Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam; w związku z tym, że złożyłem już zamówienie i wpłaciłem zaliczkę - ruszam z tematem mojej kolejnej trójeczki.

 

EDIT; poniżej rozkodowany VIN. Dziękuję za wszystkie sugestie dotyczące wyposażenia, finalna wersja jest przez to dużo bogatsza niż pierwotna. :)

 

Vehicle information

 

VIN WBA8B11010K380811

Type code 8B11

Type 330I XDRIVE (EUR)

E series F30 (MUE)

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine B48O

Displacement 2.00

Power 185

Drive ALLR

Transmission AUT

Colour ESTORILBLAU 2 METALLIC (B45)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ KONTR.BLAU (LCNL)

Prod.date 2017-03-18

 

Vehicle options

 

S258 Opony z funkcją jazdy awaryjnej Runflat

S2NH Sportowy układ hamulcowy M

S2PA Śruby zabezpieczające

S2PF 19" Obręcze kół ze stopu lekkiego Star Spoke 403 M

S2TB Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2VB Czujnik ciśnienia powietrza w oponach

S2VL Zmienny sportowy układ kierowniczy

S302 System alarmowy

S320 Rezygnacja z emblematu modelu

S3DZ Rezygnacja z dodatkowego oznaczenia zewnętrznego

S420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

S423 Dywaniki welurowe

S428 Trójkąt ostrzegawczy

S430 Lusterka składane elektrycznie, automatycznie przyciemniane

S431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

S459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień

S465 System załadunkowy

S481 Sportowe fotele przednie

S488 Podparcie lędźwiowe w fotelach przednich

S493 Pakiet dodatkowych schowków

S494 Ogrzewanie foteli przednich

S4AE Podłokietnik z przodu, przesuwany

S4WG Listwy ozdobne aluminium, hexagon, z listwą akcentową w kolorze czarnym

S502 Spryskiwacze reflektorów

S508 Czujniki parkowania z tyłu i z przodu

S521 Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą

S534 Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa

S544 Regulator prędkości z funkcją hamowania

S552 Adaptacyjne reflektory diodowe

S563 Pakiet dodatkowego oświetlenia

S575 Dodatkowe gniazda 12V

S5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne

S5AC Asystent świateł drogowych

S5AL Active Protection, system bezpieczeństwa

S5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu

S5DC Składane zagłówki tylne

S609 System nawigacyjny Professional

S688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound

S6AC Intligentne Połączenie Alarmowe

S6AE Teleservices

S6AK Usługi ConnectedDrive

S6AP Usługi Zdalne

S6NS Zestaw głośnomówiący Bluetooth o rozszerzonym zakresie funkcji Office

S6WA Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie

S710 Kierownica sportowa M, skórzana

S715 Pakiet aerodynamiczny M

S760 Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk

S775 Podsufitka Individual w kolorze antracytowym

P7LF Model M Sport

S7NH Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km

S8A1 Polska wersja językowa

S8AT Polska instrukcja obsługi

 

- gwarancja przedłużona do 4 lat

- koła zimowe 18" Style 397 Ferric Grey

- czarne nerki M Performance

- kompozyt ceramiczny Gtechniq Crystal Serum Black Professional + powłoka hydrofobowa Gtechniq Exo V3

 

http://i.imgur.com/nkgT1mc.jpg

 

Kilka fotek po detailingu:

 

https://imgur.com/a/r2Do8

Edytowane przez reithan
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

piękna sztuka

ale ja przemyślałbym mimo wszystko tą kamerę, szczególnie że po mieście jeździsz, też myślałem że to zbędny bajer przy małym aucie, ale mam i przydaje się

no i dostęp komfortowy, tego to w ogóle nie rozumiem, jak można nie wziąć :-), jest nagonka z łatwością kradzieży, itd. ale ja wychodzę z założenia, że jak ktoś będzie chciał ukraść auto to ukradnie, od tego AC jest, a jest to chyba najfajniejsza i najbardziej używana opcja w aucie wg mnie

no i navi, hmmm bardzo dużo kosztuje to fakt, ale duży ekran sam, dzieciakom film puścić jakiś, łatwość odsprzedaży później...

ale konfig bardzo fajny :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja z x drive zrezygnowałem na rzecz adaptacyjnych Led ( zobacz filmiki jak to sympatycznie śmiga) oraz harmana :) gra o niebo lepiej niż hifi....

