Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siedziałem w poczekalni. Człowiek mnie zawołał mówiąc, że auto jest zrobione. Nic nie wspominał o żadnym 'problemie'. Dopiero zorientowałem się pod domem, że kartka leży na siedzeniu.

Czy dany defekt może być spowodowany lekko krzywa felgą? Mam na myśli po owalu jest lekko zakrzywiona (ma w piątek jechać na prostowanie).

Opublikowano

Felga tu raczej nie jest problemem.

Jak to wyeliminować -ustawić kąt jeszcze raz. być może stuknięcie w klucz spowodowałby że wynik byłby na zielonym (+1,59) ;)

Być może śruby do regulacji stanęły na przysłowiowy amen i mechanik nie mógł jej przekręcić -zostawił tak jak jest. Miałem podobny przypadek, kąty ustawione na granicy, w sumie nic się nie działo, opon nie cięło auto nie ściągało na drodze.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
W sumie moje jedzie po sznurku i nie narzekam ale boje się własnie o opony. Na przodzie starło mi anty stad cały ten zabieg zwiazany ze zbieżnością. Za to bardziej mnie martwi lewy tył bo prawy tak jak piszesz jest na granicy tolerancji.
Opublikowano
Przód jest ustawiony wzorcowo -może mechanik zrozumiał, że ma tylko przód ogarnąć :D


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
Dla mnie ciężko to odczytać, bo nikt mi tego na zakładzie nie wytłumaczył... ale tak na chłopski rozum wydaje mi się, że to mniejszym drukiem to stan przed korekta a to grubszym po (?)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety to wygląda właśnie jak taki żart.

 

Po pierwsze, co nawet jest kolorystycznie i graficznie widoczne (a wiec dla osob nie znających się na rzeczy) pewne wartości/wartość jest na czerwono - a więc poza normą - ŹLE

 

Dwa że niestety osoby robiące geometrie (przynajmniej w Bydgoszczy) mają swoje teorie... jeden mowi, ustawie Ci kola zbieznie bo Laguna tak musi miec, a drugi mowi, ustawie Ci rozbieznie, to bedzie Ci sie lepiej jezdzic, wiec jezdze do takiego co robi wg. katalogu jak trzeba na '0'.

 

Z przodu masz +1 - równo z lewej i z prawej jeśli chodzi o drążki. Może być OK (nie wiem jak BMW zaleca). Gdyby w programie wybrał dobry profil, powinno być na 0

Kąt nachylenia masz na prawym -0,14" - nie jest to źle, ale mogłoby być 0

Wyprzedzenia wahacza w ogóle nie masz zmierzonego.

 

Jeśli chodzi o tył to...

 

lewe masz +1,6, prawe +1,3*. Idealnie byłoby jak by oba koła miały tą samą wartość. Widać że około +1,3 jest w połowie skali, więc powinno być +1,3*

No i to jedno niżej to też jak widać skrajnie róźne wartości...

 

Wygląda jak by tyłu w ogóle nie ruszył.

Opublikowano
Tragedii nie ma, ale podjedz i poproś o korektę i zapytaj dlaczego są te różnice i czy jest jeszcze zasięg regulacji czy nie bo może jest już na granicy. Spytaj czy robili ustawienia z obciążeniem auta czy bez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.