Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam dziwny problem z chlodzeniem. Wszystko zaczelo sie jakies 3 miesiace temu, poprostu zacza sie grzac. Rozebralem wszystko, tj. pompa - sprawdzona, wyjety termostat, i odpowietrzony (zalalem wode), wszystko bylo ok, do jakiegos tygodnia temu, gdy znowu raz mi sie grzal, raz nie, czasem stalem na skrzyzowaniu i zaczynal sie grzac, czasem nie.

Mam nowa wiskoze. mozliwe zeby woda odparowala i sie zapowietrzyl?? Nadal mam wyjety termostat.

Co wy na to??

 

Moj gg: 1860772

Opublikowano
Wisko spina znacznie lepiej niz te stare. A samoczynnie mogl sie zapowietrzyc??
Opublikowano
mozesz miec mala nieszczelnosc na przewodach, ktoredy zasysa powietrze. w ten sposob najzesciej auta sie zapowietrzaja.poszukaj minimalnych wyciekow, jesli woda cieknie, to i powietrze sie dostaje
Opublikowano

Moze to być lecz nie musi ale były juz przypadki takie iz po wymianie czujnika wszystko przechodziło - koszta koło 45 PLN.

Drugi przypadek - wwszystko zostało wymienione a wina leżała w zegarach - po przełożeniu ręką odjął.

Trzeci przypadek - głowica - sprawdz czy nie ma syfonu.

p.s masz pompe na plastikowym wirniku czy metalowy??? i nie jezdzij na wodzie gdyż odkłada sie kamień chyba ze na destylowanej -lać tylko i wyłącznie płyn.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Wirnik plastykowy, ale ogladal to mechanik i bylo ok. on mi sie grzeje, jak gdzies postoje jak rusze i sie troche przejade to temp. spada, potem znowu rosnie i tak w kolko.

A co to ten "SYFON"??

Opublikowano
Odkręć korek od chłodnicy, przy uruchomionym silniku (tylko nie gorącym) i zobacz czy po lekkim dodaniu gazu widać przepływ płynu. Jeżeli płyn będzie sikał to zostaje visco.
Opublikowano

Hymm...

Dzieiaj na zimnym silniku sprawdzilem poziom wody w chlodnicy, i okazalo sie ze jest sporo ponizej normy, podejrzewam to to jest przyczyna grzania sie silnika, tylko pytanie gdzie sie podziala woda?? Na zewnatrz nie widac wyciekow, silnik tez raczej nie bierze, bo dymku nie puszcza i mocy tez troche ma, jak to sprawdzic?? Jutro wstawie termostat i wleje plyn. Jaki polecacie?? Borygo itp. chyba odpada, koncentrat?? Jakiej firmy??

Aha i jeszcze jedno, jak calkowicie spuscic plyn z silnika?? Po zdjeciu przewodow od chlodnicy, jeszcze w cholere go jest w bloku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.