Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.ktoś sie orientuje jak to jest z tymi czujnikami,chodzi mi o to jak dobrac odpowiedni,czy musi byc konkretnie po takich numerach jak mam czy mozna załozyc inny zamiennie.i jak ma sie zachowywac ta łapka od czujnika,czy ma chodzic z lekkim oporem czy swobodnie luzno. po naprawie tulei plywajacych mechanior chyba uszkodził mi ten czujnik bo kasowanie bledu niepomaga i caly czas wywala blad prawego tylnego czujnika.wczoraj probowalem zalozyc uzywany od e39 ale o innych numerach i nie bylo zadnej reakcji(nie mam 100% pewnosci czy czujnik byl sprawny) ,wtyczke sprawdzalem miernikiem prad dochodzi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo czesto sie zdarza, ze czujnik zostaje nie wlasciwie zalozony. Ta lapka musi byc pod katem na zewnatrz, w strone kola. Sprawdz. Wtedy tez bedzie blad w ecu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.