Podgrzewane fotele miałem w innym aucie z przodu i nie używałem ( mega niezdrowe dla kręgosłupa, ale to temat rzeka) ....

Ja wziąłem i kamerę i asystenta ( niby małe auto ale jak masz miasto jak u mnie zastanów się cały czas parkowanie w ciasnych miejscach w pośpiechu....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hamulce m ( jak auto będziesz długo używał) dużo wyższe koszty wymiany tak jak w adaptacyjnym zawieseniu....

Kolor fajny i felgi dobre zawias stały m??

Ja odbieram za tydzień ;)

Oby czas do odbioru szybko minął :)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
piękna sztuka

ale ja przemyślałbym mimo wszystko tą kamerę, szczególnie że po mieście jeździsz, też myślałem że to zbędny bajer przy małym aucie, ale mam i przydaje się

no i dostęp komfortowy, tego to w ogóle nie rozumiem, jak można nie wziąć :-), jest nagonka z łatwością kradzieży, itd. ale ja wychodzę z założenia, że jak ktoś będzie chciał ukraść auto to ukradnie, od tego AC jest, a jest to chyba najfajniejsza i najbardziej używana opcja w aucie wg mnie

no i navi, hmmm bardzo dużo kosztuje to fakt, ale duży ekran sam, dzieciakom film puścić jakiś, łatwość odsprzedaży później...

ale konfig bardzo fajny :cool2:

 

Nawet jeżdżąc suvem, gdzie jest kamera cofania, nie używam jej. Jestem przyzwyczajony do cofania na lusterka, nie umiem (i nie widzę potrzeby) tego zmieniać.

 

Co do komfortowego dostępu, słyszałem różne historie na jego temat i tak jak wspomniałem wyżej, wolałem urwać parę groszy na tej opcji i navi, niż na hamulcach czy napędzie. Samochód dopiero zamówiłem, na pewno nie będę dokładał niepotrzebnego mi wyposażenia z myślą o jego ewentualnej odsprzedaży za x lat.

 

Dodam tylko, że pierwotnie miał być RWD. Po jeździe testowej w warunkach zimowych egzemplarzem z RWD i po chwili drugim z xDrive, pierwszą rzeczą jaką zrobiłem, była zmiana konfiguracji. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli wiek pewnie +35 ;) W międzyczasie miałem kilka audi quatrooo i po jeździe rwd od razu był banan na twarzy ;) zgodzę się x większe bezpieczeństwo i stabilność etc. Ale ja czuję niedosyt i rwd musiał być. byłem nastawiony na x ale po wielu jazdach autami testowymi i kolegów mocniejszymi niż śmieszne 252 + performance wydech jestem zdania że x dopiero musi być na 350ps+ do tej mocy systemy+ dobre opony dają radę :) co do wyposażenia każdy kupuje co chce :)
male-bmw-2.png
Opublikowano
Ja na Twoim miejscu pomyślałbym o Navi. Choćby business. Ok jeździsz powiedzmy po swoim-dobrze Ci znanym mieście, ale jestem pewien że zdażą się sytuacje w których będzie Ci brakować tego w aucie. Jakaś nagła zmiana celu podróży, objazd, punkt POI. Osobiście nie wyobrażam sobie w takim aucie montować Navi na szybie bądź odpalac na smartfonie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli wiek pewnie +35 ;)

 

Mam 25 lat i wszystkie dotychczasowe samochody były RWD. Czas na coś nowego. :)

Oki oki ;) ja przecież żartuję :) moje pierwsze rwd, jak będzie dobrze itd to następne bmw też wezmę w x drive.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Czyli wiek pewnie +35 ;) W międzyczasie miałem kilka audi quatrooo i po jeździe rwd od razu był banan na twarzy ;) zgodzę się x większe bezpieczeństwo i stabilność etc. Ale ja czuję niedosyt i rwd musiał być. byłem nastawiony na x ale po wielu jazdach autami testowymi i kolegów mocniejszymi niż śmieszne 252 + performance wydech jestem zdania że x dopiero musi być na 350ps+ do tej mocy systemy+ dobre opony dają radę :) co do wyposażenia każdy kupuje co chce :)

 

Miałem 328i z boxem JB4 i na mokrym mogłeś zapomnieć o trakcji. To nie była kupa zabawy tylko nerwowe oczekiwanie kiedy tył zarzuci. Fajnie jest na początku, ale bez sensu jak się musisz cały czas pilnować.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Jakie sprężyny polecacie, żeby trochę posadzić tę xDrive'ową kozę?

