Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Mam taki nietypowy problem w BMW e90,238i:

Nie mogę otworzyć klapki od wlewu paliwa. Po nacisnieciu nic się nie dzieje, a klapka nie odskakuje.

Sprawdzałem w bagażniku nad akumulatorem, ale niestety nie ma tej linki awaryjnego otwierania. Da się coś zrobić ? Mam bardzo mało paliwa ^^

Opublikowano

Jeśli nie słuchać zadnej reakcji w okolicach klapki to musisz zajrzeć dość głeboko pod tapicerkę od strony bagażnika.

Mi rano siłownik otworzył ale klapka przymarzła.

Opublikowano

Jeśli nie słuchać zadnej reakcji w okolicach klapki to musisz zajrzeć dość głeboko pod tapicerkę od strony bagażnika.

Mi rano siłownik otworzył ale klapka przymarzła.

Opublikowano
Ja też ostatnio miałem problem, zajechałem na stację ale niestety klapki nie otworzyłem, przymarzł bolec od centralnego co rygluje klapkę i w ogóle nie dało jej się nawet ucisnąć, musiałem wstawic do garażu i trochę podziałac suszarką i odpuściło.
Opublikowano

Ale miałeś takie uczucie,ze jest przymarźnięte ? Bo tutaj ta klapka jakby rusza się normalnie tzn w zakresie 2/3 mm ale jednak. Tez dość długo jechałem i się zastanawiam czy temperatura z baku by jakoś tego nie rozmroziła podczas jazdy ?

 

Pod tapicerkę patrzyłem i nigdzie nie było linki , jedynie same kable. Bo ci nasz na myśli mówiąc głęboko xD ? Mam ja ściągnąć aż do wysokości siedzeń ?

Opublikowano

Zostaje ciepły garaż, lub ogrzewanie. Ten bolec lubi przymarzać, konstrukcja tej klapki chyba sprzyja spływaniu wody przy gnieździe bolca.

Po podobnym problemie, jak słyszę prognozę zapowiadającą duże mrozy to jadę na stację i zalewam do pełna :D

Przy okazji jak uda Ci się otworzyć klapkę, to proponuję nasmarować bolec jakimś silikonem (Sonax ma takie sztyfty).


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano

U mnie w sedanie wystarczy wyjac dwie spinki. Tapicerka sie odchyla i pod nią jest jeszcze filcowe wyciszenie. Dopiero pod tym wyciszeniem jest silownik. Przykrecony na dwa torxy. Jak go zdemontujesz to klapke otworzysz. To taka wersja na szybko. Tyle ze ja mam polifta i u mnie klapka sama nie odskakuje. Po otwarciu pilotem trzeba ja nacisnąć w tylniej części.

Silownik ma bolec który wychodzi w wnęce wlewu i trafia w otwór klapki. Mogło w tym miejscu przymarznąć.

Opublikowano
U mnie w sedanie wystarczy wyjac dwie spinki. Tapicerka sie odchyla i pod nią jest jeszcze filcowe wyciszenie. Dopiero pod tym wyciszeniem jest silownik. Przykrecony na dwa torxy. Jak go zdemontujesz to klapke otworzysz. To taka wersja na szybko. Tyle ze ja mam polifta i u mnie klapka sama nie odskakuje. Po otwarciu pilotem trzeba ja nacisnąć w tylniej części.

Silownik ma bolec który wychodzi w wnęce wlewu i trafia w otwór klapki. Mogło w tym miejscu przymarznąć.

 

A byłbyś w stanie mi nagrać jak to wygląda ? bo ciężko mi strasznie to sobie wyobrazić.

 

U mnie też trzeba nacisnąć klapkę i powinna odskoczyć , czego niestety nie robi. A w tej tapicerce same kable xD Podeślę zaraz filmik jak to wygląda

Opublikowano

Musisz tam zajrzeć od góry. Wyjmij spinki i odsun ta sztywna tapicerkę.

Od zewnatrz.

Masz przed sobą klapkę. Siłownik jest z jej lewej strony/z tyłu. Tyle że od wewnątrz bagaznika. Pod filcem.

Opublikowano

UPADATE:

Już zrobione, oblałem klapę gorącą wodą. Była to widocznie kwestia zamrożenia.

Pojawiła mi się jednak kontrolka poduszki powietrznej i ciągle świeci się ikonka nie zapiętych pasów ... jakiś pomysł ?

 

15934580_1368727479836793_593807216_n.jpg?oh=ad6a1ea9df67e82f72bf9b4952110cf6&oe=58746A97

Opublikowano
Czy ktoś może wie gdzie się ukrył ten dyngs?

to ten zielony pipek (na twoich fotkach) -to jest uchwyt linki.

0aaaa10e4ecda00119027a39901b


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano

Ten zielony kapelusik wystający z tapicerki boczka to nie ten dynks ?

Poza tym masz dwa wyjścia - albo wstawić auto tam gdzie jest >0 C albo myjka z ciepłą wodą, z tym że jak później nie wstawisz auta na wysuszenie to powtórka z rozrywki murowana :)

 

@up zostałem wyprzedzony co do "dzyndzla"

Opublikowano

Dzięki, jutro ogarnę.

Obawiam się że ciepła woda ani garaż nie pomoże. Spędziłem sporo czasu z suszarką przy wlewie i nic

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.