Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mój paść zaczął przerywać przy przyspieszaniu w zakresie obrotów do 3tyś. Nie mam pomysłu co to może być, wyrzuca kilka błędów np:

Sonda, wypadanie zapłonow razna 2 i 4 a raz na innych cylindrach, coś z ciśnieniem oleju. Jak się daje tylko tylko gazu to przyspiesza normalnie a jak pedał w podłogę to zaczyna migac check( jeśli nie odpuszczę jak zacznie przerywac)

Poradźcie co to może być, co sprawdzić

Opublikowano

A ja bym zaczął od sprawdzenia rozrządu a dokładniej ślizgów łancucha. Problemy z ciśnieniem mogą wskazywać na zapchany smok pompy oleju kawałkami tegoż ślizgu a co się z tym łączy problemem z kończącym żywot rozrządzie a co daje nam też przy okazji problemy z wypadaniem zapłonów...

A co skutkuje (polecam poszukać) w najbliższym czasie zatartą panewką

Opublikowano
no zaczęło się w miare, ale z rozrządem to już konkret. Ciężko tu się czymkolwiek sugerować w sumie bo błędy to sobie jak to w bmw wyrzuca jakie chce i kiedy chce
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko tu się czymkolwiek sugerować w sumie bo błędy to sobie jak to w bmw wyrzuca jakie chce i kiedy chce

Niestety kazdy blad ma jakies znaczenie i nie jest wyrzucany ot tak sobie.

Zacznij jednak od pomiaru cisnienia paliwa na listwie

Od przeplywowki nie wypadnie zaplon

Opublikowano
Kurde nie ma takiego przyrządu mechanik, pod komputerem nie pokaże? Coś jeszcze przy takiej tempera turze ciężko pali, nawet czasem zgaśnie po odpaleniu
Opublikowano

sprawdziliśmy wtryski wyłączając na komputerze jeden po drugim, wychodzi na to, że jest okej, pompe paliwa niby słychać ale czy dobrze pracuje to nie wiem.

Samochód po nocy ciężko odpala, czasem nawet zgaśnie i dopiero za drugim zaskoczy.

Opublikowano

hej,

gdy u mnie po nocy ciężko odpalał, tzn zawsze odpalał za pierwszym razem ale chodził jakiś czas nierówno, to winne były wtryski. Wymieniałem od najtańszych części: świece, cewki ale i tak skończyło się na wtryskach... możliwe, że u Ciebie problem leży po innej stronie. Napisz jak się uporasz ze swoim problemem

powodzenia i pozdrawiam

Opublikowano
no i wiadomo, też sobie sprawdź świece i cewki bo one są chyba najczęstszymi przypadkami nierównej pracy tego silnika
Opublikowano
Niestety obstawiam opcje kolegi 525ix na początku rozkręć wymiennik ciepła i zobacz czy nie ma kawałków rozrządu w nim. Albo innego syfu. Konkretnie na zaworku w podstawie Jeśli są tzn że przeszły przez pompę i mogły ją uszkodzić oraz że smok do wymiany bo pękło sitko. Jeśli nie ma najprawdopodobniej coś zatkało smok. Kontrola wymiennika to 25 minut.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To ja poobserwuje jak bedzie przebiegac ta diagnoza.

Jak odkrecisz ten wymiennik to nie zapomnij o nowych uszczelkach

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wyszło, że świece i wszystkie cewki do wymiany

Jak byla wykonywana diagnoza ze padl tak nieprawdopodobny werdykt?

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.