 

Jakieś sprawdzone boxy na setup około 300hp / 420nm? Tyle powinno być chyba bezpiecznie osiągalne??

Opublikowano
Jakie sprężyny polecacie, żeby trochę posadzić tę xDrive'ową kozę?

Eibach Pro Kit.

 

Czyli wiek pewnie +35 ;)

 

Mam 25 lat i wszystkie dotychczasowe samochody były RWD. Czas na coś nowego. :)

 

Ja mam 24 lata i też zdecydowałam się na xDrive po RWD ;) Jestem zadowolona z wyboru i to bardzo.

 

A co do samej konfiguracji to ja również polecam kamerę cofania. Asystent parkowania nie jest potrzebny. Braku dostępu komfortowego sobie nie wyobrażam. Jeśli nawet mówi się, ze łatwiej ukraść takie auto to ja wychodzę z założenia, podobnie jak kolega Apex11, ze jeśli ktoś ma ukraść to tak czy owak to zrobi. To są specjaliści od takich spraw :)

Navi też bym wzięła. Nawet jeśli nie potrzebujesz to będzie później ciężko sprzedać. Co do LEDów to cena bardzo boli, ale naprawdę są warte dopłaty. Po 1. wyglądają świetnie, po 2. w nocy nieporównywalnie lepiej doświetlają drogę.

 

Masz jeszcze czas na przemyślenia, a będzie on się dluuuuzyl w oczekiwaniu na autko ;)

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Nie ukrywam, że biję się z myślami i najchętniej poczekałbym na wejście nowej akcyzy i wziął 340i, ale raz, że nie wiadomo czy wejdzie zgodnie z planem 1 marca, a dwa, jak duże będzie zejście z ceny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ukrywam, że biję się z myślami i najchętniej poczekałbym na wejście nowej akcyzy i wziął 340i, ale raz, że nie wiadomo czy wejdzie zgodnie z planem 1 marca, a dwa, jak duże będzie zejście z ceny.

330i styka pomysł nad xem..... Naprawdę żeby rwd wyprowadzić z równowagi to trzeba się napracować....

Pozdrawiam....

Zamówione już??

male-bmw-2.png
Opublikowano

Dla mnie nie "styka"; zamówiłem z tym silnikiem tylko ze względów zdroworozsądkowych, gdyż zdaję sobie sprawę, że 70 tys. zł. różnicy w cenie, to głównie względy podatkowe.

 

Jeżeli wszystko ułożyłoby się idealnie, czyli wejście nowej akcyzy 1 marca + natychmiastowy wpływ tej regulacji na ceny samochodów u dealerów, to byłbym zdecydowanie skłonny, w miarę możliwości, przełożyć datę produkcji z 8 tygodnia na następny wolny termin i mieć pod maską konstrukcję, której w ogóle nie powinno się porównywać z żadnymi czterocylindrowymi silniczkami.

 

Nie twierdzę bynajmniej, że B48 jest złą konstrukcją. Jestem też pewien, że do mojej miejskiej jazdy jest to bardzo dobry wybór. Pozostaje jednak niedosyt...

 

Testowałem 330i oraz 330xi jednego dnia w tych samych warunkach - wiem, jaka jest różnica. Mnie nie przekonasz i odnoszę wrażenie, że nawet nie masz tego na celu. Ty chcesz przekonać sam siebie, że zamiana xDrive na adaptacyjne ledy i lepsze audio była tego warta. Niestety, nie była, musisz nauczyć się z tym żyć. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda polemiki i smiecenia wątku ;) tak jak pisałeś... Wolę Ledy i harmana niż xa... I dalej uważam że dla mnie to idealny wybór... Każdy ma inne priorytety wiwc proszę mnie nie szykanowac. miałem wiele audi z quatro które nie ma porównania z xem i dalej uważam że rwd to rwd ( w Audi tego nie ma i tylko dlatego mam bmw)

A przekomazanie się czy x czy rwd to temat rzeka.... Żeby nowe rwd wyprowadzić z równowagi to trzeba przegiac.. X fajny wszędzie dalej od Szczecina.... A polecam przejażdżkę bez adaptacyjnych ledów i z nimi.... Z asystentem oraz posłuchać audio standard i Harman..

