Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wylatuje mi dym z pod laczenia filtra dpf z kolektore wydechowym, pokazanym na zdjeciu. Podejrzewam ze przepalila sie uszczelka nr 2 na obrazku metalowa i z tad wylatuje dym. Tego miejsca jest pewny na 100% ze leci z tamtad, ale moje pytanie brzmi czy da rade po zdjeciu tej opaski nr3 wyciagnac ta uszczelke i wlozyc w jej miejsce nowa czy trzeba bedzie demontowac dpf i troche wydechu, aby to wykonac.

137383d06ade2955med.jpg

Opublikowano
Na wszelki wypadek zdejmij cały dpf i zobacz czy wszystko jest z nim ok. Może jest już przypchany i spaliny szukają ujścia bokiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz odkrecic element 6 i 7 wtedy dpf bedzie ruchomy i mozesz wymienic opaske.

Jestes w stanie to wykonac.

To nie jest skomplikowana wymiana.

Opublikowano
Tam nie ma uszczelki... Jest tylko V band co mogę polecić... jeśli Twój V band jest oryginalny to wymień go na używany oryginalny... Nowy dostępny w aso jest bardzo kiepskiej jakości... Całkiem inna konstrukcja niż to co z fabryki wychodzi
Opublikowano

Jak nie ma jak pokazuje ze jest.

Obejma taśmowa V 1

18308512137

tylko w połączeniu z

-- Uszczelka 1

18308518970 <<< koszt 18 z groszami, dzwonilem i jest dostepna wiec?

Opublikowano
ciekawe jak kupisz to pokaz koniecznie rozbieralem kolo 10-15 aut i w zadnym nie bylo.... chyba ze dołozyli i zmienili ta fajna obejme na 1 razowy shit... bo pisze ze od 12 roku.... który potrafi peknac podczas montazu...
Opublikowano
Orientuje się ktoś czy katalizator w bmw e91 320d m47n2 ma tą samą średnice co później montowane dpf'y czy była by opcja wycięcia wkładu puszki z katalizatora i zaspawania go w puszcze po dpf ? ?? Jednak zapach spalin jest trochę drażniący, no i dźwięk wydechu z pustą puszką po dpf'ie też rewelacyjny nie jest, dla tego zastanawiam się albo zamontować downpipe, albo pokombinować z katalizatorem z wersji bez dpf tylko chciałem upewnić się co do rozmiaru zanim wydam kasę na kata.
Opublikowano
a co z czujnikami które zamontowane są w puszcze dpf, bo jest ich w sumie 3 najprościej byłoby zamontować katalizator z starszej wersji ale od ma tylko miejsce na sonde a zostaje jeszcze czujnik temp. i cisnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.