Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do niedawna bylem posiadaczem 320i 2006r z przebiegiem prawie 110tys km. Jedyna powazna awaria to valvetronic. Podobno bardzo czesty przypadek przy 90-100tys km. Ogolnie wymienialem co roku wszystkie plyny, mimo ze robilem max 10tys km rocznie i auto bylo naprawde w swietnym stanie technicznym. Na naprawde szczegolowych serwisach nic nie wychodzilo. Jesli chodzi o wizualny juz mniej. Szczegolnie siedzenie kierowcy, ale jak sie wazy 100kg to zawsze jest ten sam problem...
  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Byl wymieniony caly silniczek. Sa oryginalne i od Siemensa. Przepasci cenowej nie bylo duzej, wiec wzialem OEM. Objawy uszkodzonego valvetronica? Brak totalnie mocy, szarpanie, problemy z urochomieniem.
Opublikowano
niestety nie znajduje czesci numer 13537565137 - a to jest numer wtryskow...

 

nr wtrysku to

13537589048

i zastepuje twój

 

 

980 zl??? Nie da sie gdzies taniej tego znalezc ??? Masakra... potrzebuje 4

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

Posiadam 320i 2010r. ze skrzynią aut. właśnie pojawił mi się problem ze słynną żółtą kontrolką silnika .

Proszę mi podpowiedzieć czy ten błąd/kontrola sama zniknie czy trzeba wykasować kompem ?

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam

Przesiadam się na e90 i tutaj pojawiają się pytania o to ile taka zadbana sztuka może przejechać.

Moja w dieslu ma 210k i nic poważnego się jeszcze nie stało. Jest to oryginalny przebieg, a nie mam pewności jak dbało 2 poprzednich właścicieli i także nie mam teraz. Sprowadzeniem auta zajmuje się firma. Ma być tak jak w opisie, czyli przebieg w 100% oryginalny i fabryczny w bardzo dobrym stanie lakier i wiadomo, że z pewnych żródeł poza wyposażeniem bardzo ważny wpływ na cenę ma przebieg. Nie wiem czy potrzeba mi BMW, które nie widziało jeszcze 100k km.

Rocznie pokonuje ok 10k km. Na ogół krótkie trasy 10km dziennie + weekendy.

 

Proszę bez docinek bo miałem 2x E36 w benzynie i silniki chodziły jak złoto, gdzie miały blisko 400k na liczniku. Nie wiem jak to jest z e90 i czy taka 150k, bądź blisko 200k to nie będzie już trup i zaraz zacznie mi się wszystko sypać.

Przy okazji proszę o informację odnośnie korozji w E90 ponieważ informacje w @ są sprzeczne. Gdzieś piszą, że lubi podwozie szybko łapać, a inni piszą, że korozja w E90 nie występuje.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Od okolo pol roku posiadam E90 318i z silnikiem N43 (niestety).

 

Oryginalny przebieg samochodu 110k gdy go kupowalem.

Po przejechaniu okolo 10k mam problemy z wtryskiwaczami (ostatnio jeden padl), a nie sa to tanie zabawki.

 

Ogolnie rzecz biorac patrzac na ilosc tematów w dziale E90 o falujacych obrotach/problemach z wtryskiwaczami/dziwnych dzwiekach (tykaniu) itd. ja nie zdecydowalbym sie na ponowny zakup.

 

Jest to moja subiektywa ocena bo szczerze powiedziawszy nastawialem sie na zakup samochodu okolo 100k, aby miec malo rzeczy do naprawy (nie wliczamu utrzymania olej, filtry etc.)

 

Mozliwe ze ja mialem po prostu pecha.

 

EDIT:

Zapomnialbym dodac o spalonym czujniku NOX (koszt nowego 1800zl), no i zapchanym kata (jazda miejska).

Opublikowano

Autor tematu pyta o 150KM ? Duże literki mają tu znaczenie bo określają moc w Koniach Mechanicznych a małe km to przebieg :)

150KM to silnik N46 z wtryskami które są raczej pancerne. Problemem w tych silnikach jest valvetronic, którego nie ma następca czyli N43 (170KM). Tu problemem są wtryski i Sonda NOX.

Jeżeli kupisz auto z pewnym przegiebiegm i dobrze utrzymane to ok, w przeciwnym wypadku nie radzę kupować bo wielu tu już się przejechało i kupiło trupa. Pamiętaj że te auta mają już swoje lata i wiele rzeczy padnie że starości jak np wszelakie uszelniacze. Rdza poza tylną belką podwozia u mnie nie istnieje.

Niestety BMW od pewnego czasu robi kiepskie silniki. Ale o tym i wszystkim innym przeczytasz na forum spoooooro.

