Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

x3 fajne. tylko jeśli używane, z 2014 ciężko dostać.

a teraz inne porównanie, co sądzicie o renault talisman? hehe

Opublikowano

Jeśli koszty utrzymania (spalanie, serwis) to klcuzowy lelement do podjęcia decyzji a przy okazji chcesz fajnie wyglądającego samochodu, to bym odradzał markę premium a poszedł w auto z trochę niższej półki cenowej ale nowe i stosunkowo nie naszpikowane bajerami, z prostym silniekiem, itd. np b.ładnie wygląda mazda 6, również w wersji kombi.

 

Też lata jeździłem kombiakami i naszło mnie 2 lata temu aby teraz sprawić sobie SUVa, na początku było Q5 i Volvo XC60. Q5 odpadło ze względu na trochę toporny środek, Volvo mi się bardzo podobało ale też już trąciło myszką w środku (nawigacja plus kiepski automat, plus dołaczany napęd na tylną oś) i po 3 miesiącach zastanawiania się i przejechania po 2 razy każdym z tych samochódów zdecydowałem się na X3.

 

To prawda, jest frajda z jazdy, czuć wyraźnie preferencje napędu tylnej osi. Dla mnie w grę wchodzi tylko benzyna, ale koszty paliwa są niewiele wyższe niż przy dieslu (dla mnie to nie jest główne kryterium, dźwięk silnika to rekompensuje) pozostałe koszty ważą i tak o wiele więcej niż różnica w kosztach paliwa. Dlatego warto mieć jak najlepszy pakiet gwaranycjny i jak najdłuższy.

 

Denerwuje mnie X3 (ale też innych SUVach) hałas/szum przy wyższych prędkościach, tego w kombi tak nie było slychać w żadnym, ale nie były tak podatne na boczny wiatr.

 

Następny samochód to raczej kombi, pewnie bmw choć równie dobrze może być audi.

 

Amerykańskie samochody w porównaniu do niemieckiej trójcy maja znacznie więcej twardego plastiku w środku, widzę że zwracasz na to uwagę, może być więcej trzeszczenia i ogólne wrażenia estetyczne trochę słabsze. Jednak mają swój urok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mazda 6 ma piękną bryłę, ale w środku miejscami czas się zatrzymał na latach 90... wprawdzie to nie Toyota, ale i tak środek współgra ze sylwetką.

 

Poza tym silniki 2.2d mają problemy z opiłkami metalu... wprawdzie nie na taką skalę jak to było miejsce w 2.0d z rozrządem.

 

Co do Talismana to prowadzi się kiepsko...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Robert66 = jak masz takie dylematy, to wypożycz sobie X3 na weekend. Zrób trochę kilometrów i będziesz miał większe pojęcie o samochodzie. Najlepiej porównaj z F10. Ja kupiłem X3 bez wcześniejszej jazdy próbnej i przy pierwszej jeździe na autostradzie byłem mocno zawiedziony jakie to auto jest głośne i kiepsko się prowadzi.
Opublikowano

wodzik może trochę źle się wyraziłem, X3 prowadzi się znakomicie jeżeli chodzi o szybkie zakręty, poręczność i jazdę miejską, mi bardzo przeszkadza podatność na boczne podmuchy wiatru, ale to raczej przypadłość aut w tej klasie (nie pomaga brak u mnie DDC) i głośność w kabinie.

 

Może trochę narzekam, jednak auto jest na tyle fajne i wygodne (siadanie na podłodze w F31 żony przy wzroście 190cm to żadna przyjemność), że nie wiem czy nie wymienię mojego 20d na 35d LCI :)

Opublikowano

W klasie niewielki SUV trudno znaleźć coś lepszego (tylko Macan jest poza konkurencja).

Nie można oczekiwać po tych rozmiarach zachowania na autostradzie w stylu sedana czy kombi.

Opublikowano

Pytanie, czy słyszeliście, by móc kupić nowe bmw, audi, o 30% taniej niż cena katologowa?

właśnie dostałem taką propozycję i czekam na konkretną ofertę.

Opublikowano
Jak będę miał więcej info to dam znac. na razie wiem tyle, że auto na pewno nowe, pochodzące z zagranicy ale salon wystawia fakturę w pl:-) wiec zobaczymy. dodam, ze podobno normalnie na gwarancji jak kupowane w PL.
Opublikowano
Jeśli chcesz oszczędzić prawie 50 % ,to kup w salonie w Stanach. Znajdź kogoś kto ma mienie przesiedleńcze do wykorzystania. Jedyny minus to ,brak możliwości przerejestrowania auta przez rok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak będę miał więcej info to dam znac. na razie wiem tyle, że auto na pewno nowe, pochodzące z zagranicy ale salon wystawia fakturę w pl:-) wiec zobaczymy. dodam, ze podobno normalnie na gwarancji jak kupowane w PL.

Czekam z niecierpliwością :shock:

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ukrywam, że ja też, więc czekamy z niecierpliwością :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
jako były użytkownik (do kwietnia 2016) Audi A5 3.0 d Quattro dorzuce tylko, że tam prawdziwe Quattro było dla silników umieszczonych podłużnie, a zatem 6- i 8-cylindrowych. Jednostki z układem poprzecznym (4-cylindrowe) miały napęd dołączany. Dotyczy to również VW , Skody
Opublikowano
emerson,nie do końca jest to prawda,np A5 2,0T (Pb) ma silnik umieszczony wzdłużnie (między innymi,jeżdżę czymś takim i mam stały napęd),silnik 1,8 (Pb) też jest umieszczony wzdłużnie,generalnie nie przypominam sobie Audi,powyżej modelu A3,które ma silnik umieszczony poprzecznie,w A3 i TT są silniki umieszczone poprzecznie i wtedy rzeczywiście jest napęd dołączany,wszystkie inne mają napęd stały,nie piszę tu o najnowszych modelach typu A5 i Q5 (który do sprzedaży wejdzie w najbliższy poniedziałek),w którym jak na razie tylko 3,0d będzie miało stały napęd. :wink:
Opublikowano

Na razie dostałem dwie oferty na merca amg:-) cena faktycznia kosmos ale jest i rabat.

ale nie takie auto mnie interesuje. czekam za ofertą a x3 i q5.

żadne z powyższych firm ofertę sklada:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.