Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witka.

Pacjent E46 2.0 m52. Otóż beti szwagra odmawia posłuszeństwa.

Wczoraj po odpaleniu na zimnym silnik nierówno pracował.

Po powrocie z przejażdżki auto podniosło obroty o ok.

150 obr/min.

Podłączyłem icoma by sprawdzić błędy

Błędy oczywiście były:

 

Przerwa w spalaniu cyl.1

Przerwa w spalaniu cyl.4

 

Jest jeszcze jeden błąd dotyczący czujnika vanosa na wylocie.

Do tej pory nic się z tym nie działo.

Błędy skasowane zamieniono cewki 1-2, 3-4

Pojechaliśmy zrobić logi dynamiczne.

Do momentu osiągnięcia temp. roboczej, wszystko jest w porządku.

Po uzyskaniu przez silnik 90* podnosi obroty o 150 obr/min. Obroty nie falują, trzymają się równo.

Duże korekty na cylindrach 2 i tu obstawiam cewkę, i 4 tu obstawiam świece.

Ponownie odczytałem błędy, był jeden, oczywiście od vanosa na wydechu. Może to od niego.

Szwagier ma kupić nowe świece.

Mam do was prośbę. Możecie zobaczyć jakie są wartości na vanosie po stronie dolotu i wydechu.

Bo w tym przypadku na dolocie jest 121* a na wylocie -105*

I jeszcze jedno. Inpa dziwnie pokazuje cylindry w rough. Nie są w kolejności od 1 do 6.

Nie pamiętam dokładnie ale chyba pokazuje po kolejności zapłonu. Jak liczyć kolejność cylindrów? Tak jak są fizycznie, 1,2,... od strony rozrządu, czy po wskazaniach inpy.

Trochę tego dużo, ale liczę na Was i Waszą pomóc w tym temacie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oczywiście od vanosa na wydechu. Może to od niego.

oczywiście , nie widzimy numer błędu - nam się domyślać ? lub może sam ze sobą rozmawiasz ?

Możecie zobaczyć jakie są wartości na vanosie po stronie dolotu i wydechu.

Możemy

http://i.piccy.info/i9/fce3f258b262904e617ef1f30619137c/1483865533/63586/1098615/IMG_20170108_094756_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2017-01-08-08-52/i9-10713668/800x450-r/i.gif

http://i.piccy.info/i9/4248da696bc64d7794df0ff6ca25527e/1483865561/92492/1098615/IMG_20170108_094722_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2017-01-08-08-52/i9-10713669/800x450-r/i.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam inne pytanie - jak można zadawać takie pytania, mając icom i programy do niego, w których znajdują się odpowiedzi na wszystkie twoje pytania
Opublikowano

Szanowny kolego. Nie podałem numeru błędu ponieważ go nie pamiętam. A teraz jestem 50 km od domu i to do tego w pracy.

Korzystając z chwili czasu napisałem na forum. Taka sytuacja.

Ale i tak dziękuję Ci za screeny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że zdajesz sobie sprawę , że kąty w porządku. A numer błędu chciałbym zobaczyć - on może dać właściwy kierunek. Przy okazji, w DIS jest sprawdzanie Vanos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.