Opublikowano
Wydaję mi się,że to wszystko zależy ile pieniędzy i czasu poświecisz na szukanie swojego BMW E90 z silnikiem N46. Nie ma cudów, auto utrzymane w bardzo dobrym stanie i nie kręconym przebiegiem będzie swoje kosztowało ale później będzie cieszyć. Wydaje mi się, że duża liczba postów z tematami N46 318i,320i i ich usterkami wiąże się z tym, że ludzie chcą mieć ładne auto i myślą ze za 22-25k trafią super okazje a prawda jest taka, że często trafiają szrot do którego później trzeba dokładać. Trzeba też pamiętać, że w aucie nie pierwszej młodości z racji swojego wieku mogą się pokazać do wymiany wszelakie uszczelki gumowe, m.in. uszczelniacze zaworów,typowa bolączka tych silników ale myślę, że jak już trafisz dobry okaz to będzie służył dłuuuugie lata... no chyba,że wcześniej przyjdzie apetyt na następne BMW bo 150KM będzie brakowało :)
Opublikowano

Na pewno 150KM to mało, ale mam tylko 35k zł, więc mogę zapomnieć o szukaniu pewnego auta w tej cenie. Nie chcę innej marki bo miałem już 4 BMW i czymkolwiek inny nie jeżdżę to wracając do swojego czuję zwyczajną ulgę, że to jest to co można czuć w aucie, a jeździłem o wiele nowszymi i droższymi autami.

E90 150KM ma posłużyć 3-4 lata i do sprzedania bo tyle powinienem czekać na dozbieranie do F30 z mocniejszym silnikiem, ale za 3-4 lata to wydatek rzędu 50k minimum za zadbaną sztukę.

Na forum zauważyłem, że jest masa opinii, ale szukam auta od 4 miesięcy i obejrzałem blisko 40 aut w kraju i ok 35 z nich odrzuciłem po ok 1-2 minutach oględzin. Były to istne złomy i ''błędy w ogłoszeniu'', a pozostałe 5, które mnie interesowały to albo silnik 130 koni (318i), albo bardzo ubogie wersje. Zatem wiem, że niestety, ale większość posiadaczy ma auta z mocną korektą licznika i zwyczajnie zaniedbane przez poprzednich właścicieli, a efekty widać na forach z pytaniami co się dzieje.

Ja szukam auta w miejscach, gdzie mnie to POWINNO ominąć, czyli różnego rodzaju salony samochodowe. Ceny niestety tam są wyższe niż u nas ''igła'' w full opcji. Aktualnie mam za 34k z 2007, ale jest zwyczajnie goła, ale ma 90k przebiegu zatem zastanawiam się nad większym przebiegiem co pozwoli zamknąć się w budżecie i mieć autko w lepszym wyposażeniu. Na forum jest masa tematów z poważnymi awariami, gdzie stan licznika pokazuje niewiele ponad 100tyś i nie wnikam, czy to oryginalny przebieg zatem chciałbym was zapytać ile taki benzyniak pociągnie. Szukam oczywiście auta bez bezpośredniego wtrysku, gdyż wywnioskowałem, że jej serwis może być uciążliwy.

Dodam, że poruszam się niemal wyłącznie w ruchu miejskim zatem proszę nie sugerować mi Diesla :8)

Opublikowano

Raczej nie kupisz 10 letniego auta z dobrym wyposażeniem z przebiegiem do 100kkm i jeszcze w dobrej cenie. Te wszystkie cechy nie idą w parze w przypadku BMW. Tu jak ktoś bierze bogate wyposażenie to z reguły dużo jeździ.

A niski przebieg nie gwarantuje bezawaryjności gdyż auto które stoi również się zużywa. Np hamulce, podwozie nie lubią być nieeksploatowane.

 

Mimo to życzę powodzenia w poszukiwaniach.

Opublikowano
Jeśli mogę Ci doradzić to w moim przypadku patrzyłem mało przychylnym okiem na oferty typu ''igła'' lub super okazje gdzie osoby sprzedające wystawiały auta z bogatym wyposażeniem za niezbyt duże pieniądze w Polsce. Ilość osób próbujących naciągnąć kupców ostatnimi czasy w naszym kraju strasznie wzrosła i często można spotkać na swojej drodze tak zwanego "Mirka" handlarza. Ja szukając auta zdecydowałem się na kupno w Niemczech, ogarnąłem sobie kolesia który robi to zawodowo i jedynie podsyłałem mu linki ofert które mógł sprawdzić mi wracając z trasy ze swoimi zdobyczami. Może zastanów się nad wersją 2.0, 129KM 318i, ja tak zrobiłem w swoim przypadku. Przeznaczyłem 37k na zakup auta z mniejsza mocą ale za to o lepszym standardzie wizualnym i sprawdzonym przebiegu jak i stanie technicznym :) Opcji jest wiele, ważne żebyś Ty na końcu był zadowolony patrząc na swoje auto i je użytkując :D :cool2:
Opublikowano
Ja sam sprowadzam samochody dla siebie czy znajomych, jednak sam sie nacialem.... w pazdzierniku zeszlego roku kupilem e91 z 2010r 318i 143km N43b20. Samochod serwisowany, jednakze po 2 miesiacach obrocila sie panewka. Musialem wymienic rozrzad, wal, korbowod itp. Za tym silnikiem niestety nie trafisz. Jesli kupicie ten silnik to zaplaccie mechanikowi i sprawdzcie rozrzad, bo prowadnice lancucha sa plastikowe i lubia sie lamac, a polamane kawalki laduja w pompie oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.