Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Probowalem wykodowac na 1 miesiac zaglowek kierowcy. Jako, ze mam dopiero czas zajrzec do wiazki pod fotelem i idacej z modulu za schowkiem w okolicy swiat. Jestem na wyjezdzie i nie mam garazu a jest troche mokro i zimno :).


Po zmianie wartosci ZK15_Aktive_Kopfstuetze_Fahrer na nicht aktiv dalej mam blad poduszki na desce i blad w ISTA o niezgodnosci kodowania z wyposazeniem. Ktos wie jak na krotki okres czasu wykodowac to aby mialo rece i nogi?


20181126-210306.jpg

20181126-210923.jpg

Jak wykodowujesz jakaś opcje to należy odłączyć wtyczkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pozostało jeszcze włączyć mózg, a nie klikać bezmyślnie przyciski w esys i nastąpi cudo bez błędów

Cudo jest że żyjesz z wyłączonym mózgiem tak długo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pozostało jeszcze włączyć mózg, a nie klikać bezmyślnie przyciski w esys i nastąpi cudo bez błędów

Cudo jest że żyjesz z wyłączonym mózgiem tak długo

no to kodujcie dalej ... z takim podejściem. Z moim mózgiem wszystko w porządku :nienie:

Opublikowano
oporniki w aucie za 20k $$ ? Nie wstyd ? Masakra... kupcie passata b5 - bedzie OK

 

Jak mi dasz za moje 20.000 dolarow to ja go Ci sprzedam chetnie. Opornik mial byc tylko aby sprawdzic poprawnosc dzialania naboju pirotechnicznego. Czy to tak ciezko zrozumiec?

Ja ogolnie znam juz Twoj sarkastyczny humor. Co prawda pomogles mi juz nie raz Temsky. Po prostu lubisz sie droczyc.


P.S. Jak ktos ma na codzien dostep do garazu, ma czas i wiedze to dla niego takie usterki bo zapewne prostota. Jednak ja walcze po swojej pracy jako dodatek aby uzrozmaicic moje zycie. Walcze tylko ze swoim autem i nie zarobkowo. Mysle, ze jak na amartora to i tak nie jest zle. Zawsze moge isc kupic Kia na gw i miec wszystko w dupie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja to szczerze powiem - czytam i nie wiem czy się śmiać, czy płakać . Moja logika jest bardzo prosta - system powinen być sprawny lub prawidłowo usunięty. Wszystko co tu jest napisane w temacie przypomina mi psychologiczny szpital z napoleonami bonapartami.

Rockybor, rzuć okiem w rozszyfrowanie swojego VIN, rzuć tu opis wedlug VIN

Edytowane przez temsky740
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po prostu lubisz sie droczyc.

Nie, to nieprawda . Po prostu trzeba zmusić ludzi chociażby jakoś myśleć mózgiem , dla tego on jest nam dany :cool2:

Opublikowano

Wedlug VIN nie mam osobnej opcji Active Head Restraint wiec raczej nie mam jak sie pozbyc tego wyposazenia. Sa tylko komfortowe siedzenia. Jakby byly te aktywne zaglowki to czytalem gdzies, ze najlepiej pozbyc sie VO czy jakos tak i wtedy wykodowac.


