Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Wszystkich

Zwracam się z uprzejmą prośbą z pomocą w temacie:

Zakupiłem Nowy Aku Bosch S5 80A parametry techniczne jak oryginalny aku. odkręciłem stary aku, i po chwili włożyłem nowa baterie, klemy podłączyłem poskrecałem i zabrałem się za odpalanie: po chwili kiedy auto chodziło wyskoczył błąd na czerwowo auto na podnośniku, sprawdziłem co się dzieje i okazało sie ze żadne światła nie działają mogarcze długie, oświetlenie zewnętrzne wewnętrzne poprostu wszystko padło. Szukałem w necie i niestety niczego się nie doszukałem.

wkońcu zmieniłem nowy aku z powrotem na stary z myslą ze problem minie niestety sie tak nie stało.

Podłączyłem kompa pokasowałem błędy które wyskoczyły i problem nadal widnieje.

proszę o pomoc bo nie wiem co mam zrobić a auto mam nie sprawne.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A zarejestrowałeś ten nowy akumulator, tak jak to opisują na forach?
Opublikowano
niestety nic nie zrobiłem dopiero jak wystapił problem jak wyżej opisuje zgłebiłem temat.... dzis nawet spraedziłem wszystkie bezpieczniki i wszystkie sa `ok chyba coś w kompie sie wyłożyło... miał ktoś może taki przypadek?
Opublikowano

Nie prawda, zaden FRM :duh: Bardzo czesto sie tak dzieje po wymianie akumulatora w BMW. Musisz mieć akumulator pod funkcje start-stop, po montazu kalibracja i tyle w temacie.

 

Modul FRM padl :mrgreen: Troche to naciągane.

 

P.s

Dodam, że funkcja start stop to moduł CAS :mad2:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie ty takie bajki czytasz ? Idź się ucz część techniczną.

Bardzo czesto sie tak dzieje po wymianie akumulatora w BMW

Aha, i światło nie świeci na nowym akumulatorze.

Słuchaj człowiek, nie jestem w tym wieku, aby kogoś oszukać na pieniądze.

 

Powiedz lepiej nam dlaczego światło nie świeci od nowej baterii, i od starej juz też ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aaa, nie dotczytałem dalszej części pytania, skupiłem się na funkcji start-stop, dlatego mnie ta naprawa FRM strasznie zdziwiła.

 

Zwracam honor :cool2:

Spoko.

Opublikowano

a jednak kolega miał rcje dałem auto do elektryka istwierdził że padł moduł FRM, elektryk go jakoś reanimował i auto śmiga.

Tyle za własnie dojrzałem ze nie działa mi światło przeciwmgielne z przodu, funkcja START STOP po dojechaniu do skrzyżowania tez sie jeszcze nie załącza elektryk stwierdził ze muszą sie naładować kondensatory itp... a jak nie bedzie poprawy mam do niego przyjechac..

i co wy o tym sądzicie?? :?

 

Po diagnozie auta nie ma zadnych blłedów i zadnych usterek proszę o radę w temacie.. :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jednak kolega miał rcje dałem auto do elektryka istwierdził że padł moduł FRM, elektryk go jakoś reanimował i auto śmiga.

Tyle za własnie dojrzałem ze nie działa mi światło przeciwmgielne z przodu,

FRM kodowany po reanimacji ?

Opublikowano

Niestety mi tego nie powiedział tylko stwierdził ze jak mu sie uda go reanimować to koszt bedzie mniejszy a jak sie nie da i będzie musiał zakupić nowy będzie koszt wyższy...

Akumulator jest Nowy BOSCH S5 80 AH 800 ma. A Start -Stop nadal nie śmiga na :evil: nowym aku...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety mi tego nie powiedział tylko stwierdził ze jak mu sie uda go reanimować to koszt bedzie mniejszy a jak sie nie da i będzie musiał zakupić nowy będzie koszt wyższy...

