jechać na elektryku. Jedzie do 120 km/h 88KM to nie jest źle na miasto. Jak zrobi się kickdown odpalają się oba silniki. Można też wybrać opcje tylko spalinowy i hamowanie doładowuje akumulator( na trasę) i opcja auto czyli komputer wylicza jaki silnik wybrać.

Opublikowano

88KM to nie brzmi najlepiej :mrgreen:

musiałbym się przejechać, pewnie na miasto wystarczy, a brak zużycia paliwa i startrekowe odczucia są nie do przecenienia :-)

można też ustawić jazdę tylko na elektryku? żeby nie włączał silnika spalinowego?

ja 99% po mieście się toczę pewnie średnio z 10km/dzień, wiecznie na niedogrzanym silniku i stąd 328i mi pali 15l. a 535i 18l. :8)

a wystarczy, że ruszę się w trasę i od razu te wyniki można podzielić /2

Opublikowano
czyli jest opcja jazdy wyłącznie na silniku elektrycznym te 30km? jak wtedy osiągi? czy wciśnięcie mocniej gazu nie włączy automatycznie silnika spalinowego?

 

 

Tak, masz ustawienia działania systemu, jazda na elektryku jest naprawdę satysfakcjonujące, osiągi ok. a w opcji pełen piec na obu silnikach odjazd ze startu zatrzymanego robi wrażenie. Z tego co pamiętam to pedał w opcji elektrycznej, prąd do podłogi i w ciszy auto przyspiesza. ;)

Opublikowano
Na trasę też był kupił disela :) i xdrive ( szkoda, że 330E nie ma xdrive ) mam do pracy dokładnie 17 km :) I weekendy na zakupu ok 5-15 km . :) 99% to jest jazda w mieście. Moim zdaniem auto idealne dla mnie :)

 

Co dodał byś do mojej konfiguracji? :

 

Ten 330e uważam za fajną opcję , szczególnie w wypadkach podobnych do Twojego, sam zdecydowałem się na 3.0 klekota z racji spełnienia marzeń o większym, dynamicznym diesel'u, chciałbym go potrzymać z 7-8 lat , a potem to już chyba elektryk, jakaś Tesla albo BMW, może Audi jeśli będą dysponowały podobną technologią .

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
F30 330e katalogowe spalanie 1,9l? :shock: :roll:

 

Przy w pełni naładowaniej baterii i jeździe o kropelce. ;)

 

Kłopot się zaczyna na trasie, gdy auto masz cięższe niż normalna benzyna więc spalanie jest wyższe.

 

Samochód jest świetnym rozwiązaniem gdy do pracy masz 15 kilometrów, leci się w obie strony na jednym ładowaniu, bądź 30 kilometrów i możliwość doładowania samochodu. Oczywiście zasięg teoretyczny jest większy ale rzadko zdarzają się optymalne warunki do jazdy.

 

Auto zbiera się genialnie, jeździ na elektryku bezszelestnie, generalnie zrobiło na mnie olbrzymie wrażenie ale po namyśle wygrał jednak diesel.

 

 

Na trasę też był kupił disela :) i xdrive ( szkoda, że 330E nie ma xdrive ) mam do pracy dokładnie 17 km :) I weekendy na zakupu ok 5-15 km . :) 99% to jest jazda w mieście. Moim zdaniem auto idealne dla mnie :)

 

Co dodał byś do mojej konfiguracji? :)

 

 

To pasuje idealnie ;)

 

Wybrałbym podgrzewaną kierownice, real time trafic, ciemne szyby, czarna podsufitka, budżetu starczy na te 4 rzeczy.

 

"Radio" HiFi jest ok. Podstawowe to trochę padaczka a Harman podobno całkiem fajny. To nasze drugie F30 i HiFi starcza nam całkowicie ;)

 

 

Zastanów się nad kolorem, nie wiem czy dobrze widzę ale czy wybrałeś szary kolor?

 

Do 330e jest specjalny kolor, taki biało-stalowo-niebieskawy czy coś. Bardzo nowoczesny kolor i bardzo pasuje do 330e. Taki mocno techniczny.

Opublikowano

 

 

 

Do 330e jest specjalny kolor, taki biało-stalowo-niebieskawy czy coś. Bardzo nowoczesny kolor i bardzo pasuje do 330e. Taki mocno techniczny.

 

 

 

Strasznie mi się podobał szary mineralny :) Srebrny też jest fajny, ale on jest dostępny do każdego modelu:) ten niebieski jest tylko dla m pakiet, którego nie chce brać, bo nie chce 18 felg.