S1CBA CO2 Package

S229A Dynamic Drive

S2PAA Wheel Bolt Retainer

S2STA BMW LA Wheel Multispoke 235

S2VHA Integral Active Steering

S302A Alarm System

S316A Automatic Trunk Lid Mechanism

S322A Comfort Access

S323A SoftCloseAutomatic Doors

S3AGA Reversing Camera

S403A Glass Roof Electrical

S415A Sunblind Rear

S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip

S453A Climatecontrolled Seats Front

S456A Comfort Seat With Memory

S464A Ski Bag

S488A Lumbar Support Driver And Passenger

S494A Seat Heating Driverpassenger

S496A Seat Heating Rear

S4CCA Fine Woodgrain Applique Leather STR WL

S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl

S4NDA Instrument Panel Leathercovered

S4U1A Ceramic Appliques For Controls

S4URA Ambient Interior Lighting

S508A Park Distance Control PDC

S524A Adaptive Headlights

S536A Auxiliary Heating

S5ACA Highbeam Assistant

S5ADA Lane Departure Warning

S5DFA Active Cruise ControlStopGo Function

S5DKA Side View Camera

S609A Navigation System Professional

S610A Headup Display

S644A Preparation F Mobile Phone W Bluetooth

S677A HiFi System Professional DSP

S698A AreaCode 2 For DVD

S6FLA USBAudio Interface

S7NHA BMW Service Inclusive

S853A Language Version English

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete Crosspattern Operation

S879A Onboard Vehicle Literature German

S8S8A Countryspecific Nav System Supply

S8SPA Control Unit COP

S993A Model Year Code In VIN

S999A Job Order Management HEA

S9AAA Outer Skin Protection

S1CDA Brake Energy Regeneration

S423A Floor Mats Velours

S4B7A Fine Woodgr Vers Fineline Highgloss

S548A Kilometercalibrated Speedometer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

CAKK - aktywny zagłówek nie jest aktywny

dodaj w howort i zakoduj ACSM jako ECU

jeśli nie pomoże, to zakodować przez FDL z wyłączeniem wtyczki (dwa foteli odrazu !!!)

Opublikowano

Musze sie upewnic czy masz na mysli:


1. Dodac nowe VO - CAKK - sa to standardowe zaglowki (nieaktywne)?

2. Zakodowac ACSM pod nowe VO?


Czym jest howort?


Moge zrobic to normalnie Esys jak przyklad ponizej?



3. Jesli powyzsze nie pomoze to wtedy wykodowac ZK15_Aktive_Kopfstuetze_Fahrer i ZK15_Aktive_Kopfstuetze_BeiFahrer i odlaczyc obie wtyczki?


Przepraszam jesli pytania sa banalne. Mawiaja, ze kto pyta ten nie bladzi :).


EDIT:

Ok znalazlem cos o HO-wort

http://blog.obdexpress.co.uk/2016/04/21/how-to-use-e-sys-3-22-5-to-add-ho-wort-amsa-for-vo-coding-cas/

Opublikowano

Jak wykodowujesz jakaś opcje to należy odłączyć wtyczkę.

 

Wykodowanie tylko zaglowka kierowcy i odlaczej jednej wtyczki zalatwilo problem z kontrolka i niezgodnoscia kodowania do wyposazenia.


Dzieki za podpowiedzi dla Lukasza i Temskiego.


Jak tylko bede mial czas i dostep do garazu to sprawdze ciaglosc sygnalu na wtyczkach od modulu do fotela i od fotela do zaglowka.


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f01-730d-lim_200809/components-connectors/plug-in-comb-type-solder-connectors/connectors-from-x1/x14-2b-x14-2b/sDkHU2y

Wtyczki:

X14*1B

X14*2B

A11*1B (piny 17-18)

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Mogę podłączyć sie pod temat? Ten sam błąd tylko w f30. U mnie pojawił sie po odłączeniu i wycìągnieciu siedzenia.


Siedzenie juz na miejscu, podłączona wtyczka i przykręcone pasy a błąd dalej sie wyświetla. Podłączyłem interfejs Bluetooth ale żadna apka tego błędu mi nie widzi - brak danych z ECU.


Ma ktoś pomysł na mój problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogę podłączyć sie pod temat? Ten sam błąd tylko w f30. U mnie pojawił sie po odłączeniu i wycìągnieciu siedzenia.


Siedzenie juz na miejscu, podłączona wtyczka i przykręcone pasy a błąd dalej sie wyświetla. Podłączyłem interfejs Bluetooth ale żadna apka tego błędu mi nie widzi - brak danych z ECU.


Ma ktoś pomysł na mój problem?

A ta apka skanuje komputer airbag czy ecu ?

Bo blad bedzie w ACSM a nie w ECU (engine control unit)

Opublikowano
Deep Obd znalazł błąd poduchy i wykasował. Wszystko ok

 

To super, ze udalo sie skasowac innym softem niz ISTA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.