Skocz do zawartości

e46 jakie zawieszenie gwintowane wybrać? Gwint za i przeciw.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja akurat nie mam porównania do innego zawiasu bo na takim już kupiłem. No ale na pewno jest sztywniej niż na serii, dziury pewnie też bardziej czuć, no ale jak ma być obniżenie to musi być sztywniej...

Wiadomo że taki zawias jest raczej dla kogoś kto nie wymaga zbyt wiele i nie jeździ na rajdy itp. Ja dodatkowo nie jeżdżę autem zbyt wiele, robię ok 10tkm rocznie i jak dla mnie póki co jest ok. Jak się rozsypie to będę się zastanawiał :wink:

Jak nie chcesz takiego najtańszego za 1000zł to może takie AP:

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-ap-sport-bmw-e46-e-46-i3192910767.html

Opublikowano
Niby na tym wszyscy jeżdzą w moim mieście ... fakt że najczęściej w e36 a parę sztuk tylko w e46 ale w życiu bym tego nie założył - niby jest gwaracja itd, ale jednak nie.

Jak już gwint to dobrych firm, ma być grubo to nie w cenie 1 amora sachsa do sportowego dostosowania nadwozia / mPak.

Ale to moje zdanie.

Nie wiem jak sachsy są słabe jak ja mam 200 tysi potwierdzone, 40 tysi na r17 zrobiłem w sportowym dostosowaniu podwozia, gdzie 60% jest miasta i są od nowości ok, inna sprawa że polemizowałbym z tym że sachs z naklejką bmw a sachs bez naklejki to jest to samo.

 

Koledze juz drugi sachs wylal z przodu (oczywiscie tuz po 2-letniej gwarancji). Nie wytrzymuja dziur Wroclawskich.

Sachs od BMW jakos nie rowna sie temu ze sklepu.

 

Ja wole kupic MTS (same amory bo sprezyny to badziew) bo maja tyle samo gwarancji i sa 3 razy tansze niz sachs advantage.

Opublikowano

Spoko, takie ty masz podejście, ja mam inne, nawiązałem do sachsa z nalepką bmw i bez bo wiele osób pisze, że to samo tylko płacisz za nalepkę, a jak potwierdza powyższy przykład, tak nie jest. Moim zdaniem tyczy się to większości porównań bmw z nalepką i bez, produkowane przez tą samą firmę.

Co do gwintu, to jak pisałem wyżej, jak gwint to już jakiś konkret, firmy która się tym zajmuje i tak staniały do tego co było 10-12 lat temu.

Daj znać co wybrałeś.

Opublikowano

Zawieszenie AP komplet można już nabyć za jakieś 1200zł,może taniej(niegwintowane)-a to już wyższa półka....

Chyba bardziej się opłaca niż komplet MTS Lub TA....

 

AP - Bardzo polecana firma przez sklep oficjalny Eibacha - mają tam wszystko.....

 

Sam myślę o takim komplecie.

Opublikowano

Sluchajcie chyba sobie daruje gwint, te AP tez. Tym bardziej ze chce dolozyc skore do auta I robi sie duzo $.

Na pewno kupie amory Mts mysle tylko czy nie brac zestawu. A jak by sie to sprawowalo amory MTS + seria springi ?

http://www.autocentrum.pl/gfx/katalog/1787_1.jpg

E46 on board http://directory.e46fanatics.com/

Opublikowano
W e30 cabrio ta technix przez rok użytkowania spisował się super. Kompletnie nic się nie działo. Dwa razy felga uszkodzona od dziury, a zawias nic.
Opublikowano
Sluchajcie chyba sobie daruje gwint, te AP tez. Tym bardziej ze chce dolozyc skore do auta I robi sie duzo $.

Na pewno kupie amory Mts mysle tylko czy nie brac zestawu. A jak by sie to sprawowalo amory MTS + seria springi ?

 

Seria sprezyny bedzie seria wysokosc, a zmieniasz na sport chyba tez po to, zeby lekko obnizyc, prawda?

Opublikowano
Spoko, takie ty masz podejście, ja mam inne, nawiązałem do sachsa z nalepką bmw i bez bo wiele osób pisze, że to samo tylko płacisz za nalepkę, a jak potwierdza powyższy przykład, tak nie jest. Moim zdaniem tyczy się to większości porównań bmw z nalepką i bez, produkowane przez tą samą firmę.

Co do gwintu, to jak pisałem wyżej, jak gwint to już jakiś konkret, firmy która się tym zajmuje i tak staniały do tego co było 10-12 lat temu.

Daj znać co wybrałeś.

 

A czy ja mowie, ze gwint nie powinien byc konkret? Ponizej AP bym raczej nie schodzil. Bardzo fajne jest KW rowniez w umiarkowanych cenach.

Jak Cie stac na wydatek rzedu 20-30% wartosci auta to mozna kupic produkty firmy bilstein.

 

Jesli wymieniac tylko amortyzatory i pod sport to ok - sachs advantage, bilstein b6 albo b8 ale to kupa kasy jest. Jak ktos nie chce inwestowac to MTS jest fajna alternatywa.

 

To nie jest kwestia podejscia, tylko preferencji. Moje podejscie jest takie jak twoje - wkladaj co najlepsze. Tyle, ze poza samochodem mam normalne zycie, buduje dom i wole za ta kase kupic cos dziecku np. Nie wybieram sie z dwu litrowym dieslem na tor tak czy siak wiec nie potrzebuje wyczynowej zawiechy.