Co do 340i też bym wolał ale różnica 50k to nie dla mnie. .. Nie jestem aż tak rozrzutny i osiągi i brzmienie 330i starcza choć wiem że dla niektórych to kosiarka.... Ale trzeba mierzyć siły na zamiary.....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Nikt cię nie szykanuje kolego, po prostu śledziłem Twój wątek - miałeś wybranego xDrive'a i zrezygnowałeś z niego na rzecz świateł i audio. Dokonałeś takiego wyboru, na jaki pozwalały finanse i ja to szanuję. Po prostu nie staraj się nikogo przekonać, że nie ma różnicy, bo jest i to kolosalna. Powtarzam, byłem zdecydowany na rwd, ale po bezpośrednim porównaniu obu napędów zmieniłem zdanie.

 

Przy starcie ze świateł z butem w podłodze - w rwd kontrolka trakcji zachowuje się jak stroboskop, a starty spod świateł to tylko początek długiej listy różnic na korzyść napędu na obie osie. Napęd na tył ma przewagę w kilku innych sytuacjach, ale na etapie życia, w którym się znajduję (częste wożenie niemowlaka), wolę bezpieczeństwo, niż trochę lepszą zabawę przez te kilkanaście suchych dni w roku. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oki:) Ja mam też niemowlaka ( córeczka tatusia 8 miesięczna) i przy moim trybie jazdy nie za często zapala się ta kontrolka.

Skoro masz dzidzie to but w podłodze z dzieckiem to średnio rozsądny wybór.

Przy normalnym traktowaniu gazu rwd mi styka. Nie smiecmy twojego wątku polemika która nie ma sensu. Czerp radość ze wspaniałego xa a ja będę się cieszył tym nedznym rwdkiem :(

male-bmw-2.png
Opublikowano

Moja córeczka 9 miesięcy. :)

 

Nie hiperbolizuj, nigdzie nie napisałem, że rwd to nędzny napęd, po prostu powtarzalność, przewidywalność i większe bezpieczeństwo xDrive cenię na ten moment bardziej.

 

Ciesz się swoim wozem, bo jest piękny (sam zastanawiałem się nad Estoril, ale chyba Melbourne jest bardziej niespotykany, przez co oryginalny), szerokości i niech się maluch zdrowo chowa, bo to najważniejsze. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szerokości :)

I szybkiego odebrania autka....

Ps. Ten czerwony mi się podoba z ciemnymi szybami, ładna felga i jeżeli hamulce weźmiesz to będzie ciekawie wyglądać.

Będzie kolejna fajna galeria z oryginalnym kolorem.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Przez weekend dużo myślałem, porównywałem i się porobiło... :)

 

Zmieniłem kolor z Melbourne Red na Estoril Blue - udało się zobaczyć oba na żywo i czerwony wygląda fajnie tylko w konfiguratorze, w rzeczywistości nie jest tak krwisty, idzie bardziej w pomarańcz.

 

Dołożyłem adaptacyjne ledy, elektryczną regulację foteli z pamięcią ustawień i audio Harman Kardon.

 

Ostatnią rzeczą, nad którą się zastanawiam jest navi pro, ale ciężko przychodzi mi dołożenie opcji za ponad 11 000 złotych, której nie będę używał - wyłącznie dla większego ekranu i pod kątem ewentualnej łatwiejszej odsprzedaży w przyszłości... Na szczęście mam jeszcze czas na dywagacje.

 

Link do zmienionej konfiguracji dodałem w pierwszym poście. Dziękuję za wszystkie komentarze, które skłoniły mnie do dogłębnego sprawdzenia pewnych kwestii, czego efektem są dzisiejsze modyfikacje.

Opublikowano
Przez weekend dużo myślałem, porównywałem i się porobiło... :)

 

Zmieniłem kolor z Melbourne Red na Estoril Blue - udało się zobaczyć oba na żywo i czerwony wygląda fajnie tylko w konfiguratorze, w rzeczywistości nie jest tak krwisty, idzie bardziej w pomarańcz.

 

Dołożyłem adaptacyjne ledy, elektryczną regulację foteli z pamięcią ustawień i audio Harman Kardon.

