Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,posiadam e46 330d i mam problem z nawiewami-tzn raz działa nadmuch a czasami nie działa -tak jakby się zacinał.

Nadmuch ostawiony na maxa i z nawiewów można wyczuć jedynie bardzo delikatny nadmuch(co dziwne czym większe obroty silnika to nadmuch się zwiększa ale i tak jest bardzo słaby,nie słychać aby coś pracowało).

 

Wymieniłem jeża(rezystor dmuchawy na nowy) i jest dalej to samo...raz działa,raz nie.

 

Oprócz tego gdy już nawiewy działają to tak jakby w panelu klimatronika słychać takie tyrkotanie(tylko czasami).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz dogrzebać się do silnika wentylatora, bo to raczej on szwankuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obstawiam szczotki w silniku dmuchawy .

Spróbuj postukać ręką w okolicy dmuchawy , może sie zawiesiły i załapią .

Kiedyś tak miałem ,że po wjechaniu w dziurę nadmuch raz działał raz nie i właśnie były szczotki do wymiany .

Opublikowano

Ooo mam dokładnie tak samo, czasami jak wjade w jakąś dziurę albo ktoś trzasnie drzwiami czy mocno przyhamuje to nawiewy sie wlaczaja,ale nie zawsze.Jak mogę dostać się do tych szczotek oraz tego silnika wentylatora?

Przez to ze jeża wymieniałem,mam porozbierane połowę boku pasażera,to gdzies w tych okolicach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj na realoem.com schematu z silnikiem dmuchawy i bedziesz wiedzial jak to ugryzc. Ja tego nie ruszalem jeszcze wiec nie pomoge konkretnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Najprawdopodobniej tak jak koledzy piszą będzie to wina dmuchawy. Dmuchawa pewnie będzie za silnikiem zaraz za filtrem kabinowym trzeba zdjąć obudowę filtra i taka jakby ściankę, jest ma dwóch torxach. Wewnątrz tego jest wentylator a jak go wyjmiesz warto sprawdzić napięcia na poszczególnych zakresach. Tylko nie podpinaj go na krótko bo max napięcie z jakim działa to chyba 8v ale dawno przy tym nie grzebalem i nie dam sobie za to nic uciąć :-P
  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.