Akumulator jest Nowy BOSCH S5 80 AH 800 ma. A Start -Stop nadal nie śmiga na :evil: nowym aku...

Zadzwoń i zapytaj go co do kodowania. 80% trzeba kodować. Start Stop nie ma nic wspólnego z FRM.

Opublikowano
OK Dzięki ale bo diagnozie i naprawie nie komputer nie widzi żadnych błędów tak więc nasuwa się czy faktycznie mróz -9 kwesita naładowania "kondensatorów"i może bedzie OK czy jednak doszukiwać się innego powodu.??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
komputer nie widzi żadnych błędów

Odczyt błędów - to nie jest diagnoza .

Co do baterii - jaki był na początku, jaki jest zainstalowany teraz - typ i pojemność ?

Opublikowano
Na początku był oryginalny od nowośći Varta o tych samych parametrach jak nowy czyli BOSCH S5 80Ah 800MA AGM identyczne parametry i aku dedykowane do aut z Start Stop?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Start stop działa z tego co wiem powyżej +3C, dodatkowo silnik musi mieć minimum +75C. U mnie teź teraz sie nie aktywuje. Nowy akumulator zarejestruj. Trzeba wpisać pojemność, poinformować ECU, że wsadziłeś nową baterie, bo będziesz jeździł z niedoładowanym aku i szybciej rozwalisz nowy.
Opublikowano
Co do Start-stop to tak jak pisałem, jest to kwestja adaptacji. Często jak włożysz taki sam to mogą być problemy, a ty zamontowałeś inny, więc żadne kondensatory czy inne elektro-magiczne czujniki nie pomogą. Kodować i będzie śmigać :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale swoją drogą fachowcy mają fajne pomysły. Kondensatory, srutututu takie tam i spadaj frajerze :?
Opublikowano
Start stop działa z tego co wiem powyżej +3C, dodatkowo silnik musi mieć minimum +75C. U mnie teź teraz sie nie aktywuje. Nowy akumulator zarejestruj. Trzeba wpisać pojemność, poinformować ECU, że wsadziłeś nową baterie, bo będziesz jeździł z niedoładowanym aku i szybciej rozwalisz nowy.

dzięki za info sprawdze jak sie ociepli troszkę aku był rejestrowany :)

 

a jeszcze mi sie nasuwa temat świateł przeci mgielnych po naprawie FRM nie działają czy to może byc problem bezpiecznika?

i drugie zapytanie : oswietlenie panel od nadmuchu,klima mam wrazenie ze miga i swieci na minimum po mimo ze ustawiam oswietlenie np na mx on ma jeden poziom światła w tym miejscu a wszedzie indziej świeci jak mu się zada w komputerze.. co moge z tym zrobić

z góry dzięki za pomoc. :lol:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam wszystkich,

piszę jeszcze raz w temacie ponieważ moja przygoda i awaria nadal trwa, okazało sie ze zepsuty był moduł FRM którego elektryk naprawił zakodował i auto , oswietlenie działało za wyjatkiem świateł przeciw mgielnych.... Elektryk nadal działał zaktualizował oprogramowanie w całym aucie światła zaczeły działać natomiast pojawił się inny problem...

 

Wyskakuje na komputerze błąd podnoszenia okien... i za nic w swiecie nie idzie go usunąć, nie ma domykania szyb, szyby nie schodzą automatycznie do dołu tylko co 2 cm z przerwami.

nie Idzie skasować błedu ustawic szyb.

Prawdopodobnie spalił się czujnik hall..... (coś tam :) )przy silniczku podnoszenia szyb i aby to sprawdzic muszę mieć zamiennik aby to sprawdzić .

Tyle ze nigdzie tego silniczka nie mogę dostać a serwisie jedna sztuka kosztuje 680zł.

 

Ma może kos dojscie do takigo silniczka od E81? ewentualnie ma ktoś pomysł co może być w aucie czy ta teoria jest OK

z góry dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.