 

Ostatnią rzeczą, nad którą się zastanawiam jest navi pro, ale ciężko przychodzi mi dołożenie opcji za ponad 11 000 złotych, której nie będę używał - wyłącznie dla większego ekranu i pod kątem ewentualnej łatwiejszej odsprzedaży w przyszłości... Na szczęście mam jeszcze czas na dywagacje.

 

Link do zmienionej konfiguracji dodałem w pierwszym poście. Dziękuję za wszystkie komentarze, które skłoniły mnie do dogłębnego sprawdzenia pewnych kwestii, czego efektem są dzisiejsze modyfikacje.

 

Ja paradoksalnie poczatkowo zastanawialem sie nad powszechnie reklamowanym Estorilem, ale zniechecil mnie do niego denaturowaty odcien przy gorszym swietle :D - duzo bardziej podoba mi sie pastelowy niebieski z M3 :D ..widzialem tez na zywo Melbourne i bardziej mnie przekonywal niz Estoril ( przy czarnych felach i pakiecie M ) ..no ale wszystko to kwestia wlasnego gustu :)

 

Przy regulacji elektrycznej jest jedna mala niedogodnosc - kolyska siedziska ma duzo mniejszy zakres niz w manualnej.

Opublikowano
Nikt cię nie szykanuje kolego, po prostu śledziłem Twój wątek - miałeś wybranego xDrive'a i zrezygnowałeś z niego na rzecz świateł i audio. Dokonałeś takiego wyboru, na jaki pozwalały finanse i ja to szanuję. Po prostu nie staraj się nikogo przekonać, że nie ma różnicy, bo jest i to kolosalna. Powtarzam, byłem zdecydowany na rwd, ale po bezpośrednim porównaniu obu napędów zmieniłem zdanie.

 

Przy starcie ze świateł z butem w podłodze - w rwd kontrolka trakcji zachowuje się jak stroboskop, a starty spod świateł to tylko początek długiej listy różnic na korzyść napędu na obie osie. Napęd na tył ma przewagę w kilku innych sytuacjach, ale na etapie życia, w którym się znajduję (częste wożenie niemowlaka), wolę bezpieczeństwo, niż trochę lepszą zabawę przez te kilkanaście suchych dni w roku. :)

 

Popieram w kwestii X-a...moim zdaniem auto fajniej sie prowadzi w zakretach , a nadal ma lekka przyjemna nadsterownosc , ktora mozna powiekszyc wylaczajac kontrole trakcji. X mnie przekonal nawet na suchej nawierzchni - jest to inna, w moim odczuciu lepsza jazda..

Opublikowano
Przy regulacji elektrycznej jest jedna mala niedogodnosc - kolyska siedziska ma duzo mniejszy zakres niz w manualnej.

 

Możesz powiedzieć, w której dokładnie płaszczyźnie i jak bardzo (25/50/75 % zakresu manualnej) różni się regulacja?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przez weekend dużo myślałem, porównywałem i się porobiło... :)

 

Zmieniłem kolor z Melbourne Red na Estoril Blue - udało się zobaczyć oba na żywo i czerwony wygląda fajnie tylko w konfiguratorze, w rzeczywistości nie jest tak krwisty, idzie bardziej w pomarańcz.

 

Dołożyłem adaptacyjne ledy, elektryczną regulację foteli z pamięcią ustawień i audio Harman Kardon.

 

Ostatnią rzeczą, nad którą się zastanawiam jest navi pro, ale ciężko przychodzi mi dołożenie opcji za ponad 11 000 złotych, której nie będę używał - wyłącznie dla większego ekranu i pod kątem ewentualnej łatwiejszej odsprzedaży w przyszłości... Na szczęście mam jeszcze czas na dywagacje.

 

Link do zmienionej konfiguracji dodałem w pierwszym poście. Dziękuję za wszystkie komentarze, które skłoniły mnie do dogłębnego sprawdzenia pewnych kwestii, czego efektem są dzisiejsze modyfikacje.

 

 

Oooooo :D

Widzę doszły Ledy i harman!! Będziesz zadowolony, gwarantuje :)

Tak samo z estorila ( dziś odebrałem po powłoce ceramicznej) wrzucę niedługo fotki, jak dla mnie bomba....

Konfig podobny tylko xa wezmę z next za kilka lat ;)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.