Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Proszę o pomoc zakupiłem samochód kilka miesięcy temu była zalana olejem 10w40. Z racji poprawy kondycji zmieniłem na 5w40. Od tego momentu zaczął się problem z braniem oleju ok. 1000 km 1 litr. Wiec ponownie wróciłem do 10w40 lecz sytuacja się nie zmieniła. Nie zauważyłem rzadnych wycieków. Auto nie kopci nad miernie, czasem gdy odpalę to puści dymka, bądź przeciągnę na 1 biegu do odcinki lecz nie jest to aż tak zauważalne.

Proszę o pomoc ;-)

Opublikowano

Tego już nie sprawdzę czy miałem coś wlane do silnika. A jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy i pierścieni? Czy znacie jakiegoś dobrego mechanika z okolic śląska?

Borykam się tez z tym co ma wpływ na prace silnika, kolega ma taki sam motor z podobnym przebiegiem i oba silniki pracują innaczej co ma na to wpływ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Co ma na to wpływ? Poprzedni właściciele. Czy był przegrzany, jak był traktowany, czy jeździł trasy czy miasto, jakie oleje były stosowane i jak często wymieniane.

 

Remont bez rozrządu to pewnie koszt przekraczający 2tys zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.