Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mogę potwierdzić że napęd 4x4 w e46 (nie żaden x drive tylko stały napęd 38/62%) jest napędem trwałym (trzeba uważać na przednie półosie - manszety etc) , skutecznym na śliskiej nawierzchni i w połączeniu z dużą mocą dającym bardzo miłe wrażenia z jazdy. X drivem nie jeździłem ale miałem w e46 stały napęd 4x4 i na południe Polski fantastyczna sprawa. Popieram głos użytkownika miczek.mk że na nasze drogi i dużą moc dużo lepiej sprawdzi się napęd 4x4 niż rwd.

Zrobiłem jakieś 60k km e46 330xi touring i komfort jazdy jest nieporównywalny w porównaniu z rwd (120k km zrobiłem 320i touring e36).

Polecam napęd 4x4 ale co do x drive to się nie wypowiadam.

Pozdrawiam!

Bierz Mnie Wszędzie...
Opublikowano

Mocne, 6-cylindrowe diesle z momentem 500+ Nm przy obrotach tylko trochę wyższych niż bieg jałowy zwyczajnie nie nadają się na napęd tylny.

To wieczne machanie ogonem, nieskuteczne starty, wieczne świecenie kontroli trakcji i elektroniczne ograniczanie mocy / momentu... czyli para w gwizdek...

Tego wiecznego braku przyczepności nigdy nie zapomnę..., najgorzej to na mokrym (już w październiku miałem tej 330d RWD po dziurki w...), a jak przyszła zima to ... to szkoda gadać.

Sprzedałem, dołożyłem i kupiłem też 330 Touring ale XD i mam ją do dzisiaj..

 

 

Rowniez przyznam racje Panu miczek.mk

Sam majac troszke podkrecone benzyny z profilu (b5 1.8t i c5 2.7bt)

wiem ze nie byloby totalnie zadnej trakcji na osce :wink:

 

Jesli ktos szuka samochodu do przemieszczania sie. Bez checi ostrego katowania i dawania ciagle bokiem. Gdy chcesz "siadac w auto i jechac" to nie ma nic lepszego niz jakies 4x4 (nie wazne juz czy quattro, x-drive czy symmetrical awd). :D

C5 idzie u mnie po maske w sniegu bez zajakniecia na dobrych oponkach. Oczywiscie ktos zaraz powie ze u mnei nie ma takiego sniegu, ale to tez przydaje sie na mokrej nawierzchni i w zakretach. Gdzie po prostu nie myslisz czy wejdziesz w zakret czy nie bo i tak 4x4 wyciagnie autko.

 

A jak sie chce to quattro tez pojdzie fajnie bokiem i mozna troche sie pobawic majac jakas tam moc.

 

Zona stwierdzila ze nie bedzie jezdzic starymi trupami (mowa o b5 1.8t) i chce koniecznie bmw to kupilismy jej e87 n47d20d :norty:

Poki bylo cieplo i sucho to byla zadowolona. W zime po kilku problemach podjechaniem pod gorke i ciaglym braku trakcji prosila o zwrot b5 :cry2:

 

Mozna w sumie podsumowac ze "4x4 + automat" to dla leni ktorzy chca po prostu bezpiecznie sie przemieszczac.

 

Wiec jesli ktos wyrosl z codziennego szalenstwa latania bokiem (a okazjonalnie bedzie chcial sie zabawic) i zalezy mu na sprawnym pokonywaniu dystansow to tylko 4x4.

 

 

teraz u mnei czas na kolejnego "trupa" jakas audi 80/90/coupe w 2.3ng (ktore chyba mi sie wydaje mial kiedys miczek.mk)

ktore tez bedzie w quattro bo szkoda marnowac czasu na zwykla oske

 

 

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teraz u mnie czas na kolejnego "trupa" jakas audi 80/90/coupe w 2.3ng (ktore chyba mi sie wydaje mial kiedys miczek.mk)

ktore tez bedzie w quattro bo szkoda marnowac czasu na zwykla oske

Pozdrawiam!

:shock: :shock: :shock:

Ale masz pamięć. Szok.

Czy my się znamy :?:

 

Faktycznie miałem kiedyś Audi 80 2.3E 133KM (NG)- w sedanie B4.

Ten 5-cylindrowy silnik w tamtych czasach to było naprawdę COŚ.

Sprzedawałem ją jak otwierałem firmę, dzięki pieniążkom za nią jestem teraz tam gdzie jestem.

I za to jestem JEJ wdzięczny...

 

Zona stwierdzila ze nie bedzie jezdzic starymi trupami (mowa o b5 1.8t) i chce koniecznie bmw to kupilismy jej e87 n47d20d :norty:

Poki bylo cieplo i sucho to byla zadowolona. W zime po kilku problemach podjechaniem pod gorke i ciaglym braku trakcji prosila o zwrot b5

Moja też woli FWD w A-klasowej gwiazdeczce 180cdi Avantgarde niż brykające RWD w 118d+ LCI.

Takie są kobiety. Nie przetłumaczysz...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
A moje trzy grosze. Audi quarto jedzie troszkę inaczej niż xd, ma stały napęd zapięty ( miałem przez parę lat a6 w q) a co do e60 z xd . mam porównanie z ośką. ponieważ mam na stanie 2 sztuki z tego samego roku , jedna z xd druga bez. a od wczoraj jestem zwolennikiem ośki. strzelił wałek od przedniego napędu, dziura w skrzyni, kupienie wałka w zasadzie tylko serwis jeśli chodzi o nowy ( 3600) + koszty związane ze skrzynią,( jak się uda pospawać to tylko olej, a jak nie to następne 4-5 koła) wałek używany- kupno graniczy z cudem. Nowy na allegro firmy niby amerykańskiej- haha drivershaft parts 900 - która znajduje się w RPA w dzielnicy slumsów w chatce 3x4 metry znaczy krzak i tyle szczęścia z xd. od wczoraj wolę ośkę ! różnica w jeździe nie wyrówna wydatków.
Opublikowano
od wczoraj wolę ośkę ! różnica w jeździe nie wyrówna wydatków.

Z takim podejściem to proponuje np. Hondę Jazz . Jak ci padnie automatyczna skrzynia to powiesz że wolisz manualną , a jak padnie dwumasa to że automat lepszy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo opla corsę b :wink: ciekawy odkop żeby się pożalić a rozrządy wymieniłeś w obu? Tfu tfu wtedy to tylko rower zostanie, nie mylić z marką rover :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.