Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dzisiaj spadło u mnie trochę śniegu i postanowiłem troszkę pośmigac po śniegu i jak zrobiłem parę tzw. Esek to zapalił mi się check engine, od czego mógł się on zapalić, auto było. Kręcone tak do 3tys i na wyłączonej kontroli trakcji, dodam, że auto chodzi jak wcześniej nic się nie zmieniło w pracy silnika.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Edytowane przez Misztalak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moje BMW: E46 316i 1999
zrobiłem parę tzw. Esek
:duh:

 

Na śniegu to eski i rowerem porobisz. Spróbuj to samo zrobić na suchej nawierzchni.

W twoim przypadku to pewnie kwestia spalin.

Opublikowano
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co nie bawił się nigdy na śniegu w podobny sposób. Jest zima śnieg trzeba korzystać. Najważniejsze to z głową a nie każdy ma taki motor co pozwoli mu na zabawy po suchym więc dlaczego miałby w zimę się nie pobawić skoro ma tylny napęd ? Dodatkowo jeżeli poćwiczy w bezpiecznej strefie to w razie "W" wie mniej więcej jak ma się zachować. Więc jak zwykle błyskotliwy komentarz. :cool2: Żeś mu powiedział... Kwestia spalin... Pewnie jak tyłem rzucał to silnik się nawdychał ? Może być kwestia wszystkiego z resztą nawet kręcenie wyżej nie powinno mieć jakichś negatywnych skutków. Niech sprawdzi błędy bo co tu innego można poradzić oprócz jak zwykle szyderczych komentarzy kolegi bary_kent. :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Misztalak skąd jesteś? Może ktoś z okolicy poratuje i podepnie Twoje auto. Nie jedź do elektromechanika, bo nic konkretnego nie powie albo strzeli, że np sonda, bo taki błąd będzie..a taki wyskoczy jak będzie zła mieszanka a powodem może być coś innego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dodam że wcześniej miałem wymieniana sondę bo również palił się check i po wymianie problem dlawienia się na wolnych obrotach i przerywania od czasu do czasu znikł na jakiś czas i po pewnym czasie znowu powrócił ale check się nie palił dopiero teraz się zapalił, to możliwe że po około 1msc się zapalił od sondy?

Jestem z Łodzi :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie wymieniałeś sondę, bo był jej błąd..Ale to nie ona jest przyczyną problemów z autem. Nie ma co gdybać, diagnostyka podczas jazdy i będzie jasność. Do Łodzi mam 200km więc musiałbym mieć silną motywację żeby tyle jechać..Nie bywasz we Wrocławiu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie oto chodzi, że nie koniecznie..Nie zawsze pomaga wymiana elementu, na który wskazuje błąd, przeważnie trzeba przeanalizować live data a to mało kto potrafi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.