Opublikowano
Witajcie drodzy użytkownicy! Dziś zwracam się do was z pytaniem, a mianowicie, wymieniłem opony w mojej e46 na 215/55/17 i pojawił się problem, chce założyć gwintowany zawias lecz oponki są mniej więcej w równej linii z nadkolem, dlatego chce zapytać czy zakładając gwint pojawi się jakis negatyw i opony schowana się pod nadkole? Czy jednak będzie z tym problem i nadkole bedzie ocierać o oponę?
Opublikowano

to nie od opon zależy czy są na równi z nadkolem tylko od felg, jak obniżysz zawieszenie moze sie okazać że bedzie ocierać opona. Albo jak ktoś usiądzie z tyłu.

 

Nie sprawdzisz tego bez założenia czy opona się bedzie chować, jak nie bedzie to zostaje ci założenie innych felg z tyłu z wiekszym ET.

szukam
Opublikowano
Dziękuję ci bardzo. A powiedz mi jeszcze czy zrobi się negatyw przy założeniu sportowego zaiweszenia?
Opublikowano

negatyw nie robi się sam z siebie. Pytasz o negatyw na tyle czy na przodzie ? na przodzie aby miec trzeba załozyć camber plates czyli takie mocowanie amora które umozliwa jego przesuwanie, albo druga metoda to np. przedłużyć wahacz dolny który odsunie troche doł koła na zewnątrz.

Jak to sie z tyłu odbywa nie bardzo wiem ale też są sruby do regulacji geometrii i kątów.

szukam
Opublikowano
Negatyw nawet się robi w przednionapędówkach z tyłu, mniejszy ale zawsze, w 126p na rozklepanym resorze bywał "większy" negatyw niż z bmw na glebie, moim zdaniem negatyw będzie ale jaki to dowiesz się jak założysz.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Padly mi sprezyny w moim aucie i zamierzalem sie z tym ze kupie sprezyny i bedzie po krzyku lecz zmienilem zdanie pomyslalem ze zainwestuje i wstawie zawieszenie gwintowane, rowniez znalazlem aukcje ktora przedstawia produkt, tylko jak to w zyciu roznie bywa chcialbym sie poradzic forum czy wybrac te ktora przedstawia aukcja z linku czy wybrac cos innego.

 

Tutaj link http://allegro.pl/koni-sport-zawieszenie-bmw-e46-coupe-inne-sklep-i3586790846.html

Opublikowano

Ostatnio wymieniałem zawias na B12 Pro-kit. Auto wg. katalogu poszło z przodu o 30mm w dół i powiem szczerze,

że bałbym się je obniżać bardziej. Wyglądać to będzie fajnie, ale obawiam się o praktyczność.

W gwincie do którego dałeś linka auto pójdzie 40mm w dół z opcją dalszego obniżania.

Zastanów się czy to ma sens, bo moim zdaniem większy minus niż powiedzmy te 30..40mm grozi rozwaleniem podwozia na na polskich drogach, więc po co regulacja.

W razie czego do rozważenia np. Pro-Street-S.

http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-coupe-(e46)-pss65-20-001-02-22-pi-812.html

Opublikowano

a jak to wyglada z geometria kol, przy kazdym obnizeniu auta nalezy udac sie na zbieznosc?

Hmm ten pro street juz tak drogo wychodzi przy 4 tys.

Opublikowano

Pro street podałem jako alternatywę. Na pewno znajdziesz tańsze zawiasy.

Koszt zrobienia geometrii przy kosztach zawiasu to żaden koszt, a co jakiś czas przy jakości naszych dróg wypada ją zrobić.

Warto też wziąć pod uwagę wymianę łożysk amortyzatorów. Zrobisz porządek z zawiasem za jednym razem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam jak w temacie już powoli muszę wymienić zawieszenie bo nie działa tak jak na początku, Tył za bardzo lata na zakretach przód za bardzo sie ugina wieć pytanie co wybrać żeby było adekwatnie dobrym i nie drogim ;) oraz na co zwrócić uwagę co omijać i ogólnie wasze wypowiedzi

Co myślicie o tym produkcie http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-laczniki-stab-bmw-e46-mts-i3690537591.html

Opublikowano
Za tę kasę masz komplet amortyzatorów przód i tył Sachsa albo Bilsteina, i jeszcze na tuleje progowe Ci wystarczy. Nie wiem, co chcesz osiągnąć, ale jeździłem na tym zawiasie, i komfort jazdy żaden. Auto trzęsie się jak galareta na każdym najmniejszym wyboju, przejazd po dziurawej ulicy można przypłacić siwizną. Ale co kto lubi, ja poszedłbym w kierunku rozwiązań fabrycznych - zawieszenie to nie tylko amorki i sprężyny, to masa innych części, i każda ma wpływ na prowadzenie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I pamiętaj, że wymiana zawieszenia na takie skrajnie twarde spowoduje, że cała reszta elementów zawieszenia która dziś sprawia wrażenie "dobrych" rozleci się w krótkim czasie.
Opublikowano

Zwolenników mts-ów czy to zestaw gwint czy osobno amory lub sprężyny jest na forum tyle samo chyba co przeciwników.

Ja oczywiście jestem przeciw, nie dlatego że gwint ale dlatego że mts.

A ogólnie jak ktoś nie chce mega glebe i taczkę ( co ma swoje plusy ) to są na rynku duże lepsze gwinty. A rozwiązania fabryczne, zawsze można sportowe dostosowanie/mPakiet założyć w zamienniku sascha i sprężyny dorwać. Ale zakładam, że pytającego takie rozwiązanie nie satysfakcjonuje. Ja mts-a załozyłbym tylko e30/e36 peta do pizzdowania w wolnych chwilach, nie do normalnego samochodu.

Ktoś napisze, że przecież jest gwarancja - no jest, to dlaczego zawsze i wszytskiego nie kupujemy najtańszego ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.