Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam Alpinweiss, ale gdybym miał możliwość konfiguracji auta, bez dwóch zdań byłby Estorill i podobna konfiguracja. Dobrze, że masz hamulce M. Są dużo lepsze, niż seria i w naszym klimacie xdrive ma sens. :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Samochód był dzisiaj na porządnym myciu i odświeżeniu powłoki hydrofobowej. :)

 

http://i.imgur.com/inb9ppT.jpg

 

http://i.imgur.com/I9Iblcm.jpg

 

http://i.imgur.com/DsKMV69.jpg

Opublikowano
Dzisiaj wpadł pierwszy mandat w duecie z F30. Zabrakło 3 km/h do utraty prawa jazdy. Szczęście w nieszczęściu. :lol:
Opublikowano
Dzisiaj wpadł pierwszy mandat w duecie z F30. Zabrakło 3 km/h do utraty prawa jazdy. Szczęście w nieszczęściu. :lol:

 

Za szybkie auto...;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Obszerna recenzja identycznej wersji:

 

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Obszerna recenzja identycznej wersji:

 

 

30 minut filmu z czego wartości dodanej może z 8 :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

Co do tego włącznika kierunkowskazów, który "zawsze odbija do pierwotnej pozycji" - chyba jest to opcja z jakimś asystentem bezpieczeństwa, u mnie jest klasyczny.

Opublikowano
Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

Co do tego włącznika kierunkowskazów, który "zawsze odbija do pierwotnej pozycji" - chyba jest to opcja z jakimś asystentem bezpieczeństwa, u mnie jest klasyczny.

Twój też fizycznie wraca do pozycji środkowej. Jemu o to w tym teście chodziło, że włączasz kierunkowskaz wychylając wajchę, która wraca to swojej pozycji spoczynkowej a kierunkowskaz mrugnie 3 razy. W innych autach jest tak, ze wraca jak odkręcasz koło kierownicy.

Opublikowano

Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

 

Panu z testu chodzi o to, że wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i natychmiast wraca do pozycji spoczynkowej, a kierunkowskaz przestanie mrugać sam, po odkręceniu koła kierownicy. I do tego właśnie się odniosłem w moim stwierdzeniu, że prawdopodobnie jest to opcja idąca w parze z jakimś systemem bezpieczeństwa, gdyż występowało to w testówce, ale w moim samochodzie tego nie ma.

Opublikowano
Trzeba przyznać, że chłop potrafi lać wodę. Inne recenzje zawierają dokładnie te same informacje, tyle że w 8-10 minutowych filmach. :)

 

 

Może i przydługo, ale nie te same. Jest więcej informacji, także tych mniej istotnych, ale można zobaczyć i dowiedzieć się więcej.

Oglądam Pertyna, Zachara, Marek Drives i wielu innych i "Saturday.." nie wypada gorzej, choć nie jest "profesjonalistą".

Ja ujął bym to tak: dla każdego coś miłego.

A jeśli chodzi o test BMW F30 to więcej użytecznych i sprawdzonych informacji dowiedziałem się właśnie na komentowanym kanale.

Zweryfikowałem w salonie i na własnym samochodzie (330i). :8)

Pozdrawiam

Opublikowano
Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

Dziś z ciekawości to sprawdziłem. U mnie czy dam lekko, czy mocno wajha zawsze wraca do pozycji 0. Jak lekko to 3 mrugnięcia, a jak mocno, to albo odkręcając kierownicę przestaje mrugać kierunkowskaz, albo ręcznie. Myślę, że u Ciebie też tak jest..

  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie tak samo jak wyżej. W każdej innej f20/f30 która jeździłem również.
Opublikowano

Gregonio, wiem o co Ci chodzi i gwarantuję, że u mnie tak nie jest. Nagrać Ci filmik? :)

 

Będę na pierwszym przeglądzie to zapytam jaki jest powód - do tej pory myślałem, że może idzie to w parze z jakimś asystentem pasa ruchu, whatever.

Opublikowano
Ja mam tradycyjnie, czyli jak dam mocno to wchodzi na pozycje i wraca dopiero po odkreceniu kierownicy. Facet mi mowil ze to dopiero w tym roku zmienili. Teoretycznie kazdy nowy powinien to miec.
Opublikowano
Wydaje mi się, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

 

Wajcha kierunkowskazu pchnięta delikatnie w górę daje 3 mrugnięcia. Wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i zostaje w tym miejscu do momentu, aż zacznę odkręcać koło kierownicy po skręcie. Tak jest u mnie.

 

Panu z testu chodzi o to, że wajcha kierunkowskazu pchnięta mocno w górę (poza punkt oporu) włącza kierunkowskaz i natychmiast wraca do pozycji spoczynkowej, a kierunkowskaz przestanie mrugać sam, po odkręceniu koła kierownicy. I do tego właśnie się odniosłem w moim stwierdzeniu, że prawdopodobnie jest to opcja idąca w parze z jakimś systemem bezpieczeństwa, gdyż występowało to w testówce, ale w moim samochodzie tego nie ma.

 

Mam model produkcja z maja 2017 i u mnie nie odbija. Asystent nie ma chyba nic do rzeczy.

Opublikowano
Ja mam tradycyjnie, czyli jak dam mocno to wchodzi na pozycje i wraca dopiero po odkreceniu kierownicy. Facet mi mowil ze to dopiero w tym roku zmienili. Teoretycznie kazdy nowy powinien to miec.

Być może ale reithan ma auto z 2017 roku

 

A może to zależy od rodzaju kierownicy? JA mam M.

Do tego mam asystenta utrzymania na pasie i asystenta zmiany pasa ruchu. Być może jak jest asystent zmiany pasa, to takie kierunkowskaz musi być... inaczej musiałbyś sam wyłączyć jak Ci żółty trójkącik mruga? Bo kierownicą nie odkrecisz....

Opublikowano

Popytałem i wychodzi na to, że wszystkie z produkcji 2017 powinny mieć tak, jak jest u mnie, tudzież potwierdzam to, co napisał rcone. To Gregonio ma "stary" typ. :)

 

Kierownica, ani asystent nie mają nic do rzeczy.

Opublikowano
Popytałem i wychodzi na to, że wszystkie z produkcji 2017 powinny mieć tak, jak jest u mnie, tudzież potwierdzam to, co napisał rcone. To Gregonio ma "stary" typ. :)

 

Kierownica, ani asystent nie mają nic do rzeczy.

Może i stary ale moim zdaniem lepszy :-)

Opublikowano

No i się wyjaśniło. Czyli wraz z reithan'em mamy po nowemu kierunkowskazy. Moim zdaniem lepsze niż te z testówki, czyli wracające do pozycji zero.

A mam kierownicę M i trójkę asystentów (utrzymania, zmiany pasa ruchu i martwego pola).

Opublikowano
Dla mnie to żadna różnica, nie widzę przewagi jednych nad drugimi. Dopóki kierunkowskazów nie muszę włączać lewym kciukiem na kierownicy, jak w Huracanie, dopóty nie ma problemu. Choć z drugiej strony chciałbym mieć taki problem, że denerwują mnie kierunkowskazy w moim Lambo. :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wczoraj oglądałem jakiś test drive F30 330e i zauważyłem że teraz te przełączniki mają w ogóle inny kształt, taki jak w G30.
Opublikowano
w e91 taka opcje (3migniecia) kodowałem

 

Nie o tym jest dyskusja. Przeczytaj jeszcze raz.

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.