 

A w sprawie przyciemnianych szyb nie taniej jest folie dać ? Potem jak ktoś będzie chciał kupić a będzie mu przeszkadzać będzie mógł zdjąć :)

 

A co do czarnej podstufiki to strasznie mi się podoba, ale parę osób mi powiedziało, że jest niepraktyczna i jak całość jest czarna ( skóra i podsufitka) to ciężko jest w takim samochodzie odnaleźć i się nudzi. Ktoś ma i może polecić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdecydowanie wybrałbym:

 

 

podsufitka czarna(wybrałem wersje wersja Sport line z zwykła) 1058zł

oraz

Pakiet= Asys. Martwe Pole , side view cam , active protection 3515zł

 

 

W mojej opinii audio hifi gra dużo lepiej od standardu, ale takiego przeskoku nie ma już do harmana.

Lampy ledowe adaptacyjne fajna sprawa, ale w trasie....

Real time trafic i grzana kiera absolutnie zbędne.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Serio chcesz jeździć F30 za 200+ na balonach 17" ? Szczerze tego nie pojmuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie, czy różnica w rozmiarze felgi wprowadza aż tak znaczące zmiany w prowadzeniu przy zachowaniu komfortu?

 

With mobilephone sent.

Opublikowano (edytowane)

 

 

 

Do 330e jest specjalny kolor, taki biało-stalowo-niebieskawy czy coś. Bardzo nowoczesny kolor i bardzo pasuje do 330e. Taki mocno techniczny.

 

 

 

Strasznie mi się podobał szary mineralny :) Srebrny też jest fajny, ale on jest dostępny do każdego modelu:) ten niebieski jest tylko dla m pakiet, którego nie chce brać, bo nie chce 18 felg.

 

A w sprawie przyciemnianych szyb nie taniej jest folie dać ? Potem jak ktoś będzie chciał kupić a będzie mu przeszkadzać będzie mógł zdjąć :)

 

A co do czarnej podstufiki to strasznie mi się podoba, ale parę osób mi powiedziało, że jest niepraktyczna i jak całość jest czarna ( skóra i podsufitka) to ciężko jest w takim samochodzie odnaleźć i się nudzi. Ktoś ma i może polecić?

 

Felgi 17''?? Trójka jest sporym samochodem i felga 17'' nadaje się na zimę, 18'' to minimum z opcja na 19'' aby samochód dobrze wyglądał.

 

Kolor miałem na myśli ten:

 

http://www.bmw.co.uk/dam/brandBM/marketGB/countryGB/newvehicles/phev/3-series/introduction/iPerformance-3-series-saloon-individual-driving-behaviour-1-600x338.jpg.resource.1471956966906.jpg

 

Jest ciężki do określenia, trzeba go zobaczyć na samochodzie, jest naprawdę ciekawy.

 

Ciemne szyby oryginalne wyglądają również bardzo dobrze :wink:

 

Podsufitkę mieliśmy w białasie jasną a w niebieskim mamy czarną... w sumie po tygodniu człowiek się przyzwyczaja :cool2:

 

 

 

Pytanie, czy różnica w rozmiarze felgi wprowadza aż tak znaczące zmiany w prowadzeniu przy zachowaniu komfortu?

 

 

Największą różnicę robią opony typu run flat, na których robi się bardzo twardo. W białasie mieliśmy 18'' na lato run flat a zima 17'' opony standardowe i zmiana kół powodowała drastyczne różnice. Teraz lato 18'' i zima 17'' jest run flat więc aż tak dużej różnicy nie ma.

 

Bądź człowiekiem... 18'' do Twojego samochodu to naprawdę minimum przyzwoitości :twisted:

Edytowane przez chojny23
Opublikowano (edytowane)
Zdecydowanie wybrałbym:

 

 

podsufitka czarna(wybrałem wersje wersja Sport line z zwykła) 1058zł

oraz

Pakiet= Asys. Martwe Pole , side view cam , active protection 3515zł

 

 

W mojej opinii audio hifi gra dużo lepiej od standardu, ale takiego przeskoku nie ma już do harmana.

Lampy ledowe adaptacyjne fajna sprawa, ale w trasie....

Real time trafic i grzana kiera absolutnie zbędne.

 

Dla mnie "must have", w poprzedniej tego nie mieliśmy a zimą grzana kierownica fantastyczna jest ale może już stary jestem i podgrzewać się tu i ówdzie muszę :wink:

 

Real time trafic bardzo nam się spodobał i stosujemy się do zaleceń, bardzo to ciekawie funkcjonuje :cool2:

Edytowane przez chojny23
Opublikowano
Wybrałbym jednak koła 18tki, a na zimę ew. 17tki. Przy 18tkach nie ma żadnego uszczerbku na komforcie, a samochód wygląda bardziej sportowo i agresywnie, adekwatnie do swojej sylwetki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.