Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie mam maly problem z Moim Bmw e46 318i m43 98rok.Otoz tak jestem po wymianie pompy wody i zalaniu swiezym plynem....przed naprawa bylo wszystko ok,a teraz zauwazylem ze na zimnym silniku zasysa mi gorny waz idacy z glowicy do chlodnicy....spotkal sie juz ktos z takim prkozypadkiem???prosilbym kogos o pomoc

Opublikowano
Poziom plynu jest bo dzis sprawdzalem.....Odpiwietrzalem rowniez juz 3 razy,ale ciezko stwierdzic bo podobno odpiwietrzanie wymaga triszke wprawy;-)ale wielkie dzieki za podpowiedz.
Opublikowano
Zasysa waz :?: :?: wow :norty: nie powino zasysac bo w ten waz płyn jest "wtłaczany" ale wiadomo ze nie bedzie obiegu przez ten waz dopoki termostat sie nie otworzy :wink:
Opublikowano
Prawdzalem Dzis na Tescie 7 i wydaje mi sie ze szybko tez sie nagrzewa bo po przejechaniu 3-4 km mam juz 90stopni a wskazowka juz dawno w pionie bo podobno w m43 juz 75 stopni lapie pion,wiec zagrzalem go do 108 stopni i termostat sie otworzyl bo dolny waz zrobil die goracy,ale po 6h wsiadlem odpalilem i wlaczylem test 7 i silnik trzymal 21 stopni czy to normalne???ze te silniki tak trzymaja temp.???
Opublikowano

Normalne. Nie ma mrozów to trzyma taką temp.

w prawie każdym BMW po modelu e34 e32, i niektórych e36 pion jest po osiągnięciu 75st i pion się utrzymuje aż do 115st.

Opublikowano
Żeby ci ten wąż zasysało to musiałby ci silnik w druga strone chodzic :mrgreen: a tak na powaznie miales problemy z ukladem przed wymiana pompy? jesli nie to tutaj szukałbym przyczyny.. jakiejś szmaty tam nigdzie nie wsadziles przy wymianie :roll: pompe dobrze załozyles? ogolnie nie ma mozliwosci zalozenia inaczej noo ale polak potrafi :norty:
Opublikowano
Przed wymiana bylo wszystko ok....Nie no nic tam nie zostawilem i pompa wody tez dobrze zalozona hehe dlatego teraz mam metlik w glowie co moze byc przyczyna :)
Opublikowano
Spusc plyn i zobacz ile ci zlecialo.. porównaj to z iloscia jaka wchodzi w uklad, moze ci troche mniej zleciec bo z silnika wszystkiego nie spuscisz dokladnie ale orientacyjnie bedziesz wiedzial czy bylo tyle ile powinno byc no i zalac jeszcze raz i odpowietrzac :wink: noo cudow nie ma :D
Opublikowano
Tak wlasnie jutro uczynie,bo powinno mi wejsc ok 6l plynu?a jak najlepiej odpowietrzyc ten uklad zeby bylo wszystko ok? :)
Opublikowano

Pierw sprawdź ile płynu na zimnym. Rozgrzej auto aby termostat się otworzył, daj max temp i nawiew na maxa. Stań przednimi kołami na jakimś wzniesieniu i niech popracuje i dodaj gazu. Odkręć odpowietrznik i w tym czasie dodaj gazu na ok 3k jak jest zapowietrzony wyjdzie powietrze troszkę "bąbli" jak będzie leciał płyn to już Ok. Może popracować kilka min i możesz zabieg powtórzyć, jak wystygnie ewentualnie uzupełnić płyn. I powinien się odpowietrzyć.

I nic nie spuszczaj bo narobisz sobie niepotrzebnej roboty płyn i tak cały nie zleci bo musiałbyś jeszcze spuszczać z boku.

Opublikowano
A jak otworzy mi sie termostat to odpowietrznik calkowicie odkrecic??a mam jeszcze pytanie odnosnie tego zassanego gornego weza,jak na zimnym silniku sprawdze poziom plynu i ten bagnecik bedzie mial poziom max to znaczy ze w ukladzie jest wystarczajaco plynu?bo moze faktycznie zassany waz jest powodem braku wystarczajacej ilosci plynu,ale kontrolka z poziomu plyny w sumie mi sie nie zapala.Sorki za takie glupie pytania ale walcze juz 2 tyg z tym problemem i brakuje mi juz pomyslow :)
Opublikowano
Dzisiaj jadac na Tescie nr7 przy temperaturze 15 stopni po miescie wyskoczylo mi 110-111stopni zatrzymalem sie zeby zobaczyc czy termistat sie wogole otworzyl....ale dolny waz byl goracy wiec chyba ok ale czy to jest normalne ze te silniki osiagaja taka temp ???? :shock:
Opublikowano

Przy normalnej jeździe za duża temperatura. Być może za późno otwiera termostat lub pompa wody się kończy.

 

Wysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Masz max płynu ? Odpowietrzony ? Odkręcasz odpowietrznik tylko tyle aby mogło powietrze, płyn się wydostawać.
Opublikowano
Najlepszym rozwiazaniem spuscic splyn i od nowa zalac i sprobowac odpowietrzyc,a auto faktycznie musi byc z przodu podniesione??
Opublikowano
Najlepszym ? Ciekawe stwierdzenie, bo dla mnie bezsensowne posunięcie. Jak widzę to sam sobie szukasz problemów. Odpowiedz na pytania zrób co zalecone, jak nie pomoże będziesz kombinował dalej.
Opublikowano

Przemo witaj !

Układ obiegu chłodzenia jest prosty i w necie jest pełno schematów jak one działają.

Nawet na Youtube są filmiki jak odpowietrzać.

Z twojego opisu by wynikało że jest zapowietrzony.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.