Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś powiedzieć coś na temat tego silnika 122ps M47T2 zrobiony na 165ps? Porównując do 163?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6671220961#thumb/1

 

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S200A Diesel particle filter

S226A Sports suspension settings

S249A Multifunction f steering wheel

S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193

S320A Deleted, model lettering

S321A Exterior parts in vehicle color

S322A Comfort access

P337A M Sports package

S386A Roof railing

S402A Electric panoramic roof

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S481A Sports seat

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driverpassenger

S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine

S4AEA Armrest front, retractable

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S663A Radio BMW Professional

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S761A Individual sunshade glazing

S775A Headlining anthracite

P7R7A Innovation package

P7RSA Package Comfort

L801A National version Germany

S818A Battery master switch

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

Standard equipment

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brak zdjęć innych niż samego nadwozia, do tego nie ma żadnego zrobionego pod kątem prostym do nadwozia.

W ogłoszeniu nie ma słowa o historii serwisowej...

Poprosiłbym o zdjęcia nadwozia pod kątem 90stopni, do tego szczegółowe pod maską, wnętrza.

I o historię serwisową...

A jak nie to taka usługa http://www.bmw-check.com lub coś podobnego i finał...

Choć już na tych zdjęciach nadwozie wygląda raczej na łaciate.

I opcja "bezwypadkowy" nie jest zaznaczona...

Więc bardzo uważaj.

Co do pytania - sam starszy silnik M47 uchodzi za bardziej trwały, choć N47 ma tak naprawdę jedną istotną wadę - rozrząd.

Można uprościć to tak: inwestycja w rozrząd N47 to 3 - 4 tysiące załóżmy co 100.ooo km.

Natomiast M47 jest starszym silnikiem, stan większości z nich na dziś w E9x pozostawia wiele do życzenia.

Starszy silnik wyraźnie więcej pali, do tego rzeczywisty potencjał starszego silnika jest niższy.

 

Poniżej reszta zdekodowanego Vinu:

Vehicle Identification Number: WBAVU11080K004782

Type VU11

Model 318d Ul - EUR

Development Code E91

Chassis TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 90

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Japanrot - 438

Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW

Production Plant MUNICH

Production Date 2006-08-24

 

Standard Equipment

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Samochód oglądałem i wygląda dobrze nawet jak na 11 lat bardzo dobrze. Wymieniona jedna lampa ksenonowa, ale obie swiecą tak samo, rysa na prawym boku drzwi, wszystkie szpary i szczeliny równe. Jeździ się bardzo dobrze wszystko pracuje jak należy biegi wchodzą gładko, lewarkiem nie trzepie może minimalnie. Wnętrze niemalże w idealnym stanie, skóra bardzo dobrze utrzymana jak i kierownica. Wymieniony akumulator, klocki, amortyzatory, wycięte klapki na kolektorze i dpf. Przebieg sprawdzony w grudniu 2014 miał 164tys. Ubezpieczenie do sierpnia. Zdecydowałem się kupić sprawdze dla pewności jeszcze komputerem przed finalizacją. Ogolnie zależało mi na tym by upewnić się czy silnik ma rozrząd z przodu i czy jest on